Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко е най-високата скорост която сте развивали ?


hanoi

Recommended Posts

220км/ч при махнат ограничител на педала на газта на фаворит 92г.

 

:roll: това ти ли го направи? и как разбра че са 220? последен въпрос съвсем добронамерен - луд ли си :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • Krankenstein

    6

  • biser.or

    6

  • todor_velikov

    5

Най-много писали в темата

220км/ч при махнат ограничител на педала на газта на фаворит 92г.

 

 

aeeee печелиш награда за най-бърз ковчек на колела!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май вие сте луди защо ли се занимавам с вас изобщо.който иска да вярва който иска-не.и последно уточнение за това как сам засекъл скоростта имах тогава сложен електронен скоростомер.какво има толкова невероятно изобщо не мога да разбера :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май вие сте луди защо ли се занимавам с вас изобщо.който иска да вярва който иска-не.и последно уточнение за това как сам засекъл скоростта имах тогава сложен електронен скоростомер.какво има толкова невероятно изобщо не мога да разбера :roll: :roll: :roll:

 

 

остави отчитането, невероятното е че си оцелял :D при 150-160 Фаворита отлита на магистралата, буквално, и ако се наложе да спреш по бързичко е малко невъзможно пък не ми се мисли за 220... :| Определено няма да ти дам да ме возиш на следващия събор :mrgreen: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май вие сте луди защо ли се занимавам с вас изобщо.който иска да вярва който иска-не.и последно уточнение за това как сам засекъл скоростта имах тогава сложен електронен скоростомер.какво има толкова невероятно изобщо не мога да разбера :roll: :roll: :roll:

 

аре кажи тогава какъв е тоя ограничител, та да мога да издухам и аз с фелацията някое порше на магистралата :mrgreen: моя скоростомер е до 210, така че няма да имам проблем с отчитането ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май вие сте луди защо ли се занимавам с вас изобщо.който иска да вярва който иска-не.и последно уточнение за това как сам засекъл скоростта имах тогава сложен електронен скоростомер.какво има толкова невероятно изобщо не мога да разбера :roll: :roll: :roll:

 

аре кажи тогава какъв е тоя ограничител, та да мога да издухам и аз с фелацията някое порше на магистралата :mrgreen: моя скоростомер е до 210, така че няма да имам проблем с отчитането ;)

под педала за газта има ограничител който се развива и така педала има ход още с около 1см.а относно това че на 165км/ч "излитал"от магистралата този фаворит беше специално купен от швейцария,имаше заден спойлер и антикрило,беше с по -широки гуми,абе беше спортен вариант ,ама го продадох че не ми е по-силите поддръжката ,пък и пред блока все го окрадоха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,по твои думи, Redline__ с неговия Фавик, дето беше наточен като за световно е трябвало да вдига и той 220 . :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя Фав явно е бил като на Хашек формана силвърлайн - с бърз разпределителен вал и може би пипнати скорости, за да развива около 200 ... сигурно не е невъзможно, но друг е въпроса с тоя 1,3 мотор колко време ще му трябва за да ги достигне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен ми се струва доста невъзможно да направи 220 :roll: . С този двигател и аеродинамиката на кашон...освен ако разбира се не е бил олекотен до примерно 600 кила :mrgreen: . На един приятел(а той наистина е рацер :mrgreen: ) Алфата 33 1.7 16V IE Permanent 4 е към 190 коня (без подобренията по двигателя е 137), с окачване Кони и много подобрения по аеродинамиката,двигателя и скоростите, и със зор вдига 215-220, а Алфата тежи колкото Фаворита май и е в пъти по-аеродинамична :mrgreen: . Друг е въпроса, че тая Алфа е толкоз изпилена, че веднъж почти му се откъсна задния мост, двигателя при 6500 оборота заплашва да излети от коша :mrgreen: . Айде,че много се отплеснах,млъквам вече! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

220км/ч при махнат ограничител на педала на газта на фаворит 92г.

 

Абсолютния шампион в надлъгването!

=D> =D> =D> =D> =D> =D>

ЯД -ЯД-ЯД-ЯД-ЯД.А НАЛИ ТАКА? :smt004 :smt004 :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....не е бил олекотен до примерно 600 кила :mrgreen:

 

Гога,

 

Те килцата имат значение само за колко време ще ускориш. При максимална скорост влияние оказват:

1) Мощност на двигателя

2) Аеродинамика

3) Скоростна кутия

 

Последното е дефакто ограничението което спира Мица да вдига повече от 190. Просто на 190 съм на 4000 оборота, а това е максималната мощност. От там нагоре рязко спада. Т.е. двигателя като мощности може и повече ама излиза от обороти и край :cry: Та предполагам че и при твоя френд с Алфата положението е подобно.

 

Иначе скорости над 150 за по-новите и над 130 за по-старите не са разумни. Но това, разбирасе, е лично мнение.

