Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[РЕШЕН] 120L: пламък от ауспуха; в движение се спъва...


Bilbo

Recommended Posts

Колеги с стари коли като нашите е задължително на дълъг път да има наи необходимите неща. Да не ми беше приятно на националният събор отварям багажника вътре едвам сместил палатката от инструменти и части но са ми помагали доста. Аз и в опела имам макар и малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bilbo

    17

  • Viktor_

    11

  • PV

    7

  • Penaowner

    5

Най-много писали в темата

Може би съм в заядливо настроение тази вечер, за което се извинявам, ако е така, но...

 

Честно казано, предпочитам кондензатор TESLA и ЧН Bosch пред електронно запалване на световноизвестната с качеството си фирма ЕТ "ГАРАЖ-91". :P

 

P.S. Знам, че има и хубави български стоки, включително и въпросни електронни запалвания. Проблемът е, че в повечето (разбирай почти всички) случаи попадаш на другата категория, която не се различава съществено от китайските си алтернативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, предпочитам кондензатор TESLA и ЧН Bosch пред електронно запалване на световноизвестната с качеството си фирма ЕТ "ГАРАЖ-91".
Ето тук точно грешиш. Не знам дали си струва да ти обяснявам и да те убеждавам, защото е за твое добро, а не за мое. По тая тема сме изписали много. Нито един който си е сложил не се е оплакал. Накратко - схемата на ел. запалването е много елементарна и стига да не е изложена на вода работи много надеждно, докато един еректролитен кондензатор произведен не знам си кога /те изсъхват сед време и им се губят свойствата т.е. променя се в голяма степен от температурата капацитета им/ е много по-рисков компонент в тази система. Друг проблем е, че е трудно диагностицирането на неизправен кондензатор и че дори да си носиш резервни в един момент може да се окаже, че и те не са надеждни.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, без да смятам мнението си за "абсолютно правилното", аз обикновено не се доверявам на разни технически неща, ако не съм сигурен, че действително са качествени. Последното значи или производителя им да е утвърден, или поне аз лично да съм ги правил/преправял (за това обаче все не ми остава време), или най-малкото вида им да подсказва, че са качествено изработени. А двете ел запалвания, които съм виждал (в ЕМК-33), не ми вдъхнаха никакво доверие.

 

И още нещо: ако на път (не дай си, Боже) ми се случи проблем, аз винаги ще имам поне още два кондензатора и едно ЧН в резерв (не заемат много място, а и не са особено скъпи). А вие носите ли си резервно ел. запалване?

 

Е, всеки съди сам за себе си, затова нека да уважаваме мнението и преценката и на другите. Вие сте направили своя избор и искрено ви пожелавам много безаварийни километри с него; аз пък засега (поне) съм направил друг. Дали е по-добър или по-лош само бъдещето би показало, но дори и тогава не бива да забравяме за фактора случайност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо: ако на път (не дай си, Боже) ми се случи проблем, аз винаги ще имам поне още два кондензатора и едно ЧН в резерв (не заемат много място, а и не са особено скъпи). А вие носите ли си резервно ел. запалване?

- Естествено, че не си нося излишни резервни части - нито ЧН, нито кондензатор камо ли по две. Не е и нужно, дори да се повреди ел. запалването. Както и да е - съжалявам че съм си губил времето да те убеждавам в нещо което ти идва в повече.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, не се обиждай, но кво ще направиш ако изгори електронното запалване и нямаш никакви части? Аз си нося старото кондензаторче и ако мойто изгори, го демонтирам, свързвам делкото с бобината с кабелчето за ниското напрежение, монтирам кондензатора и това е - работа за 15-20 минути. Резерно електронно звучи малко прекалено, ама който има 15 лв. излишни. Мойто е на софийска фирма и има 1 година гаранция, даже гаранционна карта (само дето в магазина не знаеха) и ако нещо стане отивам и им го връщам направо във фирмата производител. Не знам дали горят и каква е вероятността, но засега никой не се е оплакал, между другото има в един руски сайт схема на електронното запалване - компонентите му са на стойност 5-6 лв - който има уменията и желанието може да си го направи сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойто си има ключе за изключване и си преминаваш на ЧН и капациторче :)))
Именно! Иначе аз познавам хора, които си носят и гарнитура за глава. А най-разпространеното е да се носят комплекти тресчотки, от които съвсем малко елементи се ползват. Ама да има.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Radvam se 4e si se preboril s "baba" i drug put slu6ai stariq :mrgreen:

a za elektronnoto mom4etata tuk ot foruma sa absoliutno pravi. Sloji si tam niakakvo za 10-15 kinta i razhoda 6te ti padne malko i nai vajnoto 6te zabravi6 za regulirane i smiana na 4uk4eta nosi si i kondenzator4e v rezerv 6toto e iasno 4e na elektronno "Garaj - 91" ne moje da se raz4ita osobenno.

 

Sus zdrave da si ia kara6!

PS Izvinete me za latinicata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.