Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Интересен проблем със спира4ките


kalin555

Recommended Posts

Здравейте колеги абе имам следния проблем: значи първо имам страхотни спирачки абе всичко е сменено от -до (цилиндърчета , гумички помпа серво маркучи спирачна течност абе всичко е ново минах си преглед преди 3 дена без проблем .Обаче дотук ! Сега като покарам малко (в града)от сфетофар на сфетофар и спра 5-6 пъти педала ми се качва все по нагоре тоест намалява ми свободния ход и накрая почват да ми задържат колелетата . Като поседи малко се отпуска и се възтановява и свободния ход и т.н. някой имал ли е такъв проблем или поне някви идеи от кво е така .Благодаря ви предварително за помоща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички спирачки ли загряват? Ако е така - търсиш причината в сервото, ако са само предни или само задни - търсиш запушена или смачкана тръбичка от помпата до тройника.

Ако задържа само едно от колелата - търсиш в неговата тръба от тройника до маркуча или в самия маркуч. Това че си слагал нови неща да не те успокоява!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда колегата го е написал като хората та аз да добавя в подкрепа че имах подобни дертове с предните и също педала се дигаше и се оказа запушена тръбичката между помпата и предният разпределител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би проблема е в лошо регулирани накладки.

 

Е как се регулират тия накладки според теб?

 

Посипвам си главата с пепел :oops: :oops: :oops: Аз си живея в света на МВ с барабанните спирачки и съвсем съм забравил,че 105 - 120 са с дискове отпред...Съжалявам :oops: :oops: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има някакво блокиране на цилиндрите... поне ако загряват много колелата и се чува виене при не натисната спирачка... това е моето мнение де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моето мнение е фалшива спирачна течност !!! При мен е същия проблем, сега ще я сменям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се получи и ако спирачните маркучи са стари и са взели да се раздуват и разлагат - при такова положение може да задържат и да правят мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата изришно писа, че всичко е сменено, но аз горещо му препоръчвам промивка на системата и нова (друга) спирачна течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема да се плашиш.Объркал си се, защото са метални тръбички, а не маркучи!

Малко ми е чудно само какви ще са тези пластични тръбички и то метални :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се заяждам, но тези маркучи за които говориш са по 20 см.Единия им край е вързан към металната тръба, а другия към спирачния апарат.Все пак от 2 години не съм пипал друга Шкода, освен мойта(от толкова не работя в сервиза)Поправи ме ако греша.Може да съм забравил.Човешко е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прави си, но в случая ставаше дума за маркучите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше, че може металните тръбички да са ръждясали и да са се запушили.Дори по-горе май някой го написа.Имал съм такъв случай.Там само смяна помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всички сте ми дали по някоя добра идея и да ви кажа съм пробвал от всичко това по малко тоест всички тия проблеми съм ги отстранявал по малко.Благодаря за съдействието. Сега добрата новина е че все пак проблема е решен . оказа се че е трябало да направя свободния ход на педала още повече тоест сега педала ми потъва на 2/3 от хода си ама пак си имам спирачки обясниха ми че това може да от новите гумички на помпата но както и да е засега ще карам така пък след време ще видя.Тъй като винта на сервото беше завит докрай се наложи да подложа шайби между помпата и сервото за допълнителен свободен ход и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не би трябвало да се налага това, което си направил. Аз съм сменял гумички на спирачна помпа след като е била изпуснала и после не се е налагало регулировка от там. А и по принцип там идеята е да се дейсва в обратна посока - към намаляване на празния под, а не обратното. Карал съм и кола на която хващат много надолу както описваш, че сега е на твойта, но тогава не бих казал че спирачките са пълноценни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подсещаш ме когато смених цялата система как тази шпилка беше завъртяна докраи и спирачките хващаха едвам на края на хода на педала вземи ги махни тези шаиби. Хода ще ти намалее честно казано за спирачки колкото по малък свободен ход толкова по добре. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.