Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ладов мотор и ск.кутия от 100S+-+-+-+-


nqkuv^lud

Recommended Posts

зна4и колеги тая седмица много ремонти по тая кола

първо шлаиф на глава с 2мм,вътре канали,клапани,аве си4ко(въпреки 4е не са и напаснати още клапанит нали на разработка със 120 на 4етвърта ускорявя като я настъпя яката много добре станаха нещата,оба4е ми беше много зле кутията и сложих една от 100S,е няяте си идея кво се казва къси скорости

1ва-40

2ра-60

3та-90

4та-120

в сравнение със 120кова кутия правех на 3та 125-130

и още се 4удя струва ли си много бързото ускорение(гуми 195/50 пиштят на 1ва,2ра и 3та)за сметка на максималната скорост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и колеги тая седмица много ремонти по тая кола

първо шлаиф на глава с 2мм,вътре канали,клапани,аве си4ко(въпреки 4е не са и напаснати още клапанит нали на разработка със 120 на 4етвърта ускорявя като я настъпя яката много добре станаха нещата,оба4е ми беше много зле кутията и сложих една от 100S,е няяте си идея кво се казва къси скорости

1ва-40

2ра-60

3та-90

4та-120

в сравнение със 120кова кутия правех на 3та 125-130

и още се 4удя струва ли си много бързото ускорение(гуми 195/50 пиштят на 1ва,2ра и 3та)за сметка на максималната скорост

 

зависи къде караш,ако е градско не мисля че ще имаш проблем,обаче извън града ще то се надуе главата....

 

пс:сега трябва да има и по-голям разход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо съшествува заваряване с аргон винаги може да се навари и второ когато е зглобяван мотора преди 10тина години е допусната една огромна грешка взета е гарнитура за 1500S-4иито бутала са на 79,а сложена на мотор от 2107 на която буталата са на 76 и са ставали в тая пролука едни взривове дето по4ти я бяха уништожили главата затова е отнето толкова много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо съшествува заваряване с аргон винаги може да се навари и второ когато е зглобяван мотора преди 10тина години е допусната една огромна грешка взета е гарнитура за 1500S-4иито бутала са на 79,а сложена на мотор от 2107 на която буталата са на 76 и са ставали в тая пролука едни взривове дето по4ти я бяха уништожили главата затова е отнето толкова много
язвите межеш да ги напълниш с метал пласкик /нема мръднат правил съм свещи / другото имаш предвид гарнитура от 1300/1600/2105 те са на 79мм, а 1200/1500/2107 са на 76мм. нямало е нужда да шлаифаш толкова. сега мъртвото пространство е много малко, степента на згъстяване е по голяма и като я напънеш много за дълго пак може да издухаш гарнитура.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4овек аз тука имам една книга жигули-лада на издателство техника

и там ги пише 4е 1500С са им на 79

ина4е и аз знам 4е 1500сс са на 76 буталата ама в книгата теи пише нз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4овек аз тука имам една книга жигули-лада на издателство техника

и там ги пише 4е 1500С са им на 79

ина4е и аз знам 4е 1500сс са на 76 буталата ама в книгата теи пише нз

имах 1500s навремето тя е купе 1600 а мотор 1500сс, но както и дае. поне сложи ли по дебела гарнитура. пази я от прегряване. На последния фият сегментите излязоха на парченца, а пачрето от буталото м/у сегментите излезе като сегмент :lol: дано нямяш моя късмет ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази книга дето я имаш я хвърли някъде, дето не минава никой, че да не се лъже.

1200 и 1500 са с диаметър на цилиндрите 76 мм. Когато от детонации се перфорира мястото, където лягат пръстените на гарнитурата се слага гарнитура за 1300 и 1600, които са с диаметър 79 мм. При положение, че главата ти не е била крива, не е имало смисъл да бързаш да я сваляш толкова - просто е трябвало да си купиш гарнитура за 1700, която е с диаметър 82 мм и пръстените лягат на здраво място.

С такава глава, като твоята карам отдавна. Т.е с такива глави! :D Приготви се за дертове, ако решиш да правиш дълги преходи "на екшън"! Докато караш на късо - из града, до някое село и обратно - няма да имаш грижи. При по-продължително каране обаче, детонациите, от които не можеш да избягаш си вършат съвестно работата и "кълват" главата здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах аве хора говорите ще кажеш 4е караме коли за по 20 000лв

като се прецака кво голяма работа за 300лв шси зема друг мотор

важното е да давам газ да върви и да се 4увствам яко от карането да ми прави удоволствие,колкото издържи толкова няма 10години да я карам аз тая кола :D

Аиде Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра правилно, младежо! Като тръгнеш от Русе за Сандански например и "стъпиш здраво на газта" и "се чувстваш яко", в един момент някъде на 300-400 км от вас изведнъж издухваш гарнитура и оставаш на средата на пътя! Е, колата не е за 20 000 лв, но на теб ти се стъжва, нали? За това говоря! Патил съм, за това ти го писах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.