Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Най-после шкодата е боядисана :)


deel_1981

Recommended Posts

19-найсет годишната баба шкода стана по лъскава и отколкото като беше нова. Сложил съм снимките които имам от процеса на работа. За съжаление не съм снимал по време на китването и заваряването и преди монтажа на стъклата и тапицериите, но все пак по-важен е крайния резултат.

 

http://deel.idohost.com/pictures/skoda_repair/

 

Друго което ме интересува е дали някои знае нещо повече за парафините които се пръскат в праговете и другите кухини - дали ги има и на какви цени. Също ме интересуват и алтернативните начини за консервация на кухините.

 

Ето и една снимка за тези които не искат да отвярят страницата по някаква причина.

IMG_2458.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атернативата на парафина е отработеното масло ... сипваш по 2 л. във всеки праг , като предварително си запушил дупките за оттичане с болкит или нещо подобно , караш 2 седмици , точиш и готово , а за тез кичета вярно , че държат влага и смърдят на мухал , но и за тях си има алтернатива - Polyfoam материя подобна на дунапрен , но от найлон , дава добра шумоизолация , но не задъжа влага и не смърди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме радва много. Обаче колегите са прави - не ти трябва черга в багажника. И аз като почнах да карам мойта имах един куп такива боклуци, които изхвърлих отдавна. Също и ватата под тапицерията на пода я разкарай задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в багажника е за да не се търкалят из вътре разните иструменти крикове пожарогасители и други боклуци - преди като беше с оригиналната мушама правеше конденз но с това от 5 години не е имало никакви проблеми. За кечетата под мокета - намокряли са се няколко пъти но аз си ги проверявам и ги вадя да изсъхнат - никога не са миришели - колата седи в гараж, кара се всеки ден но важното е че не нощува под дъжда и снега.

 

За праговете - както може да се види от сниките ги почистих от вътре, извадих 5 кила кал и пясък от двете ( все пак 2 години е ходила по нивите когато се връщаха земите на собствениците), после ги намазах с ръждопреобразуват от вътре, измих го и грундирех с антикорозионен грунд съдържащ ръждопреобразувател. Проблема е че грундирането стана преди затварянето на праговете и сега където съм заварявал е изгорял тоя грунд та за това искам да направя консервация. Явно като сменя маслото другия месец ще запазя старото и ще го набухам вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

deel абе пич, за кво си скъсяваш живота на колата, земи я разкарай тая черга от там със се ватата и мокета по купето, за 1-2 зими влагата ще го съсипе :(

 

Как ще си махна мокетите бре - ти чуваш ли се аз искам като карам да ми е комфортно - не да се чувствам като в тенекиена кутия. Ако не тече от никъде няма проблеми с влагата - първите си 13 години тая кола е изкарала на открите и не е имало проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще си махна мокетите бре - ти чуваш ли се аз искам като карам да ми е комфортно - не да се чувствам като в тенекиена кутия. Ако не тече от никъде няма проблеми с влагата - първите си 13 години тая кола е изкарала на открите и не е имало проблем.

 

Няма да ти се бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се засягай - всеки си изказва мнението - а аз вземам решение въз основа на собствения си опит и мнението на другите, което също се базира на някакъв опит :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята си е с мукетите . лятото по дъждовете се напълни с вода (преливаше през праговете на вратите) . след 2- 3 дена извадих седалките и ги изсуших . пак си ги качих . ватата и мукетите заглушават шумовете и термоизулират . не мисля че ще карам тази кола повече от 2- 3 години повече . (еврейския съюз няма да ми даде . европейския де , се тая) щом за тези 16 години не е изгнила не мисля че за 2-3 ще се случи нещо страшно . предпочитам да ми е тихо и топло (да не забравяме за феноменалното парно) така ще мога да си я запомня с добро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.