Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загряване на Фелиция


krsgogo1

Recommended Posts

Ако може някои да помогне Фелицията загрява сменил съм датчиците на термостата на вентилатора,който работи нормално.Казаха ми,че може да е от кожуха на радиатора който е цял.И може ли да е от уреда на таблото и колата да работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се съмняваш в уреда,следващия път като загрее отвори капака и виж как е охладителната течност, то като загреее пуши от всъкъде ври, кипи не е като да не се забелязва.:(

 

сменил си датчика на термостата на вентилатора???? датичка на вентилатора или термостата или и 2те.Като покачи температура включва ли ти се перката??? защото ако не се включва въпреки смяната на датчика за включване проблема може и да моторчето на перката да е.

може и да се е задръстил радиатора с някакви боклуци, че аз преди 3 дена доливам вода на мойта кола, но не погледнах дали е читава а вътре някави боклуци с големина на слънчогледови семки.

 

3 мин по късно :сега видях че си написал че вентилатора работи нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление във водната риза след много години се натрупва много кало-ръжда, особено ако е карано с псевдо-антифриз по някое време. При Фелиция-Фаворит - се натрупва откъм купето, на всичкото отгоре там е и най-зле охлаждането. И при мене беше чист антифриза, обаче - като свалих главата за ремонт - вътре имаше 4-5 шепи кал.

Не изключвам и датчика за температурата да не е в час.. както и радиатора да е замърсен външно, но по принцип както колегите казаха - то ако грее - няма как да не се забележи - пуши и фучи отвсякъде, аха да заври.

 

Може да се пробваш с промивка на цялата система/при включено парно, защото и там може да се загнездват боклуци и после могат да се разнесат пак/. Но от водната риза трудно излиза калта май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уелкъм то да клъб, `дет са вика! :mrgreen:

Може да пробваш няколко неща:

1. Смени датчика с такъв от 120-ка да върти радиатора по-дълго

2. Провери си термостата

3. Виж капачката на маслото - ако има жълта бльоджа - глава - долу! Шлайфане, розов антифриз на ФауВе за 11 лв. литъра и послеееее - разцепваш всички, които не знаят, че ти е шлайфана главата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бльоджа ли му се викало на тва :)

 

а човека с фелацията преди да разглабя да земе да провери и центровката все пак, то като е разцентрована колата и тогава загрява. А най-готино загрява (в смисъл съпътстващите ефекти са много ефектни) ако изпуска гарнитурата и вкарваш изгорели газове във антифриза, ама айде тва нема да го казвам засега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Шлайфане, розов антифриз на ФауВе за 11 лв. литъра и послеееее - разцепваш всички, които не знаят, че ти е шлайфана главата...

 

... и караш само с бензин от 98 октана нагоре или минаваш на газ!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.