Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Въздушен филтър


SKODA 105 RS

Recommended Posts

От известно време насам, когато колата е студена, без значение какво е времето не искаше да пали без смукач. Та днес се ядосах и докато си проверявах налягането в гумите реших да си продухам и въздушния фитлър с надеждата да си реша проблема. Та свалих филтъра и сложих едно приспособление на накрайника на компресора, което съсредоточава въздуха в струя и като го насочих към филтъра щях да умра, такъв пепел взе да изкача, че чак по едно време не можех да дишам. Та накрая след 15 минутен тормоЗ спря да пуска пепел и го монтирах обратно на мястото и положителния резултат беше на лице. Докато врътна ключа и колата си запали. Другото, което се промени бяха и оборотите, които станаха малко по-високи и се наложи да ги регулирам от болчето за въздуха. Но след почистването на филтъра колата се държи по съвсем различен начин. Набира доста по-добре и се усеща как дъпра, за разлика от преди - все едно се возех на колело :mrgreen: Та ако някой има подобен проблем с паленето, да сваля филтъра и да чисти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако мен ме питаш сега тичкай да си купиш нов филтър. Нали се сещаш, че освен че се запушва тоя филтър почва и да пропуска прах след един определен момент. А прахта не е нищо друго освен ШКУРКА за двигателя! Не спестявай 5-10лв за да хвърлиш след това 200-300 за ремонт.

 

Поздрави

 

PS: Въздушен филтър се сменя на 10ооо км, на 5ооо се препоръчва продухване (говоря за Шкоди до 120 включително) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е консуматив, а консумативите се подменят. За да извадиш такава мръсотия от него и за да ти мръднат оборотите - явно вече си е за смяна. По книжка му дават да се подменя на 10 000 км. Ако си на газ - желателно е периода да се скъси до около 5-6000 км. Ама тук в София е такава мизерия и прахоляк от тези строежи (и не само), че аз и на бензин да карам пак на 5-6000 км го изхвърлям. Купи си нов, за да видиш разликата в цвета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя разликата ми е ясна, но отвътрешната страна филтъра си изглежда добре,т.е. не е почнал да покафенява и почернява, така че мисля да го покарам още малко. Иначе от както аз я карам колата съм минал към 5-6000, така че ще го имам в предвид скоро да си купувам нов :)

 

П.П. Карам си само на бензин :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:? Не ми се иска да видя филтър, който да е мръсен и от вътре!!! От вън ОК, но от вътре е прекалено- Съвет- СМЕНЯЙ ФИЛТРА и масления и маслото- стига да не си го правил скоро!!!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ми е на 6-700 км :) За филтъра /въздушния/ ще гледам по-скоро да го сменя и него.Просто все не достигат тия $ да им се невиди :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все търся начин, поне бензин да ми връща, ама нещо не мога да й намеря цаката още :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ще колега не ще. Моята като почиствах резервоара преди да я подкарам(стояла към 9 месеца без капачка на резервоара) изкара толкова боклуци и вода. Убедих се че с вода не ще да върви :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.