Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Семеринга на дясната полуоска пак изпусна.


The Best Forman

Recommended Posts

Дали е крива полуоската или има износен лагер в диференциала та изпуска тоз семеринг ... и двата са сменени заедно и предишния път пак само десния пускаше :evil:

Дали да сменя пръта на полуоската или да сменя пак семерингите и да чакам да видя резултата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крива полуоска едва ли ама за лагера мисля че си абсолютно прав и 2та пъти вдясно едва ли е случаино. Мене ако питаш смени лагера Успех с ремонта колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда не е семеринга на полуоската , а е просто зрителна измама :evil:

Протекъл е семеринга на опашката на скоростите маслото изтича през импровизиран отвор на щита на маховика и от струята всичко се лепи по полуоската и около нея , ама аз нали съм тъпак първо купувам после гледам , та сега ще се сдобия и с него и в събота живот и здраве ще се гърча като червей 8)

 

П.П. Като сменяте съединител си вземайте и по един такъв семеринг - 4 лв. струва и се сменя за секунди , но свалянето и качването на скоростите си е голям гърч ако няма условия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърч ама е забавно не се кахъри и на мен ми се е случвало да купя части а после да се оказва че не са необходими. Скоростната кутия е забавно мероприятие в което смятам да се забъркам следващата седмица. Сбираме се аверите цял ден мохабеди и псувни. Какво лошо има. Успешен ремонт и дано повече не се обажда оттам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинга завърши и резултата е уплътнени скорости / или поне за сега маслото си седи вътре / 8)

Обаче колата пак ме изненада ... разхвърлях кутията и какво да видя превъртял лагер на първичния вал в кожуха. Е има Локтайт залепих го , намазах капаците със силиконче , но си нямах работа да сваля и съединителя да видя защо ми тресе при ниска скорост на 2 ра или на 3 та и какво да видя - феродовия диск стърже в болтовете на маховика :evil: Аз си сменям тампони и кво ли не , а тоя пущиняк стърже в маховика и отгоре на всичко взех най - скъпото , което го имаше на пазара за Шкода - Локхийд за 250 лв. се оказа пълно дърво ... главината със шиците по - къса с 3 мм. откъм маховика , а леглата на пружините стърчат пред феродото и като нямах кола под ръка , а и е грехота да сменям съединител на 20000 км. хванах два чука приплесках ламаринките , които държат пружините и сега всичко е ОК :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.