Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпросче за дисковете


Guest

Recommended Posts

Възможно ли е да не ми се връщат накладките, заради изхабени дискове :?: Примерно да мятат по - малко или нещо от рода, и ако да горе долу какви пари са :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти писах деснят ми мята и че освен леко стърже ритмично други дертове няма лично според мен не ти задържат спирачките оттам проблема е някъде другаде. Цена в Пловдив са около 15 кинта парчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човече имам нови накладки предни, нов спирачен апарат ляв, нова тръбичка лява до тройника и освен това нова помпа а освен това съм продухал цялата система с помпа ръчна. Няма възможен начин, дори и минимален и стария и новия апарат да блокират по едно и също време, незнам от какво друго може да е. Мен идеята ми беше че примерно може да са се изхабили дисковете и да не мятат достатъчно, или де да знам, окачването не ми е силна страна :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери ги дисковете колко са дебели - минимума е 6.5 мм. Едва ли от изхабени дискове не ти се връщат накладките. Ако няма замърсяване или запушване някъде, то може да е нещо от главния спирачен цилиндър - пружинките на буталото или гумичките в кво състояние са? Но най-често причината е замърсяване някъде или стара спирачна течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дисковете можеш да ги провериш лесно дебелината им като нови е 9мм, при най-голямо допустимо износване не трябва да е по-малко от 6,5мм. В книгата има и данни за максимално странично биене на диска но това не се сещам как може да се измери, а именно не повече от 0,15мм.

За сега отиди и премери дисковете и ако отпадне като причина, ще търсим от какво друго може да е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вие ще му дадете ли микрометър да ги премери тия дискове като го пращате да мери - защото със шублер няма да стане - нали се образува ръб във външната част!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вие ще му дадете ли микрометър да ги премери тия дискове като го пращате да мери - защото със шублер няма да стане - нали се образува ръб във външната част!

 

Е, микрометър... Говорим за приблизително измерване, а не за точно. Пък ако не са много скъпи и са поизтънели, може да си ги смени, ако иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed,

 

това с ръба се решава много просто. Взимаш две метални (или дървени или пластмасови) парчета, слагаш ги на тиска и мериш с тях. След това мериш само тях и вадиш от предишното измерване и си готов.

На мойта 120ка и сменихме дисковете защото бяха изтънели не по оста а просто контактната повърхност с накладката беше станала под 2cm...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в лагерите, те са си перф и добре че са ролкови, иначе да са отишли досега :D , проблема е в дисковете, ако сваля накладките, или ги размърдам с клещите, всичко е ок. Мисля да прежаля 30 лв за 1 диск и да видя дали грее, ако не, ще сменя и другия, ако да ще я наритам много, ама много здраво по всички части на купето и дано не ми попадне чука дето тате прави асансьора с него чеее както казва един приятел "ще я тунинговам"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

Първо дискове се продават в комплект. Второ, дори да намерш един по-добре не пробвай защото така ще се усучеш че изобщо няма да разбереш къде се намираш. Със спирачки, гуми и кормилно управление шега не бива! Всичко друго води до спиране, но тия неща могат да те закопаят....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси проблема в дисковете. Когато ти задържи колелото провери дали имаш остатъчно налягане в магистралата до съответното колело, развии малко нипелчето за обезвъздушаване и ако колелото освободи търси повредата в помпата или спирачен маркуч. Свали накладките и виж дали се връщат леко цилиндърчетата при изправна уредба /и ако си малко по-здрав в ръцете/ трябва да можеш да върнеш на ръка. Но най-напред виж дали имаш свободен ход на педала /около 5мм е ОК/

 

И няма да я риташ!!!

Аз моята колко съм я ритал ритал....... ама не помага :mrgreen:

 

PS Ако са ти НОВИ накладките виж дали се движат леко в апарата при събрани цилиндър4ета и без шпилки заштото нали знаеш има сега накладки Всякакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за накладки в Пловдив открих магазин официален дистрибутор на FERODO. Имат за 105,120 предни накладки FERODO PREMIER мисля че са много хубави накладки на цена 13лв комплекта. При положение че оригиналните за които незнаем с какво качество са 8-9лева мисля че си заслужава, какво мислите колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

Първо дискове се продават в комплект.

