Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свещ 4-ти цилиндър ЗАЩОООО ?!?!?!?


Moadib

Recommended Posts

Постъоянно ми цапа свещтта на 4-ти цилиндър и работи само на 3 гасне постоянно и само я бутам наляво надясно Шкодата е 105 от старите помогнете МОЛЯ !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - лесно ще разбереш като смениш кабела , но не с някой стар , после капачка и клапани и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си копресията, на (свалени свещи де, че аз до скоро мислех че на сложени се мери), ако няма компресия сипи в цилиндъра една ракиена чашка масло 50гр или със спринцовка там нещо Ако се повиши компресията, значи са ти отишли сегментите, ако не значи е клапан. Преди това, ако нямаш уред за компресия не е зле да видиш дали идва ток до свеща както предложи The Best Forman. Незнам дали на колите е така, но на мотора преди дето го карах му изгоря лулата, оказа се че в лулата имало нещо като предпазител, та ако няма ток може и да е от лулата, отвий я и пробвай без нея само че хвани кабела с клещи защото иначе ще те разтресе тока, ще светкаш в тон с 4 ти цилиндър :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе max... айде стига си писал глупости само объркваш човека. Като не си достатъчно компетентен се въздържай от коментари по-важни въпроси. Като ти чета глупостите напаво се плаша, че някой може да ги пробва. Ако някой сипе една ракиена чаша масло в цилиндъра после като се опита да запали свещта ще е цялата в масло и нищто няма да стане, а ако е сипал и в другите цилиндри лошо. Ти си чул нещо ама не си го дорзабрал и само глупости приказваш. Мързи ме да те ограмотявам кое как е и не смятам да го правя.

 

Към Moadib: Свещта как е зацапана- с масло или със сажди. ПРоверката дали идва искра по кабела до свещта визуално не е особено обективна, защото не може да се прецени дали е достатъчно силна искрата. Кабелите за високо напрежение може да ги измериш с мултицет дали са наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз понеже не знам кво ще стане ако се сипе 50г

р масло в двгто(Опредполагам ще му е зле ) ще кажа само на моадиб ако е около младост мога да мина някаде и да пробва с мойте кабели нови са.......ако имаш нужда пиши лс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва с маслото не съм го чул никъде, на един приятел баща му има 105 ца и един ден нещо бяхме излезли и баща му предложи да ни разходи до един сервиз на сточна гара, та това там го видях, човека го направи пред нас, не съм го измислил аз. После малко попуши и тва беше. Незнам дали бяха 50гр на око ги прецених, идеята е да се оплътнят пръстените колкото да вдигне моментно компресия според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ела ще го пробваме пред блока нямам нищо против, живея в стрелбище обаче нямам лула за свещи , аз нямам проблеми пак ще запаля от 1 оборот :D Поне двигателя си оправих като хората да ми пали 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за маслото се ползва за да се определи дали са сегменти или клапани, но се слагат няколко капки колкото да се намажат стените на цилиндъра и да оплътни, иначе ще го натъпе в манометъра и кои знае какви бели още ще се получат. Ако се дигне компресията с маслото лошо - цилиндри сегменти и проие. Ако не се промени - смъкваш главата, правиш клапани и стискаш палци да има резултат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата попринцип е след основен ремонт на ДВГ-то НО понеже когато правехме ремонта нямаше финанси и колата се павеше колкото да изкара още няколко месеца не са сменяни бутала ризи и т.н. само сегменти и такива дребни евтини неща свещите понякога са само сажди а понякода си има и масло по тях и то бая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , незнам какво я бавиш ... 160 или 190 лв. е ремонтния комплект , а отделно ако си наредил кллючовете на масления сегмент един под друг няма кво да се чудиш , че цапа свеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да я закрепя да покарам още 1000-2000 км и да взема двигател от 120 защото сега и бензин си лапа здраво и мисля че общо взето това ще е най-добрия вариянт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ти не си направил никакъв основен ремонт. Как така ще смениш семо сегменти като сигурно ризите са станали елипсовидни и имат ръб, а буталата се шматкат из тях. Ти така трябваше да почнеш. Май ти е ясно защо цапа свещта. Все пак ако искаш може де се премери компресията, въпреки че предполагам каква ще е. То не е и всичко до компресия - ти ако си свалял главата и си оправил клапаните пак ще има, ама това не пречи да се цапа свещта с масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно ми е ясно защо иначе главата е сваляна и клапаните затварят перфектни искам просто да я закрепя малко защото на 3 цилиндара не ми е много кеф да я карам а ако тръгна да го правя тоя двигател трябва и нова глава защото последния път като я свалях главата и тя беше тръгнала да се пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.