Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

С какво гориво карате


Guest

С какво гориво карате  

59 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Аз моята мръсница си я глезя с 95, по едно време й слагах даже 98, но ми казаха, че клапаните може прогорят и спрях :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на един приятел баща му си прееба сегментите на единия цилиндър от 98, а също са ми казали че не е добре да смесваш 92 и 95. Мен ще ме изкефи някой с 120ка 1.9D :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ми казаха, че клапаните може прогорят и спрях
- Клапаните прегарят когато не са редовно регулирани и се получи затегнат клапан, който не затваря плътно. Друго нещо което им вреди е неправилната центровка - т.е. недостатъчно ранно запалване на сместа следствие на което тя не е напълно изгоряла когато почне такт издухване когато се отвори изпускателния клапан. А иначе това, че с 98 биха прегорели не е верно, това е някакъв мит. Газта е ~100 октана и всичко е наред, нали? А пък за сегментите да не говорим.

 

Друг е въпроса, че на 120 със степен на сгъстяване 8,5:1 е безмислено сипването на по-високооктанов бензин от икономическа гледна точка. По-високооктанов бензин е измислен заради тенденцията двигателите да са с по-висока степен на сгъстяване и оттам по-ефективни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

95 ама вече не слагам от OMV, че ми преебаха карбуратора педерасите. На всяко зареждане от OMV ми се задръства карба, да ги е*а в лайнарите :!: LuKOil и Petrol нямат грешка :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-високо октановото гориво едва ли може да повреди двигателя, а по-ниско октановото се усеща по чукането на аванса и загубата на мощност. Но все пак на Шкода 120 аванса на запалването на ДВГ мисля, че не е разчетен за 98 или 100 октана, т. е. трябва да се мръдне малко делкото. Иначе карането с по-високооктанов бензин дава положителен резултат при моно- и пълните инжекциони, а най-добре е, когато колата има детонационен датчик и си мени аванса в зависимост от горивото.

При използване на малко по-високооктанов бензин е нормално да скочи леко мощността и да намалее разхода, което се компенсира с по-високата му цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах Disel/VPower ама никога няма да сипия на Шел в Бг. Сега съм в Швейцария, минал съм 2000++ километра от Бг и нямам никакво, ама абсолютно никакво намерение да сипя каквато и да било помия от Шел! Иначе здраво дизел :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само с 98, клапани мръднали няма, работи чудесно, просто го взимам на 1.40 :))

 

я драсни на slc@abv.bg ili na icq: 211-885-135 къде е далаверата и имал и опция за още един човек да се вклучи

 

извинявам се че не е по тамата, но колегате е ГОСТ и няма ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз приемам на моя личен мейл (peterrraj@yahoo.com) оферти за дизел :)

Поздрави

 

PS: Май друга тема "Далавера" ще трябва да отворим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз приемам оферти за 100++ октана бенз...или подобни :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вчера се дърпахме с едно приятелче с едно АУДИ А6 та в тая връзка нещо започна да ми свършва нитрото :mrgreen: натискам аз бутона а тя кюфка кюфка нещо там :( Оферти за нитро нещо някой да има :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че във София и Варна имало фирми, които поставят и зареждат бутилките с Нитро. Също съм чувал, че действа само на максимални обороти и една бутилка стига за около 3 км, след което се зарежда отнова за 8-10 лв. Може и абсолютни глупости да говоря, но това съм го чувал от приятели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене нитрото е цифра по скъпо, и нали се сещаш че на шкодето само както си на 6000оборота като натиснеш бутона, ще се чуе как биелите ти избиват картера след не повече от 500м :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да светна малко за нитрото. Не се използва при пълни обороти използва се от 4та скорост нагоре 5, 6та които има. Има няколко варианта с една дюза и наи скъпият с 4 тоест за всеки цилиндър отделна дюза. Максимално може да работи 6 секунди после системата автоматично спира за да не ти гръмне моторетката. Има си комп които пресмята всичко. За да сложиш нитро обаче двигателя трябва да е перфектен за да издържи на това огромно натоварване. Докато работи нитрото получаваш 40 процента повече мощност. Ников като искаш такова гориво мини през Крумово да ти сипят малко керосинец :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам само на газ . нямам резервоар за бензин и бензинова помпа . не мисля да наливам бензин никога . по въпроса за нитрото - бутилките в софия се зареждат "зад " медицинска академия . трябва да познаваш човека които краде райския газ . на шкода 120 монтирането на нитро е невъзможно - тя няма ламбда сонда да се следи качествения състав на сместа , няма как да се манипулира количеството гориво (с вкарването на повече кислород трябва да се вкара и повече гориво .) за капак на всичко мотора и е твърде крехък . както някои беше казал за турбото - ако искаш да си убиеш колата по особено жесток начин - сложи си нитро .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам само на газ . нямам резервоар за бензин и бензинова помпа . не мисля да наливам бензин никога
А зимата как ще заработи директно на газ? Ако е с поливане на изпарителя с топла вода...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto - tini още си спомням как на една среща се избъхтихме да бутаме колата ти че не запали на студа и поливахме със топла вода и с кво ли не и се оказа че нещо ти се е преебал стартерния ключ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.