Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

здравеите фенове на шкода :) Специално за 'skorost' i 'Axl'


ivaneca_s

Recommended Posts

начи,момета четох вашата тема за слагане на ладов двигател на шкода и си драпнах чартежа на фланеца,обаче сега се чудя какъв мотор да си взема,начи първо жигуловия мотор и ладовия са едни и същи и фланеца става и за двата нали...,моите маисторчета казват че най-добре е да се сложи мотор от жигула 1,3 с заставови бутала и ще стане шкодата доста барза,,това така ли е..,или е по добре по голям двигател...,искам да попитам сащо и предницата как да стабилизирам най-добре и пулозките дали ще издържат моите са оригиналните на шкода 120 л от 87 година....искам да попитам сащо как да постигна най-добро състояние на колата да може да се използва за drifting парзаляне защото съм имал много яки преживявания на сняг и искам колата да може тези неща и на асфалт..... моля ви отговорете ми,а ако някои има интерес с слагането на мощна музика в 120-ката да ме търси,защото сам луд фен на музиката и монтирането и в шкодичката

 

Пиши по-грамотно! Не използвай цифри вместо букви!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи доста съм се гър4ил да напрая хубава музика за 120л ама е многомалък обема зад седалките за да се получи мек и плътен бас въпреки това ти препоръчвам да си сложи2 тонколони с 20-30 вата 8 инчови басове зад облегалките доста добър ефект има значи отвъм не се чува кой знае колко ама вътре е добре . Като цяло няма смисъл от много силни и скъпи говорители и усилватели а по скоро от подходящ избор на двете компоненти . Ако си голям маниак може да си напрвиш като един мой познат .Зна4и той махня задните облегалки и сложи цяла дъска както и отгоре на мястото на кората също и се получи нешто катто тонколона по средата на дъската която замества облегалките един 12 ин4ов бас с як усилвател и толкоз ефекта е стра6ен беше подвижна дискотека само се замисли и за динамото 6тото от баса му мигаха фаровете а и отзадне става за возене е става амане е удобно . ами ти си преценяваш успех в конструирането

 

Горното се отнася и за теб!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да уе човек и аз сам с две осмици в тонколона зад седалките и то от бая време 2 трилентови говорителя над тях стапало 2 Х 50 и музиката е перфектна....ама не това е проблема виж какво съм писал точно в първото си съобщение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа, че във форума се пише на кирилица. ;)

 

Odin, Mishelle, простете, че ви изземвам функциите,колеги! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано тази информация ти стигне на първо време:

Минал съм през 1200, 1300, 1500 и 1600 кубика. Разлика естествено има - колкото е по-голям, толкова е по-хубаво. От февруари съм с поредния "пипнат" 1600. С 5-степенна кутия съм и като бутна 5-тия зъб става като автоматик - сменям предавка чак като падна под 60 км/ч.

Няма значение какъв двигател ще присадиш, може ако искаш и от VW или от нещо друго! Важното е отзад да монтираш още една греда, за да резпределиш теглото на две места и да подсилиш местата на закрепване на гредата на скоростната кутия към купето.

Предницата:

1. Всички втулки по носачите съм ги сменил с долни от Лада:

- Издържат по около 100 000 без смяна

- Предницата става малко "по твърда"

2. Амортисьорите са със сменени гумички и заредени с масло М10Д

3. Това плюс бутилката с газ в багажника и един крик-крокодил дават добра стабилност при високите скорости.

Задницата:

1. Предни пружини от Лада подсилени в долния край с метални стъпаловидни шайби с височина 25 мм.

2. Оригинални полуоски

3. Амортисьори също със сменени гумички и заредени с М10Д.

Трансмисията:

Шкода къса полуоски изключително когато барабанът има луфт в конуса, когато клинът е по-висок или е износен и когато гайката не е стегната! 7 години съм работил с моята като пътна помощ и не съм късал полуоска през това време! Къэсах преди това, точно поради една от посочените причини!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... моля ви отговорете ми,а ако някои има интерес с слагането на мощна музика в 120-ката да ме търси,защото сам луд фен на музиката и монтирането и в шкодичката

Ами търся те :) Какво ще ми предложиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло няма смисъл от много силни и скъпи говорители и усилватели а по скоро от подходящ избор на двете компоненти .

С това какво искаш да кажеш - че скъпи говорител и усилвател не могат да бъдат подходящо подбрани ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано тази информация ти стигне на първо време:

Минал съм през 1200, 1300, 1500 и 1600 кубика. Разлика естествено има - колкото е по-голям, толкова е по-хубаво. От февруари съм с поредния "пипнат" 1600. С 5-степенна кутия съм и като бутна 5-тия зъб става като автоматик - сменям предавка чак като падна под 60 км/ч.

Няма значение какъв двигател ще присадиш, може ако искаш и от VW или от нещо друго! Важното е отзад да монтираш още една греда, за да резпределиш теглото на две места и да подсилиш местата на закрепване на гредата на скоростната кутия към купето.

Предницата:

1. Всички втулки по носачите съм ги сменил с долни от Лада:

- Издържат по около 100 000 без смяна

- Предницата става малко "по твърда"

2. Амортисьорите са със сменени гумички и заредени с масло М10Д

3. Това плюс бутилката с газ в багажника и един крик-крокодил дават добра стабилност при високите скорости.

