Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ладовия карбуратор вече е факт


Recommended Posts

Тая кола е луда, направо не мога да я позная, минах без преправяне на педала и стана супер. Направо само чуквам на педала и колата вече е на 4000rpm ако имам неблагоразумието да ритна педала отведнъж, качвам 6500rpm на студена кола. Не можах да я изпробвам на широко защото нямам гражданска безотговорност и защото гасне на малки обороти, но съм сигурен че е ненормална курвата :P Специални благодарности на Rado 'Energy и брат му че ми дадоха основни идей кое как да стане, на Satan че изслуша безбройните ми тъпи въпроси, на skorost че се помъчи да ми намери шпилки, въпреки че баща ми взел че направил междувременно :) и на всички който съм пропуснал :)

 

p.s. засега имам още малко работа по колата, довечера ще постна 1-2 снимки, има една планка от винкел, дето ми скъса нервите, ама поне стана добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересен проект, колега. Явно колата ще върви повече, ще има ускорение, но може да се отрази на разхода. Пиши кво е развитието по-нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега :P !Дано да има ефект и покачването на разхода да не се отрази много на джоба ти :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://img216.imageshack.us/img216/6199/image014rn2.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/2364/image015op0.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/1995/image016qi5.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/8612/image017hs4.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/216/image018mr2.jpg

 

eто и обещаните снимки, знам че не се вижда много, но дисплея на телефона ми е счупен и съм снимал на сляпо :P Тая планка за жилото ми отне час и половина, но сега и се кефя. Понеже винкела беше много дебел, счупих малката бургия, а като пробих дупка за жилото се оказа че като се пъхне, от другата страна не се вижда тоя улеи където е за застопоряване на бронята, и изтънявах винкела с шмиргела :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс,сега се сетих, как ще пригодиш въздушния филтър?Става ли стария Шкодов или нещо ще импровизираш?Още веднъж, поздравления за добрата работа!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега!!!Ако не оказва голямо влияние на разхода и аз ще си сложа, че ще ми е интересно да видя как се вцепява :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не видях особени трудности, пасва си на капака супер, само трябва да се удължат рамената където се държи филтъра, даже мисля че има и мегдан, за плочка за газ. Проблема при мен беше че колата е долу, флекса, бормашината и шмиргела са в нас, а менгемето е горе в машинното и от това обикаляне умрях, ходи чукни ходи резни, ходи бележи, направо умрях ся трябва да отделя една риба от аквариума а нямям сила да стана

 

@gza ми човече незнам аз имах бензин за 300метра и толкова карах, още не съм го настройл за малки обороти ама останах приятно изненадан, пък и реално погледнато 1ва степен жигльора и е 106 по малък от на шкодата, но на втора е 162 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече палиш и газ та чак до предния номер. :mrgreen: Да и стопиш гумите, въпреки, че "Озон" не са от най-вървежните карбуратори.Аз имам 3 механични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ikonoma е прав.По принцип Озон го дават по икономични за Ладите.Но пък за Шкодата ще ти е екстра.Аз на Москвича съм с механичен 2101-...... дето се води копие на някакъв Вебер.Е с него цепи от всякъде на Лада или Азлк като е сложен ама си и гори де-на пенсионерско каране под 10-11 не мога да сваля в града.

За филтъра ако си на бензин може да си сложиш чинийка като моята може и без да я режеш или капачка от Алеко и с гофрирана тръба да си сложиш конус някъде по далече от мотора да смуче студен въздух-варианти МНОГО.Гледай да я докараш на някой събор да я видим ;)

http://images07.snimka.bg/000726750-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич аз ако го докарам на 10 градско ще скачам до небето, то ще си е пълен успех, аз го взех тоя щото гледам че е що годе прав, после в нета видях че е от 1300S, шлаифах го да прилепне от всякъде и се надявам да бачка, а иначе готино си измислил филтъра, ама моя си пасна с 3-4 часа напасване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:( Шкодата не върви въобще минах днеска 27км и 100метра с 2.55 литра 95 :) Обаче с максимална скорост от 60км на 4та при 3500rpm :( Може да съм отворил много въздуха защото на шкодата 2 та винта се отвиват на 2 оборота, а на ладата са на 3,5. Вече направо откачам, а не съм и закачил маркучето за делкото. Някой ако има идея как се регулира ладов карб, със радост ще се радвам да я сподели :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се обидите, ама за мене това е глупаво.Навремето са слагали на жигулите Шкодови карборатори, а вие обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:( Шкодата не върви въобще минах днеска 27км и 100метра с 2.55 литра 95 :) Обаче с максимална скорост от 60км на 4та при 3500rpm :( Може да съм отворил много въздуха защото на шкодата 2 та винта се отвиват на 2 оборота, а на ладата са на 3,5. Вече направо откачам, а не съм и закачил маркучето за делкото. Някой ако има идея как се регулира ладов карб, със радост ще се радвам да я сподели :)

Човек, я първо погледни дали вакуума отваря втората клапа.Ако е скъсана мембранката ще търсиш вървене... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се обидите, ама за мене това е глупаво.Навремето са слагали на жигулите Шкодови карборатори, а вие обратното.