Поздрави

Да ама не!!! Вчера tyny мисля че си купи един диск ;) и струва към 20 и нещо ЛВ.

За това че трябва да се сменят заедно съм напълно съгласен :)!

 

Възможно ли е да не ми се връщат накладките, заради изхабени дискове Question Примерно да мятат по - малко или нещо от рода, и ако да горе долу какви пари са Rolling Eyes

Абе зашо не пробваш по-евтиния варянт. Взимаш гумички предни за спирачния апарат(аз вчера купих от бул.В.Левски за 2.50), отваряш ги апаратите зачистваш ги добре, затваряш и мисля че проблема ще е решен! Моя съвет е да пробваш първо това и след това да гледаш дискове и лагери и .........

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

Първо дискове се продават в комплект.

Поздрави

Да ама не!!! Вчера tyny мисля че си купи един диск ;) и струва към 20 и нещо ЛВ.

За това че трябва да се сменят заедно съм напълно съгласен :)!

 

Възможно ли е да не ми се връщат накладките, заради изхабени дискове Question Примерно да мятат по - малко или нещо от рода, и ако да горе долу какви пари са Rolling Eyes

Абе защо не пробваш по-евтиния вариант. Взимаш гумички предни за спирачния апарат(аз вчера купих от бул.В.Левски за 2.50), отваряш ги апаратите, зачистваш ги добре, затваряш и мисля че проблема ще е решен! Моя съвет е да пробваш първо това и след това да гледаш дискове и лагери и .........

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да не ми се връщат накладките, заради изхабени дискове :?: Примерно да мятат по - малко

 

Точно това е проблема, не са ти криви дисковете. Криви ли са, просто няма начин накладките да не се връщат - нали диска непрекъснато ще бие в тях. За тази цел правиш следното - намираш хубав, прав път. Засилваш се до 130км/ч и спираш рязко до 0. Повтаряш последователно 10 пъти. Последния път след спирането задържаш спирачките натиснати за няколко минути. Така накладките остават залепени за диска, той се охлажда неравномерно и се изкривява. След това няма да имаш никакви проблеми с връщането на накладките - дисковете така ще удрят в тях, че няма начин да не се връщат. Трябва да ти кажа, че ще има и някои странични ефекти - колата няма да може да спира с тези дискове. А също и при опит да спреш, вибрациите ще са толкова силни, че колата ти ще започне да се разглобява.

 

П.С. Ако още ползваш същите гуми, за които беше писал преди, не съм сигурен, че ще успееш да спреш от 130км/ч рязко без да излезеш от пътя.

 

П.П.С. Извинявам се на всички, ама не се издържа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хааааа баси якия номер хахаха!!! Ама това ако искаш на някой да му прецакаш гадно гадно колата ще го направиш :mrgreen: !!! Много готино си се сетил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

txl брато, незнам дали защото аз цяла нощ се мъчих да оправя неоправям компютър и съм кисел, или е нещо от тебе, ама имам чувството, че за нещо си ми ядосан и ми говориш абсолютния филм.

@skoda estelle не ми се сменят гумички защото единия апарат е нов другия стар, няма сила на света която да накара апарати с 20 год разлика да блокират едновременно, пък и не ми се занимава, обадих се на един приятел и той каза че може ръбовете да стържат, ще сменя единия диск, пък ако още грее ще поема към подуене да ги види тоя пич и това е, айде със здраве и сладки ми сънища :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, а възможно ли е аз като сменявах спирачна помпа ми остана един гумен тампон, възможно ли е оста на сервото да пречи на буталцето да се върне докрай примерно да идва дълга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно е възможно. Откъде се е взел този тампон. Ако не ти идва на акъла отиди до някои магазин за части и помоли да ти покажат как изглежда буталцето и пружината с гумичките и го вкараи на място. При мен имаше обратният ефект беше навита доста и спирачките хващаха едвам едвам преди да го корегирам този недостатък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.