Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

копирен шлайф


Guest

Recommended Posts

Има копирни шлаифове много...............ама те са най-вече дърворезбарски :D Разпределителният вал е малко по-сложна работа трябва да се навъглеродява да се обработи до размер да се циментова............. и чак тогава отива на шлайфа.

По чешките саитове е пълно съсъ сякакви валове по-евтино ще излезе направо да се поръча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и за метал и то в завод в които се занимават точно с валове, диференциали, трансмисии и други подобни водя преговори в момента ако всичко е наред ще звънкам на Миро за "маиките" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има копирни шлаифове много...............ама те са най-вече дърворезбарски :D

 

Ами направи си дървен вал тогава :mrgreen: Пък ние ще си направим от въглеродна стомана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих връзки в завод в Ботевград където правят части описани по горе за Икарус. Просто моя човек е много зает в момента но по нататък сме говорили казa че ще стане въпроса е кога и все пак какви пари ще иска за работата. Ако всичко е ОК усещам че на следващият национален събор всички ще сме с валове 280/280 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В АРП "Малашевци" в София има , но пак стои въпроса колко ще излезе като пари и дали има смисъл цялата таз процедура , иначе и аз не бих се отказал от още малко POWER под капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за кухия ми въпрос ама като се сложи тоя вал 280/280 празния ход няма ли да е над 1000 оборота и колко ще скочи разхода???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сложиш само вал..който е различен от стандартния няма да има ефект........трябда да се барнат оше някои няща....само вал нестава,просто неможе да работи сам вала както трябва...няма ефецт тогава от него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да трябва да се шлаива леко главата и да се сложат по твърди пружини на клапаните. Двигателят обаче после става неузнаваем :mrgreen: развърта се до повече обороти набира ги по лесно абе заслужава си. Колега провери на това място как стоят нещата аз когато ми дадат оферта ще пиша веднага. Този вал все пак няма да те направи расова бегачка но стандартна кола от същият клас ще те гледа отзад ако се дръпнете. Естествено ще се повиши разхода на гориво но доколкото знам не съществено. А понеже този вал ще вкарва повече гориво ще е желателно и да се смени карба с по мощен и съответно да имате по добра ауспухна система. Играчката не е малка но според мен си заслужава. Ако се смени само вала нищо конкретно няма да се усети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също и от маховика може да се отнеме малко, естествено не като за писта!

 

С такъв вал и главата пилена ок. 1.5-2мм(не знам на шкодата колко е безопасния за лагерите максимум), плюс нов карбуратор, ауспух и олекотен маховик, мощността се вдига с 30%, а пика на въртящия момент и к.с. се измесва с около 1000-1500 оборота нагоре. Бензинът трябва да е от по-скъпия ;) и при каране без ръчка едва ли ще харчи повече от 1-1.5л повече :) (Ориентировъчните данни са от таблици с валове за 126, но принципът е същият!)

 

Все пак, който иска да качва конете и да намаля храната, да смени спорта :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също успях да разпитам за такъв копирен шлайф! Един познат работи в цеховете при илиенци и той каза че имало там такова животно ;). Така че който иска да се разбираме и да почваме копирането на валове. Аз съм за с един вал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук много добре колеги :) Намерихме доста места където се правят такива "играчки", но никой не каза конкретна цена, както и дали трябва от стар вал да го разпилят или изцяло с техен материал правят всичко ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената утре! Ама предполагам че трябва да се говори на място със стоката в ръка и с точния човек, но може би горе долу ще разбера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разбрах къде може да се направи заготовката за копир шлайфа. Казаха ми че СИГУРНО ще струва над 200/400лв !!! цялата операция. Това се предполага че ще струва. По-натам ако има заинтересовани ще ходя да питам за да ми дадат точна оферта...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа така 200-400 кинта и не се знае колко стотин км ще изкара тва чудо на техниката. За тва казвам, че е доста оп изгодно да се поръча от Чехия вал "проверен в боя" дет се вика.

