Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Моите уважения, но.......


Guest разочарован

Recommended Posts

Guest разочарован

Здравейте всички фенове на Шкода. До скоро и аз бях такъв даже имам една Фелиция 95 г и я вземах на старо преди три години. Чесно казано никакви проблеми освен консумативи. Да ама почнах да се заглеждам по Фабия без значение хечбек или комби все са хубави.И понеже имам много познати таксита а нали знаете че това е най добрия тест за един нов автомобил къде другаде се въртят 150000 км за година и нещо почнах да ги разпитвам . Напрво онемях Ще изброя на кратко- Фабия комби 1.9 SDI на 50000км скапан деферинциал - 1500лв не признават гаранция не знам защо. Фабия 1.2 на метан 70000км клапани и легла на главата от метана било. А сега на последък масово се прецакват компютрите на 1.9sdi-2500за нов.Човека направо я върна на дилъра. За ходовата част да не говоря.Да не би в БГ качеството да е като за третия свят. Язък за хубавата визия на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече , тез гламари таксаджиите са в състояние да скапят и Мерцедес S класа ... ремонтите ги правят по стоянките или по разни световно безизвестни гаражчета дет се работи само с чук и тел , а напоследък гледам са открили и свинските опашки :mrgreen: Само за пример Хюндай си взе мой приятел преди година , шофьора му доскоро незнаеше къде е 5 та и бримчеше със 180 - 200 по магистралата на 4 та :mrgreen: , за година му навъртя 90000 км. без никакви проблеми , а един друг приятел естествено таксаджия за 1 1/2 прави три пъти заден мост и успя да изгори три бензинови помпи ... изводите ги оставям на тебе ;)

 

П.П. Единственото , от което може би ще си недоволен е обслужването в ЕТ ... слушам колегите с гаранционни автомобили май само това коментират!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да споделя обратното...

Преди да купя мойта доста се повозих по таксита и особено Шкоди. И нито веднъж не чух оплакване. Напротив, доста добри отзиви. За сметка на това се возих на Рено (made in Turkey) и на 5000км (пет хиляди!!!) втората скорост на влизаше. Човека каза, че два пъти е ходил до сервиза....

Та така. Според мен е въпрос на късмет и пазене на колата.

По темата за бакшишите - NO COMENT - те са друга категория....

Поздрави

 

PS: Надявам се да не съм обидил някой колега с това за бакшишите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече много зависи и от таксиметровия шофьор.Има таксиметрови и таксиметрови.Наща Фелиция която също е такси за първи път беше направила проблем на 120 000 км,но иначе и аз не съм чувал лоши отзиви за Фабиа,но ако очакваш някоя кои знае каква разлика от Фелицията освен откъм двигател поне според мен няма да намериш.

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единствено което е вярно че от метана горят клапани.....тва е неизбежно за тези които са на метан и става примерно на 100 000 - 150 000 км.........другото вярно е че наистина зависи гарнитурата между кормилото и седалката (шофьора).....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се заблуждавай, че някой специално за България ще ти разработва кола с параметри, различни от стандартните. Ние сме толкова малък пазар, че не си струват инвестициите. А по отношение на метана нямам идея, не разбирам от двигатели. Ама най-вероятно не е много читаво да караш с метан и всичко да ти е наред. На моята например на резервоара пише да не се слага биодизел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също разпитвам бакшишите и мога да кажа, че не съм попадал на човек, който да е казал нещо лошо за шкодата си (предимно fabia). последният ми разправяше за прдишната си кола - chevrolet kalos. ще цитирам само последното му изречение: "карал съм какво ли не, вече 23 години, fabia-та не я сменям за нищо".

редно е да кажа, че съм пристрастен и не съм карал fabia. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да кажа, освен, че според мен в България новата кола все още е излишен лукс. Дори 10-годишна Шкода (напр. моето Фелацио) на месец не ми струва колкото е лизинга на коя и да е нова кола. Е да - след 5 години вероятно ще си загуби стойността, но като знам на колко ще ви я изкупят тези, от които сте я купили коя и да е нова кола - аз лично бих си взел повечко вазелин :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно се возих на такси Фабиа 1.9СДи - шофьора е мн. доволен, харчела 5.5 нафта градско :!: да не говорим как се набираше по баира на Драган Цанков, и това е без турбо... само се оплака дето вноските му излизали соленички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на бакшиш за разход не се вярва! Мен един с Астра 1.4MI ми обясни как му харчела 7 градско и затова не слагал газ. Иначе 5.5 градско може да харчи ако кара Орлов Мост - Дружба/Младост и обратно. Сутрин в задръстването ще го видя да докара 5.5 :(

А относно нова или втора употреба - всеки си решава сам. Според мен определящото е километрите които се минават и къде се минават. Аз пътува в чужбина и хич не ми се рискува със стара кола. Още повече при риска който се поема купувайки втора ръка. Но всеки сам си решава...

