Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Смяна на синхорнизатор и съединител


CaRp

Recommended Posts

Имам един въпрос някой дали е ходил в сервиз за смяна на синхронизатор и съединител, защото искам да ги сменим но нямам толкова време и се питам колко ли пари ще ми вземат само за работа. Частите ги имам, от много време искам да си оправя втора скорост и така или инече като се сваля да си сменя и съединителя с нов с пружини, че моя е от старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам Петьо от "Белия списък" на форума или майстора,който ми смени съединителя.Прати ЛС ако те интересува :) .Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяната на синхронизатора освен ако не си свалиш и закараш сам кутията до майстора и после не си я качиш сам ще те одерат доста. Свалянето на кутията и слагането и е доста хамалогия. За да сложиш новия тип съединител - пластинков ти трябва и маховика за новия модел, защото не са еднакви с твоя. Ако не му е дошло време за смяна на съединителя какво ти пречи да си караш със стария. И единия и другия са си съединетели и в крайна сметка вършат едно и също нещо.

 

goga как може да препоръчаш майстора, който два пъти ти прави съединителя, защото не го е направил както трябва?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

goga как може да препоръчаш майстора, който два пъти ти прави съединителя, защото не го е направил както трябва?!

 

Колега Лебед,първо се оказа,че проблема не е в майстора, а в лагера.100% съм сигурен в това!Второ,съм му препоръчал на човека и Петър Петров - Петьо от Белия списък на форума.Оставих го да говори с двамата и да решава кое му е по-изгодно и по-удобно.Аз лично не мога да му препоръчам един от двамата,понеже според мен са еднакво добри.

 

П.П. Имали сме случаи с баща ми и при Петров да попаднем на дефектни части, това значи ли и него да не го препоръчвам?

 

Подзрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed точно това ме интересуваше за свалянето и качването, ние с бащата ако я свалим нищо не ни пречи да си ги сменим сами, а колкото до съединителя има още живот в него но свалим ли скорости по добре да го сменим и него. Има и то не малка разлика в съединителите, стария просто е отживелица.

Колкото до проблема на gogata прочетох цялата тема и ми е ясно за какво става дума, тъй че няма никакъв проблем ;)

Ще им прозвъня на хората и после ще преценя дали или.

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga радвам се че те успокоява обяснението на майстора, че проблемае бил в некачествена част.

 

А колкото до съединителите какво значение има модела като върши една и съща работа и ти не го гледаш и не се замисляш за това? Ако има проблеми ок, но като си работи добре защо трябва да се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля те не изказвай мнение без да знаеш за какво става дума.Нека спазваме добрия тон и колегиалното отношение - нито си бил там, нито си видял въпросния лагер. Неприятно ми е смяташ,че не ми стига акъла да разбера кога ме лъжат(за майстора говоря).Поздрави и лека вечер! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какъв синхронизатор не работи на някоя от предавките ли. Ремонт на скоростите е доста парички. Не го препоръчвам защото не е решение на въпроса е направо друга скоростна вървят по 30тина кинта. За вида съединител нека колегата сам да си реши какъв да бъде колата си е негова да си е прави каквото иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза дето работя... за съединителя цената ще е около 60- 70лв а монтаж, демонтаж и ремонт на скоростната кутия е около 50- 60лв работата си е много и парите са много :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дон Чоре точно това ме интересуваше много ти благодаря за инфото. Сега вече като знам колко струва си мисля,че по добре да загубим ден-два и сами да си го направим. Няма спор, че работата е много но това са си 100-120лв както и да го погледнеш.

Със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CaRp,

 

Ако сменяш сам имай предвид, че ако не подпрете добре двигателя и скоростната кутия и ги изпуснете се чупи опашката към скоростния лост. По-точно се криви опашката а се чупи алуминиевия капак. Да не ти излезе смяната скъпа...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Много трябва да се внимава с тая опашка! Също така внимавайте да си запазите пластинките при полуоските коя от къде е!!! те регулират диференциала и ако се разместят, най-малкото ще е виене или по-лошото след време счупен пиньон или корона или кой знае какво...

Успех

 

П.П Лично аз първо вадя двигателя после издърпвам кутията заедно с напречната греда. Ако е с могри полуоски се откачат и те при ск. кутия и се разкрачват колелата. Внимавай и за камъчетата. За тая цел трябват минимум 2ма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.