Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Лично мнение


Guest Лош

Recommended Posts

Виждам, че сте маниаци на тема задно задвижване-двигател отзад. От една страна масовата тенденция е точно обратната. От друга - нека вземем БМВ и Мерцедес, които посмъртно не приемат предното задвижване, а нека вземем и Порше, и цялата редичка подобни кари, които са с двигател отзад.

Може би трябваше батковците от фолксваген-ауди груп да усетят този нюанс и вместо да бълват конфекция, която конкурира самите тях в нишите на фауве, ауди и сеат, да дадат малко свобода на тази идея с по-малкото братче на Порше.

Аз самият един-единствен път съм се качвал да покарам 120(л?), и бях впечатлен от 1. пъргавината (сега разбирам, че двигателите са съпоставими с ладовите) и 2. послушното управление (май даже няма серво?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да наистина нямат серво управление, което не е нужно защото като е по лека предницата се върти волана много лесно. това го разбрах след 5 минутна борба да паркирам лада 1600.

 

относно задвижване и ДВГ отзад или отпред всеки вариант има + и -.

забелязъл съм при някой модели на бмв им е доста лека задницата което не е много добре зимата. при Шкодите отзад двигател и задвижване предницата става доста лека като проблема се усеща предимно на хлъзгав път, когато с по-голяма скорост се опиташ да завиещ по-рязко. при поршета ферарита и подобни задвижването ако не е 4х4 е задължително отзад все пак не са по 50коня колите.едно предно предаване на двигател над 150коня го прави неефективен.Сетих се сега за на ''ЦУНАМИ ТУНИНГ'' едно 'типо' което го бяха направили над 250-300 коня и въртеше гуми и на 4та предавка и нямаше нужното сцепление.

предноразположен двгател и предно предаване: повечето съвременни масови коли са така, и на мен ми се струва че е най-добрия вариант с най-малко недостатъци, а може би е по-ефтино.

 

както беше озаглавил темата 'лично мнение' :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предноразположен двгател и предно предаване: повечето съвременни масови коли са така, и на мен ми се струва че е най-добрия вариант с най-малко недостатъци, а може би е по-ефтино.

 

:)

 

абе само за това за ефтиното бих се съгласил ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да наистина нямат серво управление, което не е нужно защото като е по лека предницата се върти волана много лесно. това го разбрах след 5 минутна борба да паркирам лада 1600.

 

Много често се пропуска една същественна подробност - на автомобилите със серво, при по-висока скорост волана им става по тежък, което води до по удобно и сигурно управление на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да наистина нямат серво управление, което не е нужно защото като е по лека предницата се върти волана много лесно. това го разбрах след 5 минутна борба да паркирам лада 1600.

 

Много често се пропуска една същественна подробност - на автомобилите със серво, при по-висока скорост волана им става по тежък, което води до по удобно и сигурно управление на автомобила.

 

не всички са така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега - маниаци сме всички, а ако не бяхме, просто какво ще правим в този форум?!?!?! И в същия този момент,когато споменаваш VW и AUDI получих "проблясък". Сещате се, че направиха преработка на така наречената Костенурка. С риск да се отклоня от темата си мисля, че ако се направи същото със Шкода 105/120 ще бъде нещо невероятно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е толкова напреднала, че дори 260 коня в SAAB 9-5 например са добре озаптени и се използват на 100%, но и аз съм фен на задното задвижване с мотор отзад!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е толкова напреднала, че дори 260 коня в SAAB 9-5 например са добре озаптени и се използват на 100%, но и аз съм фен на задното задвижване с мотор отзад!

 

E da na 9-5 sigurno e taka sled kato drosela mu sigurno se otvarq sys motorche ,a na pedala na gazta ima potenciometyr ;) ,ma edin pyt karah 9-3 i imah chustvoto che cha se ochistq ,ideqta e che ima dosta sravnitelno mostni koli bez dostatycno elektronika - pri takiva prednoto e po-malkoto zlo ,pri nekadyrno zadkormilno ustroistvo nema koi gospod da ti pomogne.

 

BTW karal li si tiq SAAB deto beha V6 sys edna turbina ,ne se sestam modela im vyv momenta?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам пичове аз еи ся карах за 1км Опел Омега 2.5, после собственика ме вози ииииииии просто незнам в момента къде съм още немога да се освестя, тва чудо вдига 160 сигурно и повече, от единия км дето я карах просто осъзнах че тая кола не може да се движи бавно просто ей така 1ва 2ра залепва те за седалката и си викам чакай бе кога станаха 80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не само SAAB има и доста други които не са с достатъчно спомагателна електроника и няма какво да помогне на по неопитно задкормилноустроиство.Моето наи добро преживяване беше на големият брат на Шкода Porsche 911 от 72 ,2 карба без грам електроника 6 цилиндрово говедо. Даваш газ и 1ва вдясно втора вляво към 3та влиза в пътя гъстото е пълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега - маниаци сме всички, а ако не бяхме, просто какво ще правим в този форум?!?!?! И в същия този момент,когато споменаваш VW и AUDI получих "проблясък". Сещате се, че направиха преработка на така наречената Костенурка. С риск да се отклоня от темата си мисля, че ако се направи същото със Шкода 105/120 ще бъде нещо невероятно ...

