Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

бубина на 105L


alek

Recommended Posts

здравеите

интересува ме какво представлява бубината и какво е тва квадратното нешто на нея понеже днес си сменях маркучите на водната система и намокрих бубината след като опитах да запаля бубината се разпуши и неможа да запали много меришеше на бакелит та дали е изгоряла или просто да я остажя да исахне и да пробжам пак и ако има някои да знае каква и е цената нова стара каквато знаете да се ориентирам малко 10х

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината действа по следния начин: преобразува тока с ниско напрежения в ток с високо такова и след това отива на свещите, а за това квадратното нещо което питаш на бобината се казва вариатор.

Може да пробваш след като изсъхне, ако ли не пробвай с друга.

 

Аз в моята си имам две бобини - едната ми е старата която няма вариатор и новата с вариатор която използвам в момента.

 

Колкото до цените пусни една тема в купувам и със сигурност някой ще се отзове, ако искаш нова също така можеш да разгледаш раздела магазини за части.

Със здраве и дано оправиш колицата по скоро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално да не пали като си намокрил бОбината. Хубаво я подсуши със сух парцал. Освен това подсуши всички кабели към делкото. После трябва да запали.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10х на всички като исахна всичко е ок само че аз сам си пишман маистор закачих си кабелите на обратни и си стопих чукчето и наковалнята смених ги и тях и сега си я карам след три дневен престои

п.п GZA 10Х за предложението но сам от свищов :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално да не пали като си намокрил бОбината. Хубаво я подсуши със сух парцал. Освен това подсуши всички кабели към делкото. После трябва да запали.

 

Поздрави

А нормално :mrgreen: аз зимата цял месец карах с вода върху капачката. Водната помпа ми беше като райското пръскало. Викам тате колата ми харчи 4/100 той, да бе да 4/100 ама друг път. И аз Антифриз ... и още 15/100 бензин :mrgreen: той само се обръща и отива на някъде докато не съм му казал " дай ако имаш някви 5 лв за антифриз"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално да не пали като си намокрил бОбината. Хубаво я подсуши със сух парцал. Освен това подсуши всички кабели към делкото. После трябва да запали.

 

Поздрави

А нормално :mrgreen: аз зимата цял месец карах с вода върху капачката. Водната помпа ми беше като райското пръскало. Викам тате колата ми харчи 4/100 той, да бе да 4/100 ама друг път. И аз Антифриз ... и още 15/100 бензин :mrgreen: той само се обръща и отива на някъде докато не съм му казал " дай ако имаш някви 5 лв за антифриз"

Колега, ти малко като един приятел.Има Москвич 12так :mrgreen: и вика гори ми 7/100, ама масло :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене се размина 4/100 антифриз ама наистина беше като раиско праскало ама с грес абе викам от де тая грес и докато се осетя си испозагубих чаркалака по улиците из града както карах ми падна шаибата на водната помпа спирам пред кръчмата с аверите и ония викат ко пуши тука ве кат отварям няма ремак няма шаиба аве шоу беше ама се разминах с прегряването и гарнитурата назат съм само една нова помпа :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или аз нещо не разбирам или ти нещо не обясняваш...

 

Доколкото си спомням водната помпа и алтернатора са на един ремък. Т.е. ако си загубил шайбата на водната то би трябвало да ти свети лампата на алтернатора. Остава да е била изгоряла ама това се вижда като дадеш на контакт и не светне.... А ако си карал със светеща лампа си е чисто твой проблем...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тои колегата беше писал на едно място че светкалото (лампите в дясно) са нещо излишно. Освен лампата има един уред вляво отчиташ температурата на водата ама кои да го види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от като сам я взел токовите на колата са ми меко казано ужасни като подам гас и стрелката на температурата ми е като оборотомер а сащо така колкото повече гас давам лампата на акумулатора ми свти повече направо сам се побъркал и наи лошото никои неще да ми направи нова ел инсталация със стари автомобили не се били занимавали даже си мислех да я дам на вторични ама се разубедих за тва лека полека си оправям някои неща които мога :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.