Поздрави

 

PS: Впечатленията ми досега от 1.9TDI - 90bhp - Градски разход 6.5, изънградско 4.5 (при 120-130 магистрала и 110 останалото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PS: Впечатленията ми досега от 1.9TDI - 90bhp - Градски разход 6.5, изънградско 4.5 (при 120-130 магистрала и 110 останалото).

Aз сега се връщам от варна при 110-100км/ч магистрала и 80-100км/ч друго среден разход 4.2л/100км(по борд компютър 4.0л/100км),в обратната посока с постоянно каране 110-150км/ч ,на магистралата дори за малко 180(около 1 километър) разход 4.9л/100км.

1.9.тди 90к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно се возих на такси Фабиа 1.9СДи - шофьора е мн. доволен, харчела 5.5 нафта градско :!: да не говорим как се набираше по баира на Драган Цанков, и това е без турбо... само се оплака дето вноските му излизали соленички

 

Aз също съм с 1.9 SDI, комби, но 5.5 се прави трудно, да не кажа невъзможно. Нормалното е 6.5/7.0, но при бесни задръствания качва и до 9.0... Иначе, че върви - върви! Никога не бих казал, че е 65 коня... Тъста се сдоби с нов Шевролет Авео (1,6 94 коня) и смело мога да кажа, че разлика няма... Или Авео-то е спънат, или в Шкодака тайно са ми монтирали турбо гадовете. :)

 

Колкото до нова/втора употреба и аз мога да поспоря. Не смятам, че е излишен лукс, дори напротив - така живеят белите хора (друг е въпроса българина с какъв цвят е). Но да вземеш кола втора ръка и през 2-3 месеца да я ремонтираш - аз не бих издържал. Фабия-та си я купих миналата година по това време (юни месец) и досега освен сипване на гориво и гаранционна смяна на масло друго не съм правил.. И повярвайте - приятно е. В момента, в който започне да издъхва, ще я сменя без да се замислям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така като зачешем някой теми че..... На кой бакшиш му върви много колата пък харчи малко-кой откъде докъде и колко му харчи.Какво ми показва борд компютъра и тн.Моите уважения кум всички-но при хубаво и стабилно каране едва ли ще даде толкова(какво е това 100-110-ти ги вдигаш и си отпускаш крака и само ги подържаш и тн)Незнам при вас как стоят нещата и до колко са реални-аз за да изкарам 5/100 трябва да карам със 100-110 на 6та(което си е супер ако си караш в колона както за събора например-но иначе .....).Искам само да кажа при нормално каране-аз го разбирам даваш си нужната газ колкото трябва и тн(а не икономично каране да гониш разход-да наместиш на тази предавка тез км и да ги подържаш и тн)поне моята кола никога не пада под 6.Ако я настъпя както трябва 200-220(230) там си отива от 8 до 15!Аз като няма с кой да се сборим на пътя и като карам икономично(щом всеки си дава оценки) досега съм минал около 570км с пълен резервоар-и стрелката е малко под средното деление!Колко харчи......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, а ако знаеш какви чудеса върши спускането по нанадолнище на 5 скорост с разхода на гориво!!Преди около 3 седмици ходих до Рилския манастир и на връщане я пуснах по инерция(не по инерция де, на 5-та без газ) - при излизането на магистралата компютъра показваше среден разход 3.5 л/100 км (Октавия 1.9 дизел) :D:D

Но иначе има право да си кара както иска, честно казано аз самия съм привърженик на икономичното каране - не че не ми се е налагало да правя София-Ябланица за 30 мин., но само когато се налага или съм на кеф за бързо каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl,

 

Много си прав, НО: Аз не съм от тези дето са много по икономичното каране. София-Варна-София го взимам със СРЕДНА скорост 95km/h и ми дава разход под 5! При "нормално" каране, т.е. 120-130 по магистралата и 100-110 останалото си докарва 4.5 по компютър и около 4.7 по бензиностанция! Толкова. А ако ще е за икономично и под 4 ще я сваля, ама си е мъка :( Няма кеф от карането.

Бакшишите, както нееднократно съм писал, не се коментират. На тях само резервоарите не им се пълнят при каране. Чудно що само се чудят как да вдигнат цените....

А, да допълня. BlackPearl на теб колицата ти е с по-мощното двигателче и дори по книжка го дават да харчи с почти литър отгоре. Така, че при теб е още по-трудно да докарваш разход от 4.5-5.0! Не казвам, че не може! Може, ама си е мъка...

А относно неикономичното каране - успях да я докарам в градски условия с разход от 10.0/100 :) Е, верно в задръстване, с много газ и спирачка и т.н., но може и така. А нормално е под 7....

 

Айде, че се отплеснах. Нека всеки да кара както си иска в рамките на закона....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.