 

Ако ми изшлайфаш шкодов карб, глава и горна част, ще ти дам 200хил $ :mrgreen:

 

@ ikonoma къде я търсиш тая втора клапа тя отваря на 4000rpm, аз на шкодовия я бях откачил и пак 80 вдигаше докато се почеша по врата :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винтовете за качеството и количеството на сместа играят роля само при празния ход. Как се отваря вакуумно втора клапа няма как да видиш, ако свигателя не е натоварен. Трябва да се погледне защо не върви тази кола. Явно има нещо и може би не е от карбуратора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е както си работи като дръпнеш жилото за захващането към лостчето на ускорителя на карба и трябва да видиш дали лостовата система на втората степен се задейства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една идейка - аз лично съм я пробвал и работи.

Разглабя се вакуумната част с мембраната, дето включва втората степен /говоря за стандартния шкодов карбуратор на 120ката/ и се скъсява пружинката, дето противодейства на вакуума. Чрез тази процедура може да се настроят оборотите, на които да отваря втората клапа - естествено само с опити може да се разбере колко да се скъси пружинката. Аз го нагодих на около 2700-3000 оборота, ако не се лъжа.

Другата пружинка, на самото рамо, се заменя с по-твърда - примерно от химикалка. Това би съкратило времето за "реакция" на втората степен.

Успех!

P.S. За разхода - под 9/100 смесен режим, като колата я карам само на газ до ламарината и сменям на 4500-5000 оборота. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:( Шкодата не върви въобще минах днеска 27км и 100метра с 2.55 литра 95 :) Обаче с максимална скорост от 60км на 4та при 3500rpm :( Може да съм отворил много въздуха защото на шкодата 2 та винта се отвиват на 2 оборота, а на ладата са на 3,5. Вече направо откачам, а не съм и закачил маркучето за делкото. Някой ако има идея как се регулира ладов карб, със радост ще се радвам да я сподели :)
дай малко повече инфо за карбуратора дали е жигулски или лада 1600. първия има само едно болче за въздуха и винт за оборотите /сваляш оборотите и наи добрия въздух за горивото/. втория е малко по сложен има един обогатител/винт/. за да е наи добре намери свещ/имаше ги руски/ за да наблюдаваш горенето и подбираи жиглъорите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една идейка - аз лично съм я пробвал и работи.

Разглабя се вакуумната част с мембраната, дето включва втората степен /говоря за стандартния шкодов карбуратор на 120ката/ и се скъсява пружинката, дето противодейства на вакуума. Чрез тази процедура може да се настроят оборотите, на които да отваря втората клапа - естествено само с опити може да се разбере колко да се скъси пружинката. Аз го нагодих на около 2700-3000 оборота, ако не се лъжа.

Другата пружинка, на самото рамо, се заменя с по-твърда - примерно от химикалка. Това би съкратило времето за "реакция" на втората степен.

Успех!

P.S. За разхода - под 9/100 смесен режим, като колата я карам само на газ до ламарината и сменям на 4500-5000 оборота. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

вакумната втора клапа се отваря при определен вакум и отворена напълно първа клапа а оборотите са без значение. зависи от натоварването/вакума/
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, значи оня ден посветих нощтта на карбураторите. В общи линий научих се да ги сменям двата за една цигара време. Слезнах правих струвах, най накрая се оказа, че и със шкодовия карбуратор ги прави тея мизерий и вече окончателно си върнах ладовия. За цялата нощ бях минал около 35км, и най накрая се сетих от какво е :!: Викам си абе ти си много прост, щом има обороти, те няма къде да се зягубят нали има предавателни числа :oops: и ся съм за съединител, иначе карба си е супер

 

@Galliard33 ми нещо такова, то и аз до ламарината я карах, ама с 60. Човече нямаш си идея като се прибирах към нас застанал съм зад няккво Пежо 307 от новите, и оня кара с 40, а аз нямам мощност да го изпреваря достатъчно бързо, свиркам му оня си кибичи с 40!!! и не помръдва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.