Задницата:

1. Предни пружини от Лада подсилени в долния край с метални стъпаловидни шайби с височина 25 мм.

2. Оригинални полуоски

3. Амортисьори също със сменени гумички и заредени с М10Д.

Трансмисията:

Шкода къса полуоски изключително когато барабанът има луфт в конуса, когато клинът е по-висок или е износен и когато гайката не е стегната! 7 години съм работил с моята като пътна помощ и не съм късал полуоска през това време! Къэсах преди това, точно поради една от посочените причини!

 

scorost, да те питам ще стане ли на Шкода 120 Опелов двигател от Кадет, 1.3, карбуратор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията; имам малко вапроси за това как да "пипна" мотора които ще взема но всичко с времето си.Аз съм от пловдив и сам фен на 120-ката и я карам от 5 години; искам да ми кажеш с този мотор можеш ли да се суркаш защото главното нещо заради което искам този тунинг е точно това,(зимата почти не се спирам :)) drifting Последно искам да те питам има ли някакъв начин да се монтира на 120-ката шпер диференциал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle ти ми кажи горе долу до колко пари искаш да вкараш в музика и ще ти кажа наи разумниа вариант... а ако имаш много от тях ще ти кажа най-добрия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми любопитно, понеже казваш, че си луд фен на музиката и монтирането й в Шкода. Зад думите ти разбирам, че седи едно стъпало 2х50, две трилентови колонки и два 8" говорителя. Та във връзка с това имам няколко въпроса:

1. Това стъпало с 50 вата на канал RMS ли е?

2. С това стъпало какво захранваш?

3. Колко е RMS-a на 8" говорители и RMS-a на трилентовите?

4. Колко е RMS-a на касетофона или CD-то?

5. Как захранваш стъпалото?

6. Филтри слагал ли си и ако да - какви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чехите са оставили толкова много място отзад, че ако искаш и V6 може да вкараш! Стига да ти се играе и да намериш кой да начертае и да изработи фланеца. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Пловдив е много лесно, защото аз обикновено спя в Раковски! :D

Казвам "спя", защото живота ми е наистина в движение!

Утре сутринта тръгвам за Сф и от там за Видин.Вторник - Видин-Сф-Варна и в сряда Варна-Сф-Раковски. В четвъртък и петък съм из Пловдив, а в неделя във В.Търново.

Писнало ми е, но...всеки с работата си.

Допускам, че си ме виждал из Пловдив - моята "калинка" е 120"японка", тъмночервена с надписи СКОРОСТ по вратите и на задното стъкло.

Когато решиш може да си чукнем среща и да поговорим на живо - 0888/636895-Виктор

Колкото до дрифт-а - не е невъзможно, но при задно задвижване и двигател отзад - нужни са поне 100-на коня и нископрофилни гуми. Тежката задница трудно тръгва и лесно спира. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж сега стъпалото ми е 2Х50 реална мощност и 1Х100 има на бридж режим или моно.... сменил съм много стъпала и от това съм наи доволен на него пише Made in the USA и такъв бас като от него няма... на самия усилвател си има филтри за ниски и високи честоти тоест самия усилвател си отделя басите... двата ми осмака са 80 ватови български и са в тонколона около 45 литра макар че искат повече обем в шкодата място за повече зад седалките няма... трилентовите съм ги вързал на касетофона като задни и отпред на корите имам два фалшиви говорителя които съм изрязал с кондензатори... те са ми предни така 4 говорителя на мп3 плеиър и двата чинча в двата чинча на усилвателя за бас.....горе долу това е цялата ми музика и доста добре се е получила... има по добри решения но те са свързани с махане на седалки или слагане на тонколони по определен на4ин отпред в багажника... и така ...горе долу е това ако се сетиш нешто друго питаи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

начи кам четвъртък или петък ще ти се обадя да се чуем и да се срещнем в пловдив.... е такива хора като теб триабва да има в всички форуми .... :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да попитам, поради споменатата замяна със WV-в двигател, ако случайно намеря такъв какво по точно ще ми е нужно да направя по колата че да пасне. Чувал съм че е нужен маховик от SKoda Фелиция(Diesel), фланец, който се закопувал от Еуратек...Друго!! Защото съм страшно навит да си сложа 1.8 дори GTI Series ако става! , ако ли не ще слагам двигател 1.6 от Lada и ше забравя докато му се нарадвам :) Е лошото е че винаги това което имаме не ни стига... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Предницата:

1. Всички втулки по носачите съм ги сменил с долни от Лада:

- Издържат по около 100 000 без смяна

- Предницата става малко "по твърда"

2. Амортисьорите са със сменени гумички и заредени с масло М10Д

3. Това плюс бутилката с газ в багажника и един крик-крокодил дават добра стабилност при високите скорости...

Понеже скоро ще правя предницата ще обясниш ли какво си правил на твоята. Тези втулки за сайлент втулките(които са при шенкела) ли става въпрос??? И може ли да обясниш по-подробно за смяната на маслото и ремонта на амортисьорите?

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.