Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Омаслен двигател на нова фабия


Ici

Recommended Posts

Фабията ми е 1,9 TDI 74kw. Вече навъртях около 3000 и нещо километра. Оня ден отворих капака да се порадвам на мотора и установих, че е омаслен половината капак на клапаните.След старателно забърсване с парцал и предположението ,че са поразляли маслото докато са наливали си легнах да спя.

На другия ден навъртях около 60 км. и се прибрах вечерта.Приятелката ме пита дали да слага вечерята и аз казах "да".

След което вкарах колата в гаража и отворих капака да проверя дали е избило масло. Установих,че е омаслено около гнездото на 1 от болтовете,които стягат капака на клапаните. След кратък размисъл реших да не се консултирам със сервиза на Еуратек,който е на 60 км. и предполагаем отговор"чи то си е нормално двигателя да е омаслен и те всички са тей и няма да ръждяса..." и реших малко да позатегна въпросния болт.

Затягането беше свързано със следните трудности:

1. Вземане на заем на инбусен ключ звезда със 6 лъча от комшия с когото сме далеч от приятелски отношения.

2.Изтърване на ключа от моя страна в/у кората под двигателя. изваждането на ключа беше съпроводено от следните труднусти:

-2а. не може да се вземе отгоре.

-2б. като легнах под колата,установих че ръката ми е по-къса със 10см. за да стигна ключа.

-2в. при опите с гвоздей да стигна до ключа изтървах гвоздея и чуждите тела станаха 2.

-2г. извадих крика и вдигнах колата да мога да се навра по-навътре.

-2е. не можах и прибрах крика.

-2ж. с потупвания по кората от долна страна, гвоздея и ключа се дислоцираха до мястото на вземане.

След което продължих с точка

3. затягане на съответния болт.

4. връщане на ключа.

5! закъсняване за вечерята.

6.Хвърляне на дрехи за пране.

Че така де :lol: .Имал ли е някой подобен проблем? И дали постъпих правилно в смисъл дали не съм прецакал нещо със стягането на болта на капака на клапаните.Дали е нормално това омасляване след първите 3000км и затягане на некои болтове.Сега ще следя за ново омасляване. Очаквам ако някой е компетентен да ми пише. Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега, аз съм с 1.9 SDI, ама за 16000 км нямам и капка масло където и да било, даже не съм и доливал (само го смених на 12000). Така че това въобще не е нормално - отивай в ЕТ да ти оправят машината... В гаранция си. Срамота е нов двигател да плюе масло. Щом това не е затегнато, се моли да няма и други разхлабени болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално.Моята Октавия е на 80 000 км. и няма капка масло по двигателя.

А и баба Лада на 105 000 км. не тече от същия капак.

Така, че за нова кола като Фабията никак не е добре.

Как ти се струва?Беше ли хлабав болта?Защото може и гарнитурата да не е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте. Хич не е нормално. Днес покарах 20 км. и установих,че има омасляване от същия болт :( . Другата седмица отивам в Горна Оряховица и ще предявя претенции. Ехх мамка му. Ако рекат да ми слагат силикон(дали има такава вероятност?),ще се оплача в София на управителя на Еуратек.

Шет! рано почнаха проблемите с новата кола :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още една причина да карате новите си Шкоди така, както и производителя не предполага че могат да се движат, не както един приятел ми разправяше за завойте на 2 гуми, тва е грубо, ама примерно двигателя с 10 градуса над нормалната температура и гумите на тел е добра комбинация :D Естествено от вътре трябва да дъни "The man without Fear" иначе няма да е оферта. При всички случай ако произв дава 0-100 за 12сек ще го изкарате за 8-9 :lol: Та после като ходите до Еуратек, поне да знаете че се е преебала заради вас, а не заради немърливостта на някой чех, от друга страна, ако успеете да избиете биела или да скъсате ремък, ще е яко щото ще ви сложат нов двг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ариана - за всеки ... мъж !!! Колега, те двигателя ще го сложат, но ще се наложи малко да си го платиш :mrgreen: А на Ici ще му препоръчам да тича по-бързо в ЕТ и дано да не е оставил следи като е затягал болта, че ония да не кажат, че е имало некомпетентна намеса и да го накарат да си плаща :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм оставил следи. И все пак тоя болт някой го е затегнал в Чехия нали така,не е отлят с блока и целия мотор. тей че си искам нов болт,ноф капак,нова гарнитура,нови разпределителни валове и 1 туба масло обезщетение! :lol: Избърсал съм всички отпечатаци,включително и по волана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами остава само да отидеш и да им заявиш исканията си :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, лечението е моментално освобождаване от тази кола и покупката на NEW Тойта Ярис!!!!!!!Щом си от него район, Вие сте големи любители на въпросната мярка ,имате дето се вика "ТРАДИЦИИ И ПРОИЗВОДСТВЕН ОПИТ".Автомобилчето е от 22 век, говоря за дизелът 90 кс и горе долу цената му е подобна.Добре, че не взех Фабията 1.9 TDI...те комай и Фиат са по-напред с качеството в момента при дизеловите агрегати / имам пред вид мултиждета им 1.3.

Шкода се НАСРАХА! Тотална безпътица при новите агрегати, ту комън рейл, ту попмпа дюза.Абсолютно неконкурентно способен бензинов двигател! Изгъзици като три-цилиндрови агрегати. Като сложиш и говедата вносители и сервиз, май си заслужават 2000-те лева в повече за Яриса.