Пичове са не се обиждайте, че я отворих тази тема ама гледам че доста от вас учат в техникуми и пишат така ..... наизуст.

 

Тези дето наистина се интересуват как се прави заготовка за вал да четат тук. http://www.techno.edu.ru/db/sect/692

 

Или ако нещо друго ви интересува търсете по Руските сайтове. Tам цялата информация е FREE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислиш че неможе да стане, страшно се лъжеш. Просто парици трябват и мераклии!

 

Заготовка- имах в предвид "парчето желязо", което вече ще се шлайфа. То мисля че трябва да има сходна форма с вала и да не е най обикновенно желязо ;). Поне на мен ми каза така моя познат-той работи там в тая местност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 400 стотака ще излезе по евтино да си поръчам нов от чужбина знам че е скъпа процедурата но да видим какви други оферти ще изкочат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Има ли смисъл да се инвестира толкова в този автомобил?! Какво ще стане с Шкодата ми като сега е с 74мм бутала ако сложа друг вал? Харча доста пари по още два ветерана от 1968 и вече се отчайвам, но съм готов да експериментирам с Шкодата. Какво пък, и без това инвестирам само в части-имам към 5т скрап :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е според мерака колега. Не очакваи чудеса от този вал дори ако направиш и другите наложителнии неща сменяики вала. Колата ще върви повече ама няма да литне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разпределителния вал му е най малкия проблем на шкодовия мотор . има много други неща които има смисъл да се правят за да тръгне колата по- добре . за какво му е на двигател които механически не е предвиден за над 4500 оборота разтворени фази ? добре ще смените вала , портовете си остават все толкова тесни , всмукателния колектор все така крив , коляновия вал все така триупорен , биелите все така рехави , запалването и ангренажа все така порнографски вързани с верига без обтегач . за ризите и буталата няма да говоря .

карайте си колите така като са си - това не е двигател които може да понесе тунинг (за разлика от ладовия , голфовия пежото ..) . да ви открехна на една една тайна - тунинга е нещо което не е евтино . тунингования двигател не става за всекидневна употреба - харчи повече , с доста намален ресурс е , по- капризен е (с разтворени фази не чакайте да може да има стабилни тихи под 1000 оборота)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тини аз въпреки, че не съм любител на такива модификации не съм съгласен с тебе, че всичко свършва с разни лади, голфове и т.н. След като на базата на този двигател /130/ чехите са постигали мощности до 140к.с. на модификации за рали /130rs; 130la/ при обороти около и над 8000 значи е имало какво да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тини аз въпреки, че не съм любител на такива модификации не съм съгласен с тебе, че всичко свършва с разни лади, голфове и т.н. След като на базата на този двигател /130/ чехите са постигали мощности до 140к.с. на модификации за рали /130rs; 130la/ при обороти около и над 8000 значи е имало какво да се направи.

Изумително наистина, и това сигурно е без турбо ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

викторе , съгласен съм че има какво да се направи по мотора на шкодата . ти също ще се съгласиш че 130rs; 130la не е сериина кола за цивилно каране . мотора има една прилика със стандартния - алуминиевия детаил наречен блок . в него има друг колянов вал , други биели , други рбс , друг разпределителен вал и главата не е подмината . купето е различно . най вероятно 130rs; 130la за стрували "малко" повече от стандартните 130 ки и рапиди. за тунинг се изискват доста капиталовложения - най малкото частите не са безплатни - питай в магазина колко струва нов колянов вал за шкода . един спортен карбуратор , примерно делорто или микуни струва трицифрена сума втора ръка и четирицифрена сума нов . поъчков всмукателен колектор от алуминии също е трицифрена сума . квалифицираната работна ръка не е евтина . инструментите също . тунинга изисква доста жертви и не е за всеки .

 

 

поздрави на всички ентусиасти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.