 

Абе баш 120/105 не са легенди като Костенурка и едва ли някой ще тръгне да ги възражда...Но виж сега един съвременен автомобил Шкода Рапид със задно предаване ама предно разположен мотор ще кърти отвсякъде.Като приемем,че и сега Шкода са с добри цени това може да се превърне в добре продаващ се спортен автомобил естествено ако цената е прилична :idea: :D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рапида е прекалено квадрате за днешните разбирания за спортна кола. Виж Опел Калибра как изглежда и тогава ако ощи мислиш че рапида има бъдеще като спортна кола ... ;) А и незнам кефи ме рапида, идеята за рапид пред блока не ми допада обаче по 2 причини, че трябва да му фрасна окачването от 120ката само и само да не го гледам така /--\ защото от каквото съм чел по форума, пълна оправия няма. А и арматурното му табло някакси ми е квадратно малко, и волана е като на ония стари ситроени с 2 спици една до друга :x иначе отвънка изглежда страхотно, а и отвътре ако е с черна кожа :smt007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със 150 коня нека съм циганин и селянин. С други думи 1во гледаме това http://guestxx.data.bg/NO%20CONNECTION/ ... evie_4.wmv после си изказваме мнениицето, проблемче?

 

само не разбрах какво да гледам тук....дивия селянин или това че Калибрата направи 240км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми по принцип не е малко,но ако само това тие целта?...мога да ти покажа друга кола,голям кораб при това комби,също със 150кс които прави 240 ;) .....калибрата има само визията за другото си има Астра,същия двигател по-бърза, по-икономична и по-практична ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То отдавна темата се разводни, но нека и аз да се намеся. Само ще напомня, че всички /или почти/ видяхме как РС-а на колега направи тая Калибра за смях. Като цяло колата не е лоша, но все си мисля, че 150 к.с. за тон и половина са си малко като за "спортна" кола :mrgreen: Вече при двигателя 2,6 Турбо може да се съглася, но аз в България не съм срещал такава още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай ся, Fabia vRS 2.0 e 200 коня, естествено че ще бие калибрата + тва еи ся говорих с пича с омегата, вика че била 140коня на 2 тона и 300. ТАЯ КОЛА КАК ВЪРВИ ЧОВЕЧЕЕЕЕЕ кара се със 160 на отворени джамове и се крещи на някакна корсичка нееееее не можеш да избягаш на 2.5 неее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То отдавна темата се разводни, но нека и аз да се намеся. Само ще напомня, че всички /или почти/ видяхме как РС-а на колега направи тая Калибра за смях. Като цяло колата не е лоша, но все си мисля, че 150 к.с. за тон и половина са си малко като за "спортна" кола :mrgreen: Вече при двигателя 2,6 Турбо може да се съглася, но аз в България не съм срещал такава още.

 

Да не го кажа прекалено остро, но пич, 150к.с. за тон и половина са перфектни! Виждам че джиткаш 120ка, която е 3 пъти по-слаба на 1 тон, не прави сравнение с кола която е 15 години по нова.

То и мойта фелиция също нещо не върви и ще я карам на диагностика и ремонт вероятно скоро :( - сравних я като карах фирменото Рено Клио от 93та 1,4л 70коня - едва ли 10коня са такава брутална разлика.

 

Иначе по отношение на селянина зад волана мога да кажа само едно - ЗЛЕ! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи 150 кс на 1 и половина са малко( поне за мен)....

 

гледай ся, Fabia vRS 2.0 e 200 коня, естествено че ще бие калибрата + тва еи ся говорих с пича с омегата, вика че била 140коня на 2 тона и 300. ТАЯ КОЛА КАК ВЪРВИ ЧОВЕЧЕЕЕЕЕ кара се със 160 на отворени джамове и се крещи на някакна корсичка нееееее не можеш да избягаш на 2.5 неее

 

Fabiа-та е 140кс не 200;).....Омегата не е 2 тона и 300 също:)....как върви,едвали като нито като споменатата Калибра нито като Фабията...

 

То отдавна темата се разводни, но нека и аз да се намеся. Само ще напомня, че всички /или почти/ видяхме как РС-а на колега направи тая Калибра за смях. Като цяло колата не е лоша, но все си мисля, че 150 к.с. за тон и половина са си малко като за "спортна" кола :mrgreen: Вече при двигателя 2,6 Турбо може да се съглася, но аз в България не съм срещал такава още.

 

Да не го кажа прекалено остро, но пич, 150к.с. за тон и половина са перфектни! Виждам че джиткаш 120ка, която е 3 пъти по-слаба на 1 тон, не прави сравнение с кола която е 15 години по нова.

То и мойта фелиция също нещо не върви и ще я карам на диагностика и ремонт вероятно скоро :( - сравних я като карах фирменото Рено Клио от 93та 1,4л 70коня - едва ли 10коня са такава брутална разлика.

 

Иначе по отношение на селянина зад волана мога да кажа само едно - ЗЛЕ! :lol:

 

10 коня са много голяма разлика само сметни какъв процент е като разлика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.