Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вакуумен vs електрически изпарител


The Best Forman

Recommended Posts

Изпадна ми един изпарител турски Волтран електрически ... та въпроса ми е дали ще върви баба повече ако го сложа него вместо вакуумното Ловато?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отпушиш повечко Lovato-то и с него ще рипне :) Ама ще се отрази на финансовото ти състояние :(

Не очаквай чудеса от една смяна на изпарител...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за иапарителите волтран - бягай на далече , турците още не са се научили да правят качествени изпарители . виждал съм чисто нов изпарител волтран който има фабричен дефект - пукнатина в корпуса през която "фучи" газ. замисли се защо ти е изпаднал този изпарител "чисто нов".

по въпроса за типа на изпарителя - по принцип вакумния е класическата версия но ако сложиш електрически можеш да си монтираш и иппх и да спестиш до 7-8 % газ. електрическия изпарител е малко по- скъп но това се избива в процеса на експлоатация .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tyny , може ли да ме светнеш за тез електрически изпарители т.к. мисля в края на лятото да го махна моя стария ... уж перфектен отремонтираха го газаджиите / Ловато е / ама си понамирисва около него , бе втора ръка кво да