Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

120ката ми не гасне


Guest

Recommended Posts

Като върна клуча продължава да работи и свети лампата за алтернатора, трябва да вклуча парно или чистачки за да изгасне. Къде според вас е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно в клемореда (това което стои зад стартерният ключ) нов струва към 15 лева. Това е така защото според мен не ти се прекъсва веригата като завъртиш ключа към загасване. Едновременно с това казваш че ти светва лампата на акумулатора значи все пак се прекъсва нещо. И като увеличиш консумацията на ток гасне щото просто нестига. В форума влизат хора доста в час с електрическите инсталации ще е интересно да чуем и тяхното мнение. А с паленето някви дертове или там всичко си е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери електромагнитния клапан на карбуратора - като измъкнеш проводника и до го допреш до клемата му при включено запалване - трябва да цъка много отчетливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със и без клапана на карбуратора колата си гасне.Карах половин година без този соленоид и проблем не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че има нещо в + което е вързано към инсталацията(aкумулатора), което не е правилно. Помисли какво си правил за последно. А вярно... като дадеш на контакт отиваш при карба изваждаш му жичката и я докосваш няколко пъти и слушаш дали ти цъка нормално. Този ел. клапан спира притока на бенз.

Успех and let the force be with you ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в този клапан.Нали за да работи двигателя трябва да има искра?Значи не се изключва запалването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери както каза Дончо Дончев :

Вероятно в клемореда (това което стои зад стартерният ключ) нов струва към 15 лева.

На мен преди два месеца ми се случи същото и повредата беше точно там ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери електромагнитния клапан на карбуратора - като измъкнеш проводника и до го допреш до клемата му при включено запалване - трябва да цъка много отчетливо.

Защо мислиш, че проблема е в клапана? Човека не се оплаква от липса на ниски обороти, а от това, че не му гасне колата. Т.е. клапана в този случай никаква причина не може да бъде, независимо дали работи или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана спира притока на бензин при изключено запалване. Не знам как колата на колегата няма тоя клапан. Верно, че през 1979 г. са направени промени в карбуратора, но чак да няма. Както и да е. Верно е, че изглежда не изключва запалването. Затова моя съвет е колега извади патрона на ключалката - той се маха лесно, крепи се на 2 малки винтчета, и изключи запалването като извадиш някой от кабелите от клемата му.

Аз самия колко време съм палил с тия кабели само, като ми блокира патрона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време като карахме с някакви бензини тип 86 и като ти сипнат малко туй-онуй/водица/ та да ти падне още октановото число и колата ми правеше точно така - детонационно горене ли му викат, нещо такова. Запалва се без искра, от само себе си.

Вадиш ключа и колата не гасне ами вика бръм-бръм :)

 

Та мисълта ми е ако си сипвал скоро някакъв неясен бензин може от това да е.

 

Естествено ако си на газ - отпада като опция.. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.