Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

При Покупка на 120Л


baTeTo

Recommended Posts

Бате, горната тема е типова за това как да намериш идеална кола. Тя е взета назаем от форума на Ауди.

За Шкодите 120 гледай външния вид, да няма ръжда, да не е удряна, отдолу да не е изгнила. Двигателя трябва да мине на компресомер, свещите трябва да са керемидено кафяви, да няма течове на масло отдолу, да работи равномерно на празен ход двигетеля.

Ходовата част да е здрава, да няма нищо тракащо. Мен поне такава кола ме устройва.

Има 10-20 хубави Шкоди 120 в Бълтария, които покриват и надхвърлят и изискванията от оная тема, но са на цени от 1000 лв. нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е отдолу съм писал и за 120ката мой опит, за скоростите доста повърхностно съм писал ама то няма какво да се пише за тях, супер издръжливи са, всички текат, незнам колегите ся сигурно пак ще ме погнат ама на старата 120ка съм карал години без масло щото газовата беше отгоре и нямаше кой да го провери, баща ми като я сложи 97-98 смени и маслото след това 2001 я остави аз да я карам, аз 2002 махнах газовата и видях че няма и капка масло. Тъй че скоростите са добиче в книгата пише че модификацията 1982 са уякчени скоростите и текат по - малко... така че като избираш след 82

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Троян

 

шкодата предимно е зимам заради зимния сезон че искам да парзалям пък ми се струва безопасна за това което е искам

 

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda105RS e от троян, ама щом я вземаш да я трошиш :( какво толкова има да гледаш

Как го измисли пък това ?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай дали е изгнила отпред на калниците където се свързват с пода, там започва да гние, праговете ги огледай за ръжда където се захваща крика. Двигателя го провери с компресомер както бяха написали, аз не бих си взел ако показва под 9 на цилиндрите. Течовете на масло са нежелателни то е ясно, но аз не съм виждал такава шкода която да не е силно омаслена около диференцяла и ск. кутия. и мойта е така ама си върви( за сега де :) )

като я покараш вдигни към 80км/ч виж дали върви по права линия като пуснеш волана и като натиснеш спирачката дали има биене по педала-дали има криви сп. дискове. ако е много клекнала задницата ще трябва да сложиш други пружини което не е трудно.

 

дриги неща има много но са стандартни за вс. коли

кажи после какво си взел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.