Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

стартер


gza

Recommended Posts

някой да има идея защо стартер с нови втуки четки бендекс ротор и шалтер

а и вилка :)

може да върти когато си иска

когато не върти повечето случаи дори и не чуква шалтера.Симо и кольо на зоопарка казаха че повече нищо не могат да направят........

съмнявам се в жиците по пода тъй като той пропадна и може някоч да се е премачкала...ако някой има други идеи да пише.

като я оставя след малко на тенекеджия и махне мокетите ще погледна жиците, но ме съмнява..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато не върти повечето случаи дори и не чуква шалтера
Еми очевидно не стига ток до него по тънкия кабел, който идва от стартерния ключ. Може и да е разхлабена клемата или окислена и да се получава голямо контактно съпротивление, а електромагнитния включвател има нужда от 2А ток за да задейства. Ако е по-малко не може да изтегли вилката докрай, а това не стане ли - т.е. ако соленоида не направи пълния си ход той не дава контакт и на главната верига към четките. Ако си го отварял се сещаш. Понякога може и самия соленоид да няма нужната сила, но това е изключително рядко. Ако не върти хубаво може и да има проблем в контактната плочка вътре в този шалтер, защото тя нагаря леко от превключването на големия ток. За да се отвори шалтера обаче първо трябва да се отпоят двата края на намотката му, които излизат на клемите.

 

Проблема в тази посока може да се крие обаче и в стартерния ключ.

 

Тия Симо и Колъо не за първи път чувам от познати от форума, че с ел. проблеми по колата не се справят, а и доколкото знам правят регулировка на карбуратор и делко без газ-анализатор, без стробоскоп поне, а на слух. ??? Много ми е странно защо се наемат да правят неща за които нямат нужната техника. Може по другите възли да са перфектни, но да взимаш пари за регулировка на ухо не е редно. Ама като има кой да ги дава какво да се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тия Симо и Колъо не за първи път чувам от познати от форума, че с ел. проблеми по колата не се справят, а и доколкото знам правят регулировка на карбуратор и делко без газ-анализатор, без стробоскоп поне, а на слух. ??? Много ми е странно защо се наемат да правят неща за които нямат нужната техника. Може по другите възли да са перфектни, но да взимаш пари за регулировка на ухо не е редно. Ама като има кой да ги дава какво да се прави.

 

Само за реглажа да кажа, че един приятел на бащата ми направи реглаж на делко с една "пищялка", която свърза към делкото и блока и на подходящия ъгъл тя пищеше.Всичко това става след реглаж със стробоскоп и газанализатор,който ме остави на пътя.

А за проблема на колегата - и аз мисля, че е някой кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно не е нито от шалтер, нито от клемореда на контактния ключ. щото шалтера е на 4 дни а клемореда на месец-два.....по скоро има някъде проблем по кабелите от отпред до отзад.......тъй като пода ми увисна може да ги е опънал или нещо такова.......отпред на клемореда е един дебел и жълт кабел а до шалтера стигат два по тънки жълт и червен.....ще потърся каде става раздвоението и ще гледам там......кабелните обувки съм почистил с контактен шпрей.......

а за симо и кольо макар че са не ми е до защитата им съм с техния реглаж на ухо и съм доволен..........къде правят добър с нужната техника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах доста време проблеми със стартера, докато накрая преди 3 месеца направо си купих нов втора ръка. Най-честите проблеми на стартера мога да ги обобщя, че са от кабелчетата тънките, техните кабелни обувки или клемите, на второ място четките, на трето - шалтера. Последният се разглобява не откъм бакелитовата плочка, а от другия край - държи се на две болтчета. После трябва да се внимава при сглобяването - да се сложат чарковете както са били, иначе не работи. При смяна на бакелитовата плочка на шалтерапък има рязане и запояване на жички, което също трябва да се извърши много прецизно. И друго ми се е случвало - единият от ограничителите на вилката на оста на бендикса се е мърдал, поради минаването на шайбата, която го държи от другия край на пружината. Но изглежда накрая му беше станало нещо, дето не знам кво е, но си работеше само когато си искаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.