Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Некои Чувал ли е


lorddigital

Recommended Posts

Човек наречен Пецана ,бивш сътезател опуквал маса народ едно време със Шкоди от Асеновград?

 

Легендата говори ,че е имал безнадежно агресивни валове ,вллючително и 320 градусови със които моторите се развъртали до 9000 оборота. По предварителни данни има останали валчета ,за по улични автомобили от рода на 280-290 градуса ,диференциали от 4.2х нагоре и разни други екстри ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам валче 324 :mrgreen: ама ме е бъзе да го сложа на сток-мотор. Предстои да правя 130РС и мисля да го "инкрустирам" там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам валче 324 :mrgreen: ама ме е бъзе да го сложа на сток-мотор. Предстои да правя 130РС и мисля да го "инкрустирам" там

 

Баси мамата ,чаак 324 ли? Тва да не са от тия валове за Пистов мотор ? ;)

 

То тез агресивните валове маи не влизат заради големия Лифт на клапите дето имат ,демек требе да се стръготи блока?

 

А Сток мотора - че тоз от 130 има ли разлики във долната част ,и какви са? Аз си представям че агресивен вал става за всеки мотор АКО можешда го направиш да се развърта до обороти където ша имаш килепир от вала (7000-8000 ,тоз пич от Асвновград вика че е въртял едно време до почти 9000) - за да стане това трябва яко пружини на клапани ,запалване ,хранене със гориво и така нататък...

 

И другото тея преееекомерно агресивните валове ,вече ужасно стесняват PowerBand-а верноо колата стаааа маниа ,напрао мотор със ламарини:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тез агресивните валове маи не влизат заради големия Лифт на клапите дето имат ,демек требе да се стръготи блока?

 

А Сток мотора - че тоз от 130 има ли разлики във долната част ,и какви са? Аз си представям че агресивен вал става за всеки мотор АКО можешда го направиш да се развърта до обороти където ша имаш килепир от вала (7000-8000 ,тоз пич от Асвновград вика че е въртял едно време до почти 9000) - за да стане това трябва яко пружини на клапани ,запалване ,хранене със гориво и така нататък...

 

И другото тея преееекомерно агресивните валове ,вече ужасно стесняват PowerBand-а верноо колата стаааа маниа ,напрао мотор със ламарини:)

 

За разлика от останалите валове с 38 и съответно 39мм диаметър този е с шийки 40мм откъм веригата и средната, т.е. ако се слага на сток-мотор или трябва да се разстърже на 38/39мм, или черупките на блока на 40мм. Интересното е, че огромният "лифт" на клапана не е постигнат с по-висока гърбица, а с по-ниска неработеща повърхност, в случая валът е дебел колкото самата отливка и стърчат само едни гърбици :mrgreen: мнооого лошо желязо!

 

Като ми дойдеш на гости във Варна, ще ти покажа разни играчки за 130РС - маховици, притискатели, бутала, биели и др. истински железца :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А живот и здраве като дойда във варна след около месец, нали ще ги покажеш и на мен, че ми стана интересно !!!! :mrgreen: :smt082

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.