Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за покупка на Шкода Фабия


Guest brutas

Recommended Posts

Предлагат ми Шкода Фабя 2001, двигател 1,4MPI 16V, Комфорт на 55000км

Днес я видях:

Спирачните дискове имаха 2-3мм борд. Това нормално ли е?

На левия калник има една точка ръжда. Бронята е леко разместена, липсва щипка...

Тапицерията не е много запазена. Искат ми 13000лв.

Възможно ли е колата да е на повече километри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако държиш да караш Шкода Фабия отвори www.mobile.bg има поне 10 обяви на Фабии след 2001 и всички са по 13 000 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение - освен, че колата е била удряна и недооправена като хората (виж за следи от пребоядисване на калника с ръждата), смятам, че това не са й реалните километри. Защото:

1. за 55 000 км не виждам как ще износи толкова дисковете.

2. няма как да се захаби толкова тапицерията.

Бягай далеч от тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle , мога да ти демострирам как ще хвърля дискове само с едно ходене до морето , ам тря спонсорираш с едни накладки от Симеон :mrgreen: , а ако е била и служебана някъде пали гумите и не си навличай беля на главата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако държиш да караш Шкода Фабия отвори www.mobile.bg има поне 10 обяви на Фабии след 2001 и всички са по 13 000 ;)

 

Не държа много ама е евтина и качествена 8)

Обявата си е от www.mobile.bg. Привлече ме, че е 1.4 16V 101кс, Comfort... Доста добра комбинация... ама май нещо ме лъжат :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай обявите там и със сигурност ще си намериш по - евтина ... според мен кола на 5 години и на цена почти 2/3 от цената на новата си е доста , а и както я описваш май , май не е много свясна - тва е просто съвет ;)

 

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при положение, че си готов да дадеш около 13000, не си избирай най - евтината. дори си вземи от всички еднакви, които си харесал най -скъпата . а между другото най - евтината, но чисто нова, с гаранция е около 14500: http://www.skoda-auto.bg/price/fabia/cenova_fabia.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите почти не можеш да ги хванеш колко са и реалните, ако са връщали километража :x . При тия новите коли всичко става на компютър и иди го разбери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На левия калник има една точка ръжда. Бронята е леко разместена, липсва щипка...

Тапицерията не е много запазена. Искат ми 13000лв.

Очевидно е че колата е удряна. Колко силно е било не е ясно но разместената броня е доказателство за това. Ръждата доказва че не е боядисана добре, каква е тая щипка дето липсва не знам, тапицерията след като не е много запазена означава само едно нещо: колата е карана от абсолютни аборигени. Не знам какво точно означава не е много запазена, но самият факт че ти е направило впечатление говори достатъчно. Може автомобила да е бил служебен, си след като му е изтекъл лизинговият план да търсят препродажба, провери чия собственост е. Ако автомобилът е бил служебен, считай че показанието на километража не е вярно, за всеки случай можеш да провериш сервизната книжка...ако няма такава можеш да считаш че е на доста повече от 55 000 километра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата за която говори колегата е 16клапана и е 101коня-ако си е падал РАЦЕР-напълно възможно е да са заминали дисковете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Аз съм чувал само и единствено лоши неща за този двигател 1.4. Не знам дали са верни, но това съм чувал...

 

Пак сте много компетентни и говорите глупости :) Има три двигателя 1.4 16v - , 55kw, 59kw, и 74kw (101bhp). 1.4 16v - 101bhp е страхотен двигател!

 

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-16-11-4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич , някой да не ти продава мойта фабийка, 1,4 16V 101 конье Comfort, удряна отпред, захабени седалки

е има и разлики мойта е на 115000км 2000г. удряна и отзад (верижна катастрофа не че два пъти съм се удрял). Дисковете още са читави. Двигателя си е екстра. По принцип Фабията има 12 години гаранция на ламарините, така че ръждата е от некачествено боядисване според мен.

