Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моите патила с Шкода :(


Guest Лош

Recommended Posts

еее значи предложението ми отпада:(:(:(:( а аз не знам да има гараж на гурко и да продават части

 

радвам се че човека му е ОК колата и в бъдеще внимавай с баби(шкоди) като нашите, че виждаш колко малко им трябва, доста са нежни:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее значи предложението ми отпада:(:(:(:( а аз не знам да има гараж на гурко и да продават части

 

радвам се че човека му е ОК колата и в бъдеще внимавай с баби(шкоди) като нашите, че виждаш колко малко им трябва, доста са нежни:)

Да.. остава прозата. Да му се плаща. Повече или по-малко.

Не знам.. не ви разбирам. Как можете да използвате толкова архаични коли? И ремонтите скъпи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имам финансова възможност да не мислиш че ще я карам тази кола. иска ми се да седна на кожената седалка, да чукна леко десния педал , да сритам конете и едно свистене да ми погали ушите..... на този етап мечти :(

 

поддръжката им е доста ефтина, повечето неща се намират и 2ра употреба за 10-20 лв, а ремонтите се извършват лесно от всеки който има желание да се научи и има обща ттехническа представа от автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. остава прозата. Да му се плаща. Повече или по-малко.

Не знам.. не ви разбирам. Как можете да използвате толкова архаични коли? И ремонтите скъпи?

 

Шкодата 120 като цяло е по-надеждна технически от повечето масови западни модели от 80-те години, разбира се ако се спазват предписаните дейностти по поддръжката. Да не говорим, че е и доста по-евтина и проста. А в сравнение с автомобилите от онова време е доста напред и като оборудване и интериор. Има и недостатъци разбира се, и особености, и неща, които могат да се по-добре.

Не знам дали си наясно с историята на автомобилостроенето, но Чехословакия беше една от 10-те най-развити в промишлено държави преди да се раздели. И заводите Шкода още от 30-те години на ХХ век произвеждат не само автомобили (и то от най-модерните за времето си), но и бойни машини, танкове, самолети, части за кораби - а тея работи не всеки автомобилен производител може да произвежда.

Пропуснах да кажа, че имам и друга кола, и мога да направя разликата, а това, което казвам е от личен опит.

Също така има и сред нас колеги, които са сменили по няколко автомобила и могат да се изкажат за предимствата и недостатъците на "архаичните" автомобили.

Колкото за ремонтите - майсторите вземат скъпо, но мисля, че в последно време за тия коли са по-умерени. Ама човек ако сам си прави повечето неща, бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата 120 като цяло е по-надеждна технически от повечето масови западни модели от 80-те години, разбира се ако се спазват предписаните дейностти по поддръжката. Да не говорим, че е и доста по-евтина и проста. А в сравнение с автомобилите от онова време е доста напред и като оборудване и интериор.

Амин!

Аз много добре знам каква е разликата между соц-пазара и световния, респективно, че по ония времена приоритетите са били при "нас" съвсем други. Мога да твърдя, че Мерцедес, Фолксваген или Хонда НЕ МОГАТ да пуснат серийно седан, който нов да струва няколко хиляди евро. А ако успеят, тогава можем да сравняваме соц- и кап- возилата.

На запад Шкода или Лада не са заляли пазара, защото не я е имало съответната пазарна ниша (автомобил за 1 лев ; ), а при нас пък не е имало пазар за "евтино семейно возило" за 30-40 бона.

Под "архаични" исках да намекна за антика, нещо, на което му е минало времето, което е скъп каприз. Не, че ги смятам за калпави.

Знам, че концернът Шкода е от водещите в света вече цял век. Но ето, че вместо да продължат тази линия модели, те с отварянето на запад тутакси минават на масова европейска конфекция, първо с Фаворит, Форман, Фелиция и т.н. Въпрос на пазар и конкуренция, не на технически възможности..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, нали не смяташ, че цените можеха и могат да бъдат еднакви например на японско производство, както Япония внася цялата си стомана и други материали, и Чехословакия например.

А грешиш, че не са имали пазар на Запад. През 1988 г. бях в Париж и на улицата, на която живеех се продаваше една Лада 2107 втора употреба за 5000 франка 950 долара). Нова Шкода 120 тогава във Франция тогава струваше 5000 долара. От тия модели 38 000 са изнесени на Запад - отвори mobile.de или някой английски сайт и ще видиш, че доста се продават и си ги карат хората.

Накрая да заключа с нещо като отговор на първоначалния ти въпрос - караме тия коли, именно щото разбираме от коли, и то не само от карането им. Който не е минал през няква по стара кола да се научи на шофьорлък, не става водач от него. Става някой с куха тиква и тежък крак, дето не той управлява колата, а колата него. Вервай ми, на "скапана" кола се става добър шофьор, на хубаво и баба знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.