Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реглаж клапани


otgorata

Recommended Posts

Здравейте,колеги.

Значи имам следния въпрос...Правя реглаж на клапаните,мотора започва да мърка,буквално не се чува.След около 100-ина километра пробег започва едно сериозно чукане,като че ли два дизела накуп са се събрали.Няколко пъти правя вече реглаж през 100-200 км и все така се получава.Забелязах че проблема идва от всмукателен клапан на втори цилиндър,оставям го на 0.15 след 100 км е вече на 0.45,ако му направя още един реглаж ще му свърши резбата :? Дайте съвет от какво може да се получава това нещо,къде да търся дерта,кобилици,повдигачи...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разгледай хубаво кобилицата дали не се е износила - за по сигурно свали направо цялата ос със кобилиците и ги огледай хубаво. След това извади повдигателните пръти и също огледай дали не са криви или да не им е износена циментацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вале трябва да изкараме тая смотана кобилица. Почти съм сигурен че дерта е оттам. Ако искаш можем да направим другата седмица. Или предпочиташ да оправим кучките на синият звяр. Вчера минах на инспекция там си е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разгледай хубаво кобилицата дали не се е износила - за по сигурно свали направо цялата ос със кобилиците и ги огледай хубаво. След това извади повдигателните пръти и също огледай дали не са криви или да не им е износена циментацията.

 

Мерси за съвета,ще се провери това,нямах представа какво може да им се повреди.А повдигателните пръти,след като се свали кобиличната ос свободно ли излизат или имат някакво захващане?

Дончо,лошото е че сега с тоя дифернциал немога да я докарам в двора и ще трябва да я човъркам тук в гаража.Пък и от друга страна това ще е по-малкото играчка,докато на синия звяр трябва да му се оправят документите и е по-проблемна работата там с тия спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат никакво специално захващане. Отдолу към разпределителния вал свършват с кръгло топче с циментация. Ако има точка на него значи е износено. После при слагането на оста с кобилиците трябва предварително да са разхлабени регулировъчните винтове. Понякога кобилицата се износва откъм стеблото на клапана и вече не е права там и тук го чуква от една страна ту от друга и оттам се чува звънтене. Тоест ти уж и регулирал хлабината, но там където мушкаш пластината между стеблото на клапана и кобилицата не е равна повърхността и оттам идва проблема. Трябва да погледнеш и пружините, които са на оста на кобилиците дали не са блокирали и да не наместват добре кобилиците - те са 3 пружини ако не ме лъже паметта по оста. Този път ако имаш някакви съмнения се консултирай с някой, за да не повтаряш операцията - понякога дори даси усърден като не си правил нещо не можеш да се ориентираш къде да внимаваш. И друго - надявам се че се оринтираш за момента на ГМТ по редуването на кобилиците или по положението на Коляновия вал, а не по делкото!

 

Айде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат никакво специално захващане. Отдолу към разпределителния вал свършват с кръгло топче с циментация. Ако има точка на него значи е износено. После при слагането на оста с кобилиците трябва предварително да са разхлабени регулировъчните винтове. Понякога кобилицата се износва откъм стеблото на клапана и вече не е права там и тук го чуква от една страна ту от друга и оттам се чува звънтене. Тоест ти уж и регулирал хлабината, но там където мушкаш пластината между стеблото на клапана и кобилицата не е равна повърхността и оттам идва проблема. Трябва да погледнеш и пружините, които са на оста на кобилиците дали не са блокирали и да не наместват добре кобилиците - те са 3 пружини ако не ме лъже паметта по оста. Този път ако имаш някакви съмнения се консултирай с някой, за да не повтаряш операцията - понякога дори даси усърден като не си правил нещо не можеш да се ориентираш къде да внимаваш. И друго - надявам се че се оринтираш за момента на ГМТ по редуването на кобилиците или по положението на Коляновия вал, а не по делкото!

 

Айде успех!

 

Отново мерси за изчерпателния отговор!

Значи наистина точно тази кобилица опира на много малка повърхност в клапана,съвсем леко на едното кишенце,обаче както каза досега като не съм се сблъсквал с този проблем и не ми е направило впечатление.Иначе да,за ГМТ се ориентирам по положението на кобилиците.Лошото е че сега са ми разбили гаража и тези дни отделям време за укрепването му и съм оставил мотора на заден план(в момента поне не се кара,по други причини),но пък вече ми е ясно къде трябва да гледам и да търся проблема!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен обикновено не ми се изясняват нещата от първото отваряне така че спокойно, аз затова обяснявам. Гледай да си оправиш гаража. При нас мазето е с метална врата, че иначе не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вале, директно смени кобиличковата ос (само кобилица се сменя адски трудно!), ако продължава да ти дава големи луфтове, трябва да те огорча с диагнозата "потъване на клапаново легло". На чугунените глави е често явление, но пък точно на тях нови легла се правят сравнително лесно.

 

Успех в начинението, и ми се струва, че не си се похвалил с новата придобивка???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех в начинението, и ми се струва, че не си се похвалил с новата придобивка???

Ами не съм наистина,защото колата тепърва трябва да мине през КАТ,а както вече знаеш няма грам спирачки,пък мога да кажа,че е моя чак когато оправя и тези бумагщини...Иначе шкодето е 100С,77 набор,светло синичко,от първи собственик,много свой човек,на 91000км,двигател и скорости не са отваряни,не е удряна,до скоро доста добре е била гледана...Лошото е че малко преди да доиде при мен през нощта някви хлапета са си играли и са скачали от горе и има едно две огънати местенца(не че е нещо непоправимо),пък и многото годинки са си оказали влиянието...Ами общо взето това е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.