Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Колянов вал


ivo_radoev

Recommended Posts

Нормален размер:

1. Диаметър на шийките за основните лагери: 55,00мм Допуск: -0,010 до -0,290

2. Диаметър на шийките за мотовилковите лагери: 45,00мм Допуск: -0,009 до -0,025

3. Дължина на шийките за основните лагери: 31,500мм

4. Дебелина на направляващите пръстени: 1,490мм

 

Ако има още нещо питай - данните са от синята книжка за Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Къде могат да ми шлайфат вала, може и да е по-скъпо, но да стане добре ? Лампата на маслото вече започна да свети постоянно при топъл двигател и ниски обороти :( Имам резервен вал и съм решил да опитам какво ще се получи. Имам няколко комплекта лагери за първи ремонт и два комплекта нормални, но те са ненужни без нов вал:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще питам при нас на две места, но както знаеш не съм много наблизо, но поне да имаш предвид как вървят цените.

 

А както казваш, че имаш няколко комплекта лагери за нормален размер - защо не ги сложиш тях да пробваш дали няма да заспи за известно време положението. мерил ли си шийките за основните лагери, че там трябва голям микрометър. Интересно ми е колко е износването при тебе на двата вида шийки. А и да те подсетя, че след шлайфа ще трябва да се набуташ и за ремонтен размер /от магазина/ направляващи пръстени, за да се обере аксиалния луфт на вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам комлект и за 1 и 3 ремонт. Сега и да сложа нормални лагери няма да реша проблема. Като купих шкодата собственика ми даде страшно много части, в тях имаше и един куфар нови сегменти лагери за двигател и за цялата кола. Имам и още един двигател, затова мога на спокойствие да си направя единия идеален без да спирам колата, но като вала не е добре :( Ще взема размери на резервния вал и ще пиша какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на какъв размер ще ти дойде резервния вал. Имам един готов шлайфан на първи ремонт, мога да го дам за цената на шлайфането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата на маслото вече започна да свети постоянно при топъл двигател и ниски обороти :( (

 

 

Вероятно си го направил, но да попитам. Проверил си че не датчика ти прави номера нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.