Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Двигател


Moadib

Recommended Posts

Аз винаги съм си мислел колко ще е яко да хакнеш 1.9D отпред с окачване от Фелиция, и спираш на бензиностанцията, оня пита 92или 95? аз амиии не V-Power Diesel would be better :) после тръгваш от бензиностанцията с адския пилеж, а предницата се залепва за земята от центробежната сила :mrgreen:

 

Мечтии мечтиии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм си мислел колко ще е яко да хакнеш 1.9D отпред с окачване от Фелиция, и спираш на бензиностанцията, оня пита 92или 95? аз амиии не V-Power Diesel would be better :) после тръгваш от бензиностанцията с адския пилеж, а предницата се залепва за земята от центробежната сила :mrgreen:

 

Мечтии мечтиии

А що не още един 120 двигател и ето ти Шкода 240 Л 120 к.с. :mrgreen: /извинявам се за тъпото мнение, просто не се здържах :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ще харчи и ще е много тежка и ще има 2 скоростни лоста. За какво са ми, то идеята е да смениш предавката за части от секундата, ае ся не ме карай да казвам че тряя да се кара бързо че PRR и Mishelle ще ме изядат с парцалите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, ще гори по-малко,около 10 предполагам.А за скоростите ще са на 1 скоростен лост и там нещо в ск. кутия ще се обърне да стане с 4 задни и една предна, та да може да се синхронизират, иначе купето ще заприлича на хармоника,но хайде спирам да мажа по темата на колегата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с това флудене и аз,освен Мишел и ПРР ще ви изям с парцалите!!! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраво се посмях Maxrpm, сори, ама на твой гръб :) Момче, ти не си схванал основаната ми идея, касаеща твоите на моменти странни изказвания - а именно, че 120-ката не е самолет, не е предвидена за спортни изпълнения, а за придвижване от точка А до точка Б, не става за "излитане на 2-ра" с този мотор, не върви толкова колкото ръмжи като я настъпиш, не понася добре високите обороти и т.н. Никога нищо не съм ти казвал за високата скорост. Но за нея си има и други коли. Ама там пък трябва задкормилното устройство да е наред, че иначе знаеш какво става, нали? Поне имаш опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай смеи ми се колкото искаш, все пак не може всички да ме харесват, аз никого не мразя. Аз ако искам да стигна от точка а до точка б няма да карам кола която харчи 15 а ще си хвана рейса гратис баце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не те мразя бре човек, това чувство за сега ми е непознато:) Ама ти се чудя. Както и да е. Някой ден ще ме разбереш. А защо не си оправиш колата за да не ти харчи 15. Явно нещо има за правене по нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се занимава, трявба и нов карб, ладов, тряя да хвърля 100кинта за него, после като и смъкна малките обороти тряя масло, което е още 40кинта, после тряя, нов съединител и сигурно лагер и огледален диск ~100 кинта и там и още някви пари за лагери по коляновия вал, като го отворя двг то сигурно и ангренажна верига ще трябва не ми се почва, а и за тая смяна тряя да занимавам на баща ми един приятел, пък той бачка на 2 работи и кога работи кога спи, жал ми е да го занимавам човека. Ако имах едно свободно лято може би щях да се захвана, за сега обаче нямам никакво време, тате ми е дал масло за асансьори аз още не съм си намазал багажника . Искам да почна някво бачкане и да я боядисам черна (може би с бели ленти). Искам да го скапя и после ще видя откъде да започна, обаче тоя двг няма скапване, коляновия вал си танцува наляво, надясно от януари и все още правя ебати изродиите :mrgreen: еи затова няма да сменя шкодака никога 8)

 

p.s. смятам като стана на 60 да кажа на внука си " копеле, взех пенсийката, баба ти мисли че съм я изпил в кръчмата, ама аз си взех нови гуми 19ки :smt040 ииии абе разбрах че имаш някква пиклива S класа, та викам да вземем да си запаля лулата и да те скъсам с 2-3 дължини, а? С оня моя олд таймер ... Шкодата... сега е с 4.0TDI двигател сешш се? Продадох 10тина крави, казах на баба ти че са умрели от птичи грип "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се занимава, трявба и нов карб, ладов, тряя да хвърля 100кинта за него, после като и смъкна малките обороти тряя масло, което е още 40кинта, после тряя, нов съединител и сигурно лагер и огледален диск ~100 кинта и там и още някви пари за лагери по коляновия вал, като го отворя двг то сигурно и ангренажна верига ще трябва не ми се почва, а и за тая смяна тряя да занимавам на баща ми един приятел, пък той бачка на 2 работи и кога работи кога спи, жал ми е да го занимавам човека. Ако имах едно свободно лято може би щях да се захвана, за сега обаче нямам никакво време, тате ми е дал масло за асансьори аз още не съм си намазал багажника . Искам да почна някво бачкане и да я боядисам черна (може би с бели ленти). Искам да го скапя и после ще видя откъде да започна, обаче тоя двг няма скапване, коляновия вал си танцува наляво, надясно от януари и все още правя ебати изродиите :mrgreen: еи затова няма да сменя шкодака никога 8)

