Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново проблемната баба


Дон Чоре

Recommended Posts

Имам една питанка към вас колеги. Значи оня ден си човъркам по стартерния ключ и видях че при откачането на пласмасите съм откачил и една жичка (3 в 1) едната от която отива в нещото на което пише ТЕСЛА, при слагането обаче изпука нещо и няма никакви лампички сега, но върти и пали колата. Тъка това не мога да го обясня и с цял роман щото някои трябва да доиде и да я погледне :mrgreen: а другия проблем е че колата щрака, пука, трака та си му ебало маиката :evil: трябва една регулировка на клапаните и на запалването ама нямам такива инструменти и искам да попитам дали някои може да ослужи за утре... Та д'зверо и гасне като сваля смукача до половината... имам чуството че електрическия клапан е здал багажа ама като нямам контакт и няма как да разбера има ли, няма ли... :roll: преди имах 2 контакта при 2 положения на ключа а сега и един нямам :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дзверих се над бушоните ама нещо не можах да видя нищо и се отказах... щото преди това един приятел си свали на типото (с ел табло) и после всичко почна да си свето кога си иска... и нещо не посмях да ги вадя да ги гледам че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги сваляй, а вземи една пробна лампа,закачи я на маса някъде по купето и провери дали има ток на изхода на всеки бушон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом лампите на таблото не светят и клапана не ти бачка провери за ток в 2ри бушон почти сигурно няма да има ток в него. Откачил си жицата която точно подава сигнал че си на контакт за да тръгне ток към 2ри бушон щото там са консуматорите на ток когато колата е на контакт. Успех с ремонта мене ако питаш извикаи някои колега виж къде влиза въпросната откачена жица и си я възтанови. Не гарантирам ама мисля че ще се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояне ел.магнитния клапан на карба чуква осезаемо като си отзад някой като даде контакт - т.е. трябва де се чува! Ако се е прецакал със сигурност виж някой да ти продаде.

 

Иначе за клапаните нямаш грижа ако беше по-наблизо. Лошото е, че се регулират на студена кола та не мога да ти кажа - ела и ще ги оправим, защото в тая жега няма да изстине мотора с часове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория бушон беше проблема... Благодаря за помоща :D, а сега да питам един маистор ми каза да източа маслото да сипя нафта и да запаля за да се изчисти нагара по повдигачите и да сипя новото масло и нямало да трака... та това вярно ли е? А и ако е вярно какво количество му се налива?! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един маистор ми каза да източа маслото да сипя нафта и да запаля за да се изчисти нагара по повдигачите и да сипя новото масло и нямало да трака... та това вярно ли е? А и ако е вярно какво количество му се налива?! :roll:

 

He знам човече, тоя майстор твоя ми прилича да е няккав простичък такъв, сешш се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория бушон беше проблема... Благодаря за помоща :D, а сега да питам един маистор ми каза да източа маслото да сипя нафта и да запаля за да се изчисти нагара по повдигачите и да сипя новото масло и нямало да трака... та това вярно ли е? А и ако е вярно какво количество му се налива?! :roll:

 

Колега, един приятел с Рено 21 със същата цел - да прочисти двигателя ,като си сменяваше клапаните напълни цилиндрите с газ за осветление и после смени маслото. Ами какво да ти кажа ... изхвърли колата след месец и половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какъв е този маистор но за първи път чувам за такова нещо. Ако си разглобиш колата и да почистиш с нафта разбирам ама да е сипеш вместо масло по добре недеи ако искаш да имаш кола радвам се че проблемите с колата са разрешени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тая операция с нафтата верно няма да трака. Ама няма и да работи :-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая промивка с нафтата е напълно недопустима - придставяш ли си какво ще стане като останат без смазване буталата и коляновия вал. Тоя майстор те е бъзнал лошо. А иначе по повдигачите не се образува нагар - те са винаги в масло. Възможно е да се изкривят леко с времето , което е видно след изваждането им. Аго се вадят лресно може да се види и дали не са износени - в областта където се допират с разпределителния вал както и в другия край са закалени и ако са износени се е образувало нещо като точка - личи си тоест. Клапаните след регулировка трябва да спрат да издават звънлив звук - това го правят хлабавите клапани. При регулировката трябва да се обърне внимание и на цялата ос на кобилиците и да се види в какво състояние са те. Ако в крайна сметка някой клапан пак звънти значи ннещо не е било направено както трябва или огледано добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска питах баш маистора... каза че се сипва 6- 700гр. в 3литра масло и се пали колата малко да поработи след което се сменя маслото и филтъра ама вече не се практикувало защото си има такива добавки... ама в краина сметка мисля да регулирам клапаните (ако изнамеря с какво) и да сменя маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да изнамериш - трябва ти хлабиномер с пластини 0.15 и 0.20, каквито вече има в почити всички железарии и гарнитура за капака на клапаните. Айде успех. По добре пълво смени маслото и тогава регулирай клапаните. Междудругото трябва да се знае, че при този тип Шкоди със регулируеми повдигачи е много важно да се прави редовна регулировка, за да не се наложи преждевременен ремонт на клапаните, т.е. някои да прогорят. В книжката си е написано на всеки 10 000км. Наскоро погледнах, че в Haynes-а пише, че ако се редува ползването на безоловен и обикновен бензин трябва да се намали периода на регулировка на всеки 5 000км. За използването само на безоловен бензин не е споменато, защото колата не е предвидена за такъв. Така че съм сигурен, че няма да е излишно по-честото регулиране. Същото важи и при карането на газ където е задължително да се даде малко повече статичен аванс, за да има достатъчно време горивната смес да изгори напълно, понеже газта го прави по-бавно. Това пак във връзка с опасността от повреждане на клапаните. Доколкото съм чувал има добавки за горивото за коли, които не са били направени за обикновен бензин, но не съм виждал тук и не знам дали е изгодно използването им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.