Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

пълнене на амортисьори


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Някой знае ли нещо по въпроса! От къде се отварят, колко масло трябва да е новото, какво се подменя-гумички,сегменти?.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше в Княжево един агент, дето пълни амортисьори, ама инфото ми е отпреди години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам инструкциите от една сервизна книжка за Шкода как се прави ремонт на амортисъор - едно време преди 80та не са бързали да го хвърлят и да слагат нов както е сега със всички възли. Може би тогава обаче е имало и оригинални ремонтни комплекти за тях. Вътре не е само гумички има и клапанчета. Инфото обаче е още в Тодор /Satan/, който ще го сканира по принцип и ще го качи при него. Разглабянето не е трудно, там е описано. Най-вероятно вътре в амортисъора се слага хидравлично масло /то е и по-евтино де/, но дали няма разлика от един до друг вид не знам. Аз като цяло не разбирам много ентусиазма да се отварят амортисъори - едно време може да е нямало, но сега има и нови на прилична цена и втора употреба работещи се намират тънко. Аз съм с два нови и съм доволен от тях, така че не мисля че новите са некачествени.

 

ПП: По тая тема има из форума и преди сме я обсъждали даже по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мога да ти кажа как допълних моите без да ги отварям. Ако се интересуваш - пиши тук или ЛС и ще ти обясня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш амортисиьра, почистваш го хубаво.Махаш горната час /пластмасата/ и прибираш максимално стержена. Правиш си нещо като маншот от маркуч с диаметъра на амортисьора и го нахлуваш в горната му част.След това наливаш маслото там и с горелка или оксижен го нагряваш до към 100-120 градуса, за да може маслото,което е вътре да се разшири и да изкара въздуха. Оставяш малко да изтине и пак повтаряш процедурата, докато спре да изкарва балончета с въздух. И не нагрявай прекалено много амортисьора, щото имало опасност да гръмне. Аз лично не съм я правил тая операция, но гледах как става и резултата е доста добър. Сега колата си се държи много по-добре. УСПЕХ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малееееееееее! Някой е луд за връзване! Ако гръмне амортисьора....няма да коментирам!

Амортисьорите са два вида: разглобяеми и капсуловани.

Подразбира се, че само първите подлежат на ремонт.

1. Намират се нови гумички/кой от където успее/ В Пловдив например, ги прави бай Митко Шкодрата, носил съм и на момчетата в София от тях.

2. Сваля се амортисьора, стяга се на менгеме, изтегля се в горно положение стержена и се развива гайката.

3. Изважда се първо гайката, после уплътнителната гумичка, гуменият пръстен и стержена на който е буталото, заедно с цилиндъра.

4. Разделя се цилиндъра и се източва маслото от него и от тялото на амортисьора.

5. Всичко се избърсва внимателно до чисто.

6. Ако сегмента на буталото е счупен няма смисъл от повече работа - иска се нов амортисьор.

7. поставя се цилиндъра в тялото на амортисьора и в цилиндъра се налива масло - 100 гр в преден и 160 гр в заден амортисьор.

8. Внимателно се сглобява буталото в цилиндъра и се затваря с новите гумички.

За маслото - колкото по-твърда возия искате да получите, толкова по-гъстно масло заливате.

Аз например карам с М10Д и колата стои като ваденка на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, при мен на два пъти се извърши тая операция и нямаше инциденти, аз затова бях писал, че си е опасна тая операция и не трябва да се нагрява прекалено много.Но е хубаво да се направи от човек занимавал се и преди с това, както стана при мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Scorost Мерси много за инфото. Наистина ще ми е от полза. Исках да си ги оправя и да са малко по-твърдички. Сега всичко е ясно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.