Трябва сам да прецениш дали се заслужава, но аз ако имам 13 000лв накуп бих направил някаква акробатика за чисто нова Фабия, примерно на изплащане, защото си мисля че все повече се приближаваме към Европата и предполагам че в най-скоро време ще започнем да сменяме колите на по 3-5 години т.е след като я изплатиш я връщаш получаваш нова и започваш нея да изплащаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Колега отиди в ЕТ,имат върнати коли от лизинг за тези пари ще вземеш уникална Фабия без удари и проблеми,Успех....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 90% от колите ги връщат, по принцип след доста обстоен оглед може да се познае връщана ли е. Не от всеки обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, погледнете датите и тогава пишете. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 90% от колите ги връщат, по принцип след доста обстоен оглед може да се познае връщана ли е. Не от всеки обаче.

Дай насоки. По принцип дизелите с EDC 15 контролер могат да се разберат на колко км са с vag-com, но все пак зависи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 90% от колите ги връщат, по принцип след доста обстоен оглед може да се познае връщана ли е. Не от всеки обаче.

Дай насоки. По принцип дизелите с EDC 15 контролер могат да се разберат на колко км са с vag-com, но все пак зависи.

 

Ами зависи от много неща, но като виждаш доста модели шкода всеки ден, в различно състояние на различни километри, долу - горе започваш да хващаш кое кога си заминава, изтърква, кое е бутано и не е оригинално и т.н. От последните 6 коли сменени от мен и баща ми, само предната ми Фелиция беше на оригиналните 80к км. (яд ме е че не я взе някой ценител) Даже не ми се вярваше и сквалих един ден и съединителя за да се уверя - оригиналния е Сакс но има с бели букви с боя едни номерца. Имат го само оригиналните к-ти. И т.н. Ест. ако върнат колата от 300к на 250 трудно щ се разбере, но от 300 на 100 не може да ме излъжат :)

 

Примерно - волана на О1, до 100км въобще не мръдва, колкото и да си го въртял и сукал не трябва да се изтърка. Около 150 вече малко по малко се изтърква. Всички по автокъщите дето са им сложили нови изкуствени кожи за 30лв, сещайте се в какво състояние са били. Той не е гаранция но също се познава по доста неща по интериора - скоростен лост, гумите по педалите, седалката, вратите и всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички !

Пак ще се повторя - взимайте коли НОВ ВНОС. Цена от 13 000 е безбожна. Влизате в тези сайтове

http://www.autoscout24.it/

http://www.autoshopping.it/

http://www.mobile.de/home/index.html?lang=en

http://www.secondamano.it/iad/Auto_e_Moto

и си правите равносметка за колко продавачите купуват. Те разбира се ги взимат с от 200 до 500 евро по евтино поради факта, че от една автокъща взимат не по малко от 5 автомобила. Винаги е по добре да видите колата в счстоянието което влиза в БГ колкото и да ви изглежда ужасна след малко почистване и оправяне на забележките ще е кукла.

Аз купувам коли от доказан с опита си продавач който не купува боклуци за да ги гласи и после купувача да плаче. Но всеки път капарирам сума от 500 лв и чакам най-малко 2 месеца докато ми докара колата. И знам че забележките ще са козметични, а не по ходова част или двигател където всеки знае че цените са солени.

Та накратко Фабия 2003 1.4 16V 101hp 80 000 km - 7 500 лв.

това е къщата който се интересува да им звъни.

http://martiauto.mobile.bg/

Успех в търсенето! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тази кола....или поне не на тази цена!!!

Все пак обърни внимание и колко струва подобна кола като нова....а тази за която говориш очевидно има много "спомени".

поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предпочитам да купя кола карана в българия закупена и подържана еура тек със сервизна книжка на малко километри отколкото някоя бангия карана в италия не подържана без каквато и да е сервизна история на 1милион километра грижливо превъртяна на около 140000-150000 км от търговеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.