 

Поздрави и весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

220км/ч при махнат ограничител на педала на газта на фаворит 92г.

 

Абсолютния шампион в надлъгването!

=D> =D> =D> =D> =D> =D>

ЯД -ЯД-ЯД-ЯД-ЯД.А НАЛИ ТАКА? :smt004 :smt004 :smt004

 

Колега,

с какви гуми ги постигаш тия резултати? И на какви обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май вие сте луди защо ли се занимавам с вас изобщо.който иска да вярва който иска-не.и последно уточнение за това как сам засекъл скоростта имах тогава сложен електронен скоростомер.какво има толкова невероятно изобщо не мога да разбера :roll: :roll: :roll:

 

аре кажи тогава какъв е тоя ограничител, та да мога да издухам и аз с фелацията някое порше на магистралата :mrgreen: моя скоростомер е до 210, така че няма да имам проблем с отчитането ;)

под педала за газта има ограничител който се развива и така педала има ход още с около 1см.а относно това че на 165км/ч "излитал"от магистралата този фаворит беше специално купен от швейцария,имаше заден спойлер и антикрило,беше с по -широки гуми,абе беше спортен вариант ,ама го продадох че не ми е по-силите поддръжката ,пък и пред блока все го окрадоха.

 

Моя също има(ше) крило, антикрило, по шроки джанти и въпреки всичко при 150,160 колата става супер нестабилна. Както и да е. Безсмислен спор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен ми се струва доста невъзможно да направи 220 :roll: . С този двигател и аеродинамиката на кашон...освен ако разбира се не е бил олекотен до примерно 600 кила :mrgreen: . На един приятел(а той наистина е рацер :mrgreen: ) Алфата 33 1.7 16V IE Permanent 4 е към 190 коня (без подобренията по двигателя е 137), с окачване Кони и много подобрения по аеродинамиката,двигателя и скоростите, и със зор вдига 215-220, а Алфата тежи колкото Фаворита май и е в пъти по-аеродинамична :mrgreen: . Друг е въпроса, че тая Алфа е толкоз изпилена, че веднъж почти му се откъсна задния мост, двигателя при 6500 оборота заплашва да излети от коша :mrgreen: . Айде,че много се отплеснах,млъквам вече! :P

 

пак малко офтопик, ама това с алфата лично мен много ме учудва - явно се дължи на скроростите и аеродинамиката. Ето какво щях за малко да си купя наскоро и то много-много изгодно, ама за малко ме изпревариха докато умувах дали няма нещо гнило о офертата. Обърнете фнимание на съотношението мощност и максимална скорост (и то по каталог!):

 

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/8313.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нестабилността най-вече е продукт на окачването.

Прост пример: у наше село се влиза от магистралата по една детелинка - може да се кара почти 60, обаче с ладата почваше да се опитва да се суче задницата.

До момента когато се издухаха съвсем амортисьорите( щото комби - товарех я без всякаква жалост) и на магазина имаше само някакви полски газови.

Иии... колата залепна за пътя - направо имах усещане че тръгва по релси.

След газовите намерих оригинални руски хидравлични иии... почна пак да върти задника, независимо дали е празна или натоварена.

 

Тутакси ги разкарах и сложих някакви японски куче-марка, ама пак газови иии... пак взе да държи пътя.

 

А предница... не знам. И със зазката и с ладата ис шкодилака празна ли е колата страничният вятър я отвява, че някой път и по-квадратните автобуси и тирове :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

без да се обиждаш ама друга кола дето да си върти задницата като ладата нЕма! Този автомобил е грешка на руската инженерна мисъл!

А че окачването + гумите определят поведението на пътя мисля че спор няма!

 

Поздрави и весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

без да се обиждаш ама друга кола дето да си върти задницата като ладата нЕма! Този автомобил е грешка на руската инженерна мисъл!

А че окачването + гумите определят поведението на пътя мисля че спор няма!

 

Поздрави и весели празници

Не обичам такива квалификации. По този начин ме провокираш да кажа, че 120-ката например е грешка на чешката инженерна мисъл. Ладата ми е желязна кола. Върши ми чудесна работа. Затова я държа вече 5 години и нещо, въпреки, че имам Октавия. Когато прекараш 1 тон товар с 120-ка и ремарке ми се обади. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де. Нали затова писах да не се обиждаш! Изказах си моето мнение и толкова.

 

Мир и весели празници. Ще продължим темата след НГ на по бира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато прекараш 1 тон товар с 120-ка и ремарке ми се обади. :)

 

Колега, обаждам ти се :mrgreen: тука се усеща че подценяваш шкодичките и техните собственици... :mrgreen:

 

Весело посрещане на новата година на всички ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигал съм 590км. с на прадедо ми запорожеца :P:P:P а умирайте от яд!!!

:smt025 :smt028 И-ХААААА :smt026 СМЕШНИК

:smt044 АЙДЕ НАЗДРАВЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.