Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

скапана работа


tyny

Recommended Posts

заради един скапан маноконтакт ми изтече новото масло :( тъпия датчик струваше 6 лв а маслото което изтече колкото 5 такива датчика . сутринта проверих нивото на маслото - беше си ок и изведнъж - светна лампата на мазилото . манометъра също падна на нула. отивам отзад и дигам капака - от маноконтакта тече със струя !!!!!! една туба 5w40 фиряса :( добре че не си изхвърлих старото масло , мислех да го пръскам в кухините на купето против корозия . добре че наблизо имаше шкодов магазин .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами един съвет - разкарай датчика за манометъра и остави само фабричния датчик. Така не знам на някой да му е изтекло. То и без това не ти е помогнал да забележиш, че е почнало да пада налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах той говори точно за оригиналния датчик за маслото. На мен нещо подобно ми случи на Опела, но не е текло на струя, а на капки и ми казаха, че това може да се случи на всички датчици, независимо за ква кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък съдейки по снимката от аватара ми се струва,че не става дума за оригиналния датчик...tyny,ако не бъркам сподели как си реализирал идеята с уреда за измерване на налягането на маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще е интересно щото ми щукна и аз да си имам такава джаджа. Доколкото знам ладите са с такова устроиство и ако захващането им е същото не би трябвало да има проблем но нека колегата поясни как го е направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригиналния маниконтакт , той ме подведе мръсника !

 

датчика за стрелковата система наистина е ладов . прави се една преходна муфа с две резби - едната (жанската ) към датчика а другата ( мъжката ) към блока . какви са точно резбите не помня - отдавна съм го правил . двете резби се уплъняват с усна и дифтунга . развива се една от тапите и там се навива муфата с манодатчика . на мястото на другата тапа съм монтирал ладов датчик за температура на водата (този които седи на ладата на главата) . резбите са същите . датчика е за температура до 130 градуса а опитите показаха че маслото не се загрява повече от 100 градуса - на дълъг път с много юркане (магистралата и 120 - 130) . третата тапа си остава - на нея е монтиран оригиналния маноконтакт . взима се едно табло от лада 1500. използват се стрелковите системи на температурата на водата и на налягането на маслото . третата (за количеството на бензина) я преправих за волтмер на клема 15 (контактенключ) малките уреди съм ги монтирал на част от ладовото табло - на аватара ми в дясно се виждат . ладовия оборотомер се преправя малко и влиза в кутия от шкодов километраж . има място да се монтират в него и светодиоди които да заместят лампите от оригиналния уред . може да се види на аватара ми го километража

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.