Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дрифтинг преживявания


Recommended Posts

maxrpm,

 

Аз съединител съм сменял и за 40 лева! Освен това съм и ковал - 10лв! Сега цените са малко по-високи, но си мисля, че с 50лв можеш да се оправиш. Аз на Vectra-та смених за 170лв ако не се лъжа...

Друг е въпроса, че като се скъпиш ще сменяш и огледалото и отиваш на 150++ лв... Но си е твоя работа.

 

Поздрави

Че възможна ли е тази операция с коването ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук идва един друг момент приятелю, идея си нямам как се "възтановява" съединител, а ако го дам на майстор той ще ми вземе пари с който мога да си купя нов и да си го монтирам. Не се стискам за тия 100 лв или колкото са там, ако ги имам веднага ще ги дам, на тоя етап шкодето поспря да се чупи и ми останаха само стари повреди да оправям. Ще видим ся пуснял съм си CV то за едно бачкане, което ако стане супер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да проуча по-подробно как се извършва тая операция, че скоро май ще ми се наложи да правя ремонти по съединителя :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намам си на идея при теб как е. Ковал съм на 100S. Там съединителя не е с диафрагма а с пружини. Предполагам че е същото..

А и май в зелената книга го пише...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо си я свалих вчера от един сайт. Трябва да я разгледам по-подробно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов феродов диск киато за моята е 18лв. Нищо лично ама не си заслужава коването при такава ценова разлика имам маистор сменящ съединител за 30 кинта и стана ха 50 лева с кафето и цигарите докато го гледам. И ето как с 50 лева си с нов съединител. Засега е добре и нямам нужда но толкова ще ми легне в някои хубав ден като свърши този

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, той твоя майстор хубаво го сменя за 30 лв. ама аз с тия пари ще мина 300 км или пък може да се почерпим с приятели за хубавата работа 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи звъннах на сточна гара и резултата е че лагера и за 2та модела съед е 20лв

тоя който е 180 (май е диаметър тва ) e 14лв и за него няма притискателен диск има палци/диафрагма който са 60лв

другия е 190 той е 19лв притискателния за него е 49лв

 

Като цяло са доста по евтини от колкото очаквах и това ме радва.

Ся няма да е лошо да почета какво всъщност представлява тоя съед щото през живота си не съм го виждал :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна съединител на Шкода 120- 30лв!?!?!?!!? :roll: на мен ми искаха 120... а и попринцип смяната си върви за по 100 тина лева... освен на опелите че там е оп лесно и е около 50 (максимум!) иначе аз си имам един диск в нас баща ми го е копувал навремето ама не знам какъв е щото един майстор каза че нямало да стане (а на котията му пишело 1000МВ или нщо такова :roll: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR ма ти си ебати пича :P дай 120-30 лв за съединител и ще тръгне :D кво ме обвиняваш мене така я взех

И к'во сега - да вземем да открием спестовна касичка по случая ли??? Никой от колегите не е виновен за състоянието на колата ти. Казваш "такава я взех". Ми то човек първо гледа, а после и преценява ще може ли да поддържа автомобила. Пък и дори да не си обърнал внимание на проблемите когато си я купувал, би трябвало да си наясно, че кола на толкова годинки си иска своето. Вместо все да търсиш някакви оправдания - вземи пример да речем от Дончо. Да си забелязал той като си взе колата да е влезнал във форума и да е написал "бах м...а му, няма ми кабелите, ся ко да правя...". Напротива, момчето запретна ръкави и направи от нищо нещо. Ама ти като гледам правиш от нещо нищо...Но както и преди съм писал - всяка кола се отблагодарява според положените грижи. А ти за твоята смятам, че си цербер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR ма ти си ебати пича :P дай 120-30 лв за съединител и ще тръгне :D кво ме обвиняваш мене така я взех

И к'во сега - да вземем да открием спестовна касичка по случая ли??? Никой от колегите не е виновен за състоянието на колата ти. Казваш "такава я взех". Ми то човек първо гледа, а после и преценява ще може ли да поддържа автомобила. Пък и дори да не си обърнал внимание на проблемите когато си я купувал, би трябвало да си наясно, че кола на толкова годинки си иска своето. Вместо все да търсиш някакви оправдания - вземи пример да речем от Дончо. Да си забелязал той като си взе колата да е влезнал във форума и да е написал "бах м...а му, няма ми кабелите, ся ко да правя...". Напротива, момчето запретна ръкави и направи от нищо нещо. Ама ти като гледам правиш от нещо нищо...Но както и преди съм писал - всяка кола се отблагодарява според положените грижи. А ти за твоята смятам, че си цербер :)

Аз не се оплаквам от нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично много често правя по една-две осморки...така за отпускане на нервата...:) А ина4е съм с 195/65/15 отзад и малко трудно е началното поднасяне, но после е ок. На сняг и на дъжд най-големия кеф на Шкодата е да я врътнеш, но контролирано, не да я изпуснеш, както пише колегата, че му се е случило...

Айде приятни дрифтове и ВНИМАТЕЛНО с хора, пътища, автомобили...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично много често правя по една-две осморки...така за отпускане на нервата...:) А ина4е съм с 195/65/15 отзад и малко трудно е началното поднасяне, но после е ок. На сняг и на дъжд най-големия кеф на Шкодата е да я врътнеш, но контролирано, не да я изпуснеш, както пише колегата, че му се е случило...

Айде приятни дрифтове и ВНИМАТЕЛНО с хора, пътища, автомобили...:)

Как ги търкаляте тия гуми :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак си има хора, които да контролират това. До сега не съм получавал подобни забележки, така че смятам, че не съм направил нищо лошо, като съм задал конкретен въпрос по дадено мение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ина4е съм с 195/65/15 отзад и малко трудно е началното поднасяне, но после е ок.

 

Колега, тва на каква Skoda бе, ако е Estelle или Fav/For/Fel тая височина от 65 не ти ли прави проблеми, щото на 65 е адски висока гума :roll: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline__,

 

Височина 65 означава 65% от ширината. И не е чак толкова висока.

Мисля, че в момента на Vectrata са 195х65х14....

А съм карал и със 175х80 (или 165х80) - Георги Димитровки :)

 

Позрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://video.google.com/videoplay?docid=-4869917695270929584&q=skoda

Koi kaza 4e ne stava 6kodata za drifting

 

Samo triabva da e mokri4ko i merak da ima6 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Кой ти каза, че това е обикновенна(заводска) шкода :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гумите наистина са 195/65/15, на джанти от костенурка.Колата е 120L, двигателя е с издутите бутала, шлайфана глава от 100S-ка и комплект чисто нови клапани. И да - гумите са от Вектра :)

Колата стана мнооого по-стабилна като сложих 195ците, но въпреки това си остана достатъчно висока за селските пътчета :) :mrgreen:

 

Както разбрахте госта горе съм аз. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клип сме го гледали много ме кефи. Но ще мине време преди нашите коли да могат да правят така след известно капиталовложение в двигателя. А моя човек го прави за 30 лева и то като хората. Такава оферта ми даде на мен. Бих му е поверил първо защото му имам доверие, второ ще ми покаже как става, трето нямам необходите познания и четвърто няма необходимите условия за да го свърша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.