 

p.s. смятам като стана на 60 да кажа на внука си " копеле, взех пенсийката, баба ти мисли че съм я изпил в кръчмата, ама аз си взех нови гуми 19ки :smt040 ииии абе разбрах че имаш някква пиклива S класа, та викам да вземем да си запаля лулата и да те скъсам с 2-3 дължини, а? С оня моя олд таймер ... Шкодата... сега е с 4.0TDI двигател сешш се? Продадох 10тина крави, казах на баба ти че са умрели от птичи грип "

Хахахахахахахаахахахахахаха .... хахаха Шкода 4.0 ТДИ и крава умряла от Птичи грип - е т'ва е сензацията на форума.Колега, вземи да издадеш книга с тия бисери. Милионер ще станеш от раз, гарантирам ти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm, ти си пълна откачалка :smt119 :smt118 :smt082

 

Лошото е че в момента в който събереш пари за друга кола ще забравиш Шкодата за секунди! Тебе ти се ще да си рацер а със Шкода не става. Дори мойта не е за рацери. Може би Фабията ще става, ама Октавията е тежка (Супърб изобщо не го коментирам).

Жалко само че тогава няма да ни радваш с писанията си. Дано поне оставиш пост в кой клуб да те търсим :P

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станало е практика темите да отиват на маината си поне на колегата е отговорено на въпроса които е задал. Поне забавно е станало. Нека и аз да развеселя малко тук. Имаики напредвид че колиците ни имат конструктивни прилики с Порше мечтая някои ден да пухна една такава моторетка в Пена :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка ама не разбирам много чешки може ли някои да ми разясни основните моменти в слагането на двигателя видях че се слагат някакви уши или нещо такова но не разбрах точно. Да не ме мислите за голям реицер прибягвам до тази мярка защото предпочитам да дам 100 лв за "нов" двигател вместо да влагам в изпърделия с накъдрена глава пускаща от охладителната течност в цилиндрите двигател 105 S . Ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твоята е преди 86та година (съдейки по аватара ти е такава) ще ти трябва нов съединител - 100лв.

Двигател под 200 лв едва ли ще намериш.

Дори да намериш хубав мотор (което ти го пожелавам) пак ще трябва да му смениш консумативите:

Ангренаж - около 40лв (не го знам колко е точно)

Масло - около 30лв

Филтри - 10 лв.

 

До тук - 380лв. Това е минимума. Ако си го правиш с приятели или сам. Ако отидеш на майстор за смяната - още 100 лв.

Това е сметката.

На скицата аз не видях да са правени "ушички". Единствено плочката която се поставя под карбуратора за да стои изправен. Защото 135 и 136 мотора застава малко под ъгъл отзад. То и тя не е задължителна.

Има доста по компетентни от мен. Те ще допълнят.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко сложиш двигател от Фаворит освен плочката трябва да се обърнат изпускателните колектори на 90 градуса. Но варианта които колегата описа е наи евтинкият

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би на 130 ковия имаше отопление на смукателния колектор и трябва да прибавиш 2 тръбички. Останалото е чисто хамалска работа вадиш единя и слагаш другия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателният колектор на 130 е същият като на 120 аз съм с 130ков на моята баба. Колега нищо не се прави за самоят монтаж на двигател от Фаворит за да го сложиш, но за да е всичко ОК тоест да работи ти трябват горепосочените 2 неща. Отоплението за което казва колегата го има на Фаворитовият мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря на всички почвам да си търся двигател ако някои предлага да каже :mrgreen: ще се радвам ако му е останал някакъв ресурс поне да изкара няколко месеца без ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай за ресурса моя е за ремонт и от януари месец се опитвам да го досъсипя, пък той още се държи. Вчера ме бута със 105км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.