Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

смесване на маслото с вода- РЕШЕН


aso

Recommended Posts

Привет,

искам да ви питам дали някой се е сблъсквал с нещо подобно или има идея какъв е проблема, но от извесно време ми се получаваше един налеп (много подобен на грес), на капачката на капака на клапаните на клапаните, от където се налива маслото! Дотук ОК, това нещо продължи горе- долу година. В един момент някъде май месец беше нещо се прецака и маслото- като че ли се измеша с водата до някаква степен, защото като вдигнеш пръчката и беше горе долу с цвят на боза, закарах я при Симо, на зоопарка, пича каза че най- вероятно е гарнитурата на главата, каза че е шлайфал главата, каза че нямало проблеми по нея, смени гарнитурата, смени маслото и .........нищо! Продължих да доливам вода, при капачката на клапаните пак се получаваше същото, а сега вече гледам че маслото пак доби цвят на боза!

Дали някой може да помогне- какво може да му стана на двигателя, и къде евентуално мога да я карам да я видят и оправят ама ако може да е за последно, а не да се чудят решил ли се проблеме или не, а аз само да си цакам за нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото което ми идва в главата е проблем в уплътнението на водната риза... и като изключим гарнитурата за друго не се сещам поне аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина главата е ОК , следващата стъпка е смяна на медните пръстени под ризите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма вероятност да са металните капачки на главата.Обикновенно след време ръждясват.Все пак от едната им страна минава водата.Може въпросния майстор да е пропуснал да ги погледне.

Другите вариянти ги изброиха до момента.

П.П.

Сетих се за една друга възможност.Ако на двигателя са сменяни сегменти скоро, може ризите да са се повдигнали малко, ако човека който ги е правил не ги е закрепил да не мърдат.Закрепянето се постига с 2 или 4 болта с широки шайби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора все още не е отварян изобщо, сигурен съм тъй като колата е в семейството от чисто нова! Не съм я прегрявал, а и в момента не загрява, само ако се набия в някакво задръстване в жегите, след около 15-20 мин се включва вентилатора, но колата не загрява. Единствения проблем в момента е че и доливам вода и явно по някакъв начин тази вода се смесва с маслото. За главата нищо не знам. Симо (майстора от зоопарка), ми КАЗА че я е шлайфал и че нямало проблеми по нея след като ходих пак при него, защото дефакто нищо не беше оправил. Вече и аз не знам какво да мисля, направо се чудя дали е свалял изобщо главата, или само ме е цакал, нямам идея, аз от него вече съм се отказал- просто много се дразня, когато отида при някой с проблем, плащам си колкото струва, изобщо не се пазаря, и после- НИЩО, все едно че не съм ходил при него. Още повече, че пича ми предлага (тъй като според него главата вече е ОК) да ми сипел някаква химия във водата, дето уж щяло да я излекува!

Мисълта ми беше, ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, или има идея какъв е проблема да ми помогне и ако можете да ме насочите къде мога да я закарам да я оправят, ама ако може след това вече със сигурност да е ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при всички случай мотора трябва пак да се отвори. Най-вероятно проблема не е в гарнитурата на главата, след като е сменяна скоро, ако е сложена чешка. Интересно защо е било нужно да се шлайфа главата ако колата не е прегряване. Имам чувството, че майсторите са почнали нарочно да те набутват при всяко сваляне на главата да се дава за шлайф без да е прегледано дали има нужда. По книжка се шлайфа ако има отклонение повече от 3/10мм. Моя съвет е следния. Източваш маслото при загрят двигател, сваляш картера и после поглеждаш отдолу дали от под някоя от ризите не се стичат капки вода надолу. Така ще се ориентираш къде точно е проблема - дали е в медни дифтонги, които уплътняват ризите към блока.

 

Общо взето систематизирано може да се каже, че влизането на вода в маслото може да става от 3 места:

1. гарнитура на главата;

2. медните пръстени под ризите;

3. тапите на главата;

 

Предполагам, че майстора като ти е сменял гарнитурата на главата я е прегледал за възможни пукнатини така че това е малко вероятно. Най-вече предполагам, че той се е надявал проблема да е в гарнитурата на главата и затова се е ограничил до това, защото иначе труда става доста повече ако трябва да се сменят уплътнителните пръстени под ризите. То направо отива към основен ремонт, защото така или иначе се вади всичко, ако имаш нов комплект може да се затвори направо с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано трудно е да се определи така от къде влиза охладителната течност в маслото. Имам опит с такова нещо и става добре ако "надуеш" блока с компресор - тогава течността започва да изтична на тънки струйки и е по-лесно да се забележи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минал съм оттам, никога не е само гарнитурата........оказаха се медните дифтунги, а понеже и аз като тебе я покарах така отиде и на ризи бутала сегменти.....ризите бяха задължително, а другите работи беше глупаво да не сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Оправи се колата, оказа се че са въпросните медни уплътнители на 4-ти цилиндър. Закарах я при Иван Ставрев- сервиза на Вилхем Пик, човека от раз разбра за какво става дума и къде е проблема. Свалил картера, надул с компресор и от четвърти цилиндър просълзила! Сега вече близо 500 км (да чукам на дърво) няма проблем, изчисти капачката на клапаните, не меша водата с маслото, не губи вода, всичко изглежда да е ОК! Само дето ме е яд, че първия път Симо от зоопарка не я оправи, та се оказа да се прави едно и също нещо два пъти и да плащам два пъти!

Все пак съм доволен, почти я бях отписал машинката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ти взе въпросния майстор?

Симо на зоопарка ми е отварял двигателя и съм доста доволен, докато този който ми прави основния не ми беше сменил пистонните болтове и сега чукат, както и ми каза да ходя на натягане на глава на 1500, когато вече в маслото беше бозица, а уж само шкоди правеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взе ми 120 лева за работа, материалите си ги купих аз, а от него имаше една риза втора употреба, че нещо въпросната на 4-ти цилиндър се била скапала там дето ляга върху въпросните медни уплътнители! Дадох и към 40 лева за части, които включват и масло и филтър, и гарнитура глава- отново! Не ми се стори много ефтино, но като се има впредвид, че преди това дадох 100 лева на Симо и нищо не направи, бих казал че съм доволен!

Най- много се ядосах, че когато отидох при Симо да му кажа че пак си е останал същият проблем, ми каза че явно положението било много лошо и ми препоръча да го лекуваме с "химия", тоест добавка във водата за запушване на подобни проблеми! Че то за какво тогава ми взе 100 и после да ми разправя глупости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи се колата, оказа се че са въпросните медни уплътнители на 4-ти цилиндър. Закарах я при Иван Ставрев- сервиза на Вилхем Пик, човека от раз разбра за какво става дума и къде е проблема. Свалил картера, надул с компресор и от четвърти цилиндър просълзила!
Ами то това е правилния метод за диагностициране на този проблем - а не първо сваляне на главата както е постъпил Симо "от" зоопарка. Според мен неговата работа не е довела до отстраняване на проблема и е взел 100лв. без да си е свършил работата, което е много лошо. А това, което ти е казал за добавката към водата вече е било капак на глупостите му за да не си признае, че не е направил това, което е било нужно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, аз още не съм видял майстор, който да си признае, че е направил нещо не както трябва, че е сбъркал и да не вземе пари или да ги върне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може и да мина преди началото на зимата, през тоя иван да ми погледне спирачките, и ще пиша, ако ги оправи, значи може да оправи каквото и да е, ама ме съмнява да е чак такъв майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ги оправи, значи може да оправи каквото и да е, ама ме съмнява да е чак такъв майстор

 

:roll: :D:lol: :mrgreen: =D>

 

Ти сега кво, предизвикваш тука някой от нас да дойде да ти ги оправи?

Дай някакви насоки и ще помагаме. Ама в нова тема, да не почваме да спамиме в тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не в никакъв случай не очаквам някой да тръгне да ми оправя колата, в никакъв случай не смятам че някой ми е длъжен, не си мисли такива работи! Тея спирачки, има поне 3-4 теми за мойте спирачки и поне 50 мой поста свързани с тях аз тях съм ги отписал вече, та за тва ми дойде на акъла че ако ги оправи може да оправи всичко друго, това имах предвид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти го писах в рамките на майтапа малко. Знам, че е гадно да имаш проблеми със спирачките, и аз съм сменял два пъти гумички на главния спирачен цилиндър, след това самия цилиндър, тая година и гумички на задните цилиндърчета и сега гледам, че пак изпуска леко отзад покрай гумичките. Но няма нещо по колите, което да не може да се оправи или смени с ново. Спирачките работят въз основа на обикновен принцип на физиката, та ако тръгнеш методично и последователно да проверяваш всички възли. Но като гледам спирачките не ти пречат да си караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.