Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Вярно ли е......?


gachev

Recommended Posts

Интересува ме трябва ли да се вземат някакви специялни мерки при подмяна на акумулатор на Октавия 1,тъй като един колега ми каза,че е неоходимо да се изключва акумулатора само при включен контакттен ключ,иначе щели да гръмнат еърбеговете.Вярно ли е това,моля да ми отговорите ако някой знае нещо по този въпрос.

И друго интересува ме колко амперчаса и с какъв пъвоначален ток трябва да е акумулатора на OCTAVIA 1.9TDI AGR 66Kw.Ще създава ли проблема по-малък капацитет на акумулатора.Прдварително благодаря за отделеното внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, не се притеснявай :) Няма нищо да гръмне. Поне на моята и смених акомулатора и не се случи такова нещо. Ако има някакво значение - моята е 81кВ... А акумулатора ми е 74Ач. Като го закачиш обаче, ако имаш допълнително монтирана аларма ще свирне (освен ако не е на собственно захранване)...Та се приготви с дистанционното - да я спреш :)

Поздрави!

П.С. Ако искаш - обади се за всеки случай в ЕураТек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос не мога да кажа със сигурност, но ако има нещо такова, трябва да го пише в сервизната книжка.

За акумулатора - дизеловият двигател се нуждае от доста по-мощен акумулатор от бензиновия, за да се нагнети достатъчно налягане в цилиндрите. Така че всеки акумулатор с по-малък капацитет увеличава вероятността да не можеш да запалиш някога. Ама ако нямаш пари и стария акумулатор е негоден, опитай, кой знае. Като го туриш новия акумулатор ще си проличи. Ама иди в специализиран магазин за акумулатори, за да можеш веднага да го смениш с по-мощен ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да гръмне нищо!Който ти го е казал си е направил майтап с тебе. :) Моя си го прибирам в мазата през зимата на топло, понеже гаража ми е студен.Изтрива се само дневния километраж и часовника.Други странични ефекти няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз мисля 4е няма проблеми отка4ал сам си акумулатора няма ядове а за нов вземи си толкова мощен колкото е оригиналния или с малко по мощен... Някои с дизел да казва колко трябва да е... а да 74 ампер4аса... ми бая ми се струва ама то и консумяцията е добра климатроници щуротиии...

А да в страни4ните ефекти е 4е се трият натрупаните грешки в ЕКУто..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатор не се изключва никога когато има ключ особено контакт. Единственото моето мога да допълна че на повечето нови коли при откачането на акумулатора се изтрива информацията грешки от бордовият компютър. Ако имаш касетофон с запаметени станции на радиото ще се изтрият и те. А това с еърбеците, някои се е пошегувал с теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е също Октавия 1,ТДИ,66кв. Няма никакъв проблем при сваляне на АБ. Трябва да се спазва реда за откачане /закачане/ на клемите.Първо откачаш/закачаш/ минуса. И не забравяй - никакви контакти - всичко изключено! Това го пише в книжката.

За дизелите е за предпочитане АБ да са 74 АЧ и имат около 700 А стартов ток / това го пише на АБ/, за да нямаш проблем с паленето,особенно зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатор не се изключва никога когато има ключ особено контакт. Единственото моето мога да допълна че на повечето нови коли при откачането на акумулатора се изтрива информацията грешки от бордовият компютър. Ако имаш касетофон с запаметени станции на радиото ще се изтрият и те. А това с еърбеците, някои се е пошегувал с теб.

 

Че тоя борд компътър няма ли си батерийка като всеки нормален компютър? Алармите също имат батерия, стига да се сеща някой да я сменя, щото в моя случай като свалих Аку-то и стана гафа - батерията се оказа свършила, а бившия собственик изгубил ключа, с който се отваря алармата... CD/MP3 - то ми също си помни запаметените станции, явно и то си има някакво алтернативно захранване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудя.Дневния километраж и всички останали данни се изтриват, а остава показанието на основния.Чудя се как ли го пази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Бивш Пикап
И аз това се чудя.Дневния километраж и всички останали данни се изтриват, а остава показанието на основния.Чудя се как ли го пази?

В ЕЕПРОМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Static RAM - едно време Правец 8М беше само с такава - пази си всичко без батерийка. Лошото е че е бавна....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много правилно

В ЕЕПРОМ.

Да това се нарича енергоНЕзависима памет.

Дневния километраж и другите глупости са в РАМа на процесора.Тоест ако го изключиш изчезват

 

Лошото е че е бавна....

Бавно е относително понятие. Бавно за какво?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Бивш Пикап

Static RAM или още SRAM не е енергонезависима. А ЕЕПРОМа е достатъчно бърз за да се запазят данните в него при отпадане на захранването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.