Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Ладов двигател


ivaneca_s

Recommended Posts

Здравеите момчета..начи аз ще слагам ладов двигател на шкодата и съм в търсене на правилното решение какъв да е по точно,колко кубика и как да го испиля че да стане ем мощен ем издръжлив...Възможно ли е това или тези двигатели ако се пилят пилят се до дупка и после не карат много дълго време начи аз не искам изпилен до дупка как да го направя около 90 коня ако може и колко кубика да избера.Ако някои има предложения или съвсем други идеи с друг двигател не ладов а на няква западна кола и има представа дали е възможно слагането му на шкодичката нека да пише...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега няма кво да ти говоря 4е разликата м/у скодовия и ладовия мотор е огромна,зна4и аз сега съм със 1500cc мотор(напълно стандартен),има един колега със 120ка с направен мотор и на правата пак съм по бърз от него,един от недостатъците е 4е в зависимост от това как караш ще сменяш ск.кутии 4есто,аз карам 3 та за 2 години каране(просто не издържат)ина4е относно избора на мотор казват 4е 1300 с ремък стават наи добре за спорт,а 1500 и 1600 казват 4е издържат пове4е.освен това задължително трябва да заздрави6 от зад колонките при двигателя щото се късат

относно 90те коня са малко спокоино може да са 100тина и да е издържлив мотора,аз сега мисля да си сложа един спортен вал,шлаиф на глава,изправяне на смукателни канали и улекотяване на маховик и става супер,а могат да се прават още много много неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи да си търся голям двигател на шкодичката...а възможноста да се сложи западен мотор отпада така ли...имаше една скода в мобиле.бг с турбо с двигател от хонда...не става ли добре с друг мотор примерно от рено или от фиат ниакоиа двувалка тогава няма да има смисъл да олекотяваме маховици и да правим допълнителнни тунинги.... ама дали ще издържи скоростната кутия не се знае.. твоита скодичка сурка ли се здраво...мен това ми е целта искам да я направя мощна и здраво DRIFT :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми аз от моита съм мнгого доволен въпреки 4е в мометна мотора ми е яко удухан еи ся в града се засякох с голф GTDна един светофар и до 130 карахме един до друг после ни се разделиха пътищата

ина4е може да се сложи от абарт мотор 1.6,2 вала 115 коня е мисля,ама се съмнявам кутията да издържа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е хубаво де а някакъв начин за яко суркане освен шпер диференциал... незнаете ли.... а специално шпер може ли да се сложи по някакъв начин...Последно маи ще зимам мотор от жигула 1,3 с верига... и вече не знам какво ще му правя...ако някои има идеи да ги споделя ...но искам мотора след обичаиното разработване да кара и да не се троши лесно...(по малко тунингован) но все пак мощен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно имаш някакъв проблем с фланеца......Не обвинявай кутиите!!!

Оригиналната я свалих на 475 000 км, защото счупи пиньон-корона и за 375 000 лв/тогава/ ми донесоха чисто нова от Чехия. С нея/4-степенна,/съм направил 150 000, свалих я и след като счупих диференциал на 5-степенната я качих отново за още близо 25 000. Стои си в резерв и нищо й няма. Карам с 5-степенната вече над 700 000 км и за това време съм сменил един път пиньон-корона, но съм теглил автомобили като "Пътна помощ" та е простено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми нз при теб как издуржат оба4е в русе няма нито един 4овек дето е с скода и ладов мотор и да не е сменял кутии,те със скодовия мотор се 4упят(обикновенно или задната им се прецаква или първа)

аз на 5 степенната ми кутия ми исклиу4ваше първа,сега с 4степенната ми изклиу4ва задна а 3та вии отвратително

пак казвам това става с моита кола но от хората които са с ладови мотори в русе си4ките се оплакват от кутиите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-склонен съм да се съглася с Виктор (скорост) - моят Рапид е 100+ коня (а скоро ще бъде с 140+ :mrgreen: ), но е с оригинален ВАГ фланец и не прави проблеми :!: търсете причината във фланеца или в тежкия маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маховика не е щото тои е единственото нещо което е правено по мотора.а относно фланеца ве4е не мога да кажа,ина4е къде мога да си взема хубав фланец в слу4аи 4е тои прави тоя проблем с кутиите и на каква цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всички карат с еднакви фланци, нищо чудно. Не може аз да съм карал като "Пътна помощ" почти 7 години и да съм теглил коли по над 2 тона на колесар и кутията ми да е издържала, а при обичайно каране да се чупи....Нещо наистина не е в ред!

Колкото до "ръчката".....едва ли ръчкаш повече от мен! :D

1600 на последен ремонт, с 2 мм взета глава, с по 67 грама свалено от биели, с полирани и напасвани канали и колектори.....помисли за каква мощност и най-важното, за какъв ВМ става въпрос!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еи такава триябва да стане и моята.... :)... Бат Викторе и все пак каде каза да потарсиа правилната машина за изработка на фланеца..защото намерих кординатна машина ама тя не била с точност до хилядни както е на чертежа... а щом от това зависи здравината на скоростната ми кутиа ще търся кординат които да ми го отсече с хилядни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотор4ето ти е бомба,ама да кажеш 4е аз не давам яко газ,зех двигателя на 45 000км,нямаше кап4ица масло да е капала някъде,беше като от магазин взет,сега след около 10 000км,хвърля масло от карбуратора 4ак въздушния ми филтър е омацан,няма място на гарнитурата на главата от кудето да не те4е масло,3 пъти сменях тръбите към гърнето щото се късаха като се цепех извън града,хем и тампони слагаха маисторите да обират вибрациите,пак ако скъсам мисля мека връзка да сложа ве4е

ина4е сега и на мен ми предстои ремонт шлаиф на глава,исправяне на смукателните канали,шлаиф на цилиндри,бутала kobelshmit na 79,мислех и спортен вал да слагам ама аз я карам доста из града колата и се отказах,ина4е я кажи за биелите с колко грама е наи добре да се олекотят и какво се подобрява с това щото и от други хора съм 4увал за олекотяването им

еи иванец я ми прати и на мен тоя 4ертеж на фланеца да си направя и аз да пробвам кво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам цифров фотоапарат за да снимам една биела, но обещавам да направя няколко снимки с камерата, все ще се вижда какво е нужно да се направи/и как!!!/ :D

Тази и другата седмица сме постоянно в движение на снимки и тестове - по диагонали из Бг, но за жалост Русе не влиза в този район....

Колкото до ползата - всяко намаляне на теглото на кинетично движещи се части, особено когато движението е възвратно-постъпателно, довежда до по-бързо вдигане на оборотите на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак ако може. нужно ли е размерите да са в хилядни на фланеца щото нашия кординат тука в квартала нямало да може да ги направи в хилядни да търся ли друг... а момчета..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би има едно несъответствие в чертeжите... преди да правите фланеца, проверете дали отворът, който е даден със сечение D-D във flanec.tif, е на разтояние 79.182 или 99.182 от хоризонталата. Това е отвор към скоростната кутия, трябва на нея да се премери приблизително разстоянието и да се прецени колко е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

абе не сте ли виждали по интернет 2 3 шкодета с мотори от алфички

33 1.5 боксери става много яко и много щадят скоростите тези мотори :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.