Успех и дано не съм разбунил духовете тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотална безпътица при новите агрегати, ту комън рейл, ту попмпа дюза.Абсолютно неконкурентно способен бензинов двигател! Изгъзици като три-цилиндрови агрегати... май си заслужават 2000-те лева в повече за колата Х

Напълно те подкрепям, веднаха щом чух че Octavia '98 1.9TDI e 90коня с турбото и 60!!!! без (Точно така 60, ааа извинявам се Favorit 1.3i e 62) много рязко ми паднаха новите шкоди в очите. Вярно добре ускорява тоя 1.9 ама пак е hall of shame. Хората изкарват 90коня от едно 1.4 двигателче без турбо, тея смешници ме ебават с 1.9 :? :( :x Да не говорим че една кола до 5 тата година би трябвало да не знам откъде се отваря капака, а като гледам раздела е доволно пълен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

возията на яриса е малко като на лагерница , малко е трошлив и малко е малък . трицилиндровия мотор не е толкова лош , като изключим бобините и лулите (невероятна простотия) . за вносителите съм съгласен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

возията на яриса е малко като на лагерница , малко е трошлив и малко е малък . трицилиндровия мотор не е толкова лош , като изключим бобините и лулите (невероятна простотия) . за вносителите съм съгласен .

 

А бе приятелю, сложи честно ръчичка на сърцето и кажи на нов ЯРИС ВОЗИЛ ЛИ СИ СЕ?От зад е торсион, ако ти говори нещо, така, че това нещо ДЕФИНИТИВНО НЕ МОЖЕ, ДАЖЕ И ДА ИСКА ДА ВОЗИ ТВЪРДО... това да не ти Гоуф 2,3 бе пич.Аре запши се на един тест-драйв,покарай и тогава ела да си говорим, ама не моля те в КВАРТАЛНОТО КАФЕНЕ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо за tyny, по размери яриса е едно към едно със старата Опел Астра хечбек.Ако не ми вярваш, слагаме вързано една бутилка готино виски и после го изпиваме на една клубна среща.За въпросният D-4D/90 КС няма какво да ти говоря, освен, че вече е с А Н Г Р Е Н А Ж Н А В Е Р И Г А, а не с ремък.Ако друго те интересува съм насреща.Относно функционалността имат една система за превръщане на цялата кола в товарна само с едната ръка.. т.е. за 10 секунди колата става ВАН, товарна както искаш го кажи.... ако искаш още много мога да ти пиша.Това което говоря е единствено заради понятието SAVE YOUR MONEY... МНОГО ШАРЛАТАН СЕ НАВЪДИ и човек според мен не трябва да робува на марка, А ЕДИНСТВЕНО НА ПАРИТЕ СИ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел има служебен Нов Ярис и доста се возя в него, също така съм го и карал. Харесва ми, модерен автомобил, но на мен лично не ми е комфортно вътре, доста е тясно, във Фабията е по-добре. Като че ли тоя Ярис е предназначен по-скоро за женската аудитория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мохо също е с ангренажна верига. шкода 120 също . астрата изобщо не ме кефи - тясна ми е и тя . аз предпочитам фабията . или датчия логан . яриса не ми хареса изобщо - мини с него по иван асен и ще ме разбереш . за бутилката - дай да си я купим и да я изпием :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Яриса мога да кажа,че е малка,неудобна и друсаща колца.Вярно,че на се чува мотора. Мисля,че Фабията е 1-2 класи пред яриса.А за сервиза на Тойота...последния път ходих с охраната да си пребера колата от ремонт(защото съм бил "зеял").Ааа и след 2 месеца ходих на друго място да ми правят същия ремонт ;) .

Толкова за Тойота и нейните недомислени издънки. ааа забрайх да кажа: шефът ми има ландкрузер 3000 кубика турбодизелов---- ДВА ПЪТИ ремонт на двигателя... хаха.

Тей че да ви помоля темата не е за ярис а за теча ми на масло и подобни обидни предложения няма да толерирам.

Който иска тойота да си го... и да вари в друг форум.

Мерси за участието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ше те4е масло баси я бегаи да сменят ганитури двигател ако требва тва 4е си4ки били така и немало да раждясват ги заеби нали нещо требе да кажат кат ги мързи гда го оправат... За тва си дал пари за нова кола да има гаранция и да нямаш проблеми...

За Яриса защо ли си мисля 4е е 2 пъти по скъп и за тия пари ще си земеш октавия... и е малко женски доста(което не озна4ава 4е не е хубав ако има и мене кои да ми купи такъв веднага му се яхвам ако ще да е с розови калъфки на седалките)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в Еуратек. Слава богу казаха ми,че нямало проблем.,да си карам колата и да не се ядосвам.

ако отворят 1 погребално бюро мноо пари ще изкарат.Умеят да успокояват хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за мързел е това ... една гарнитура и няколко болтета работа е . Може при събирането да са прещипали и скъсали гарнитурата :evil:

 

П.П. Ако си я взел на лизинг , що не ги попита дали можеш да си я караш и без една , две вноски 8) 8) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как така нямало проблем?!? Тия се еби му майката... Сигурно като ги взимат на работа минават психо-обучение за да сатанат такива дебили и хич да не им пука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в Еуратек. Слава богу казаха ми,че нямало проблем.,да си карам колата и да не се ядосвам.

ако отворят 1 погребално бюро мноо пари ще изкарат.Умеят да успокояват хората.

 

:!: :!: WTF!

 

Как да няма проблем бе? Да ти хвърля масло и да доливаш ново не е проблем? Там в ЕТ какво разбират тогава под проблем - да се разпадне двигателя и да им го занесеш в насипно състояние?

 

Егати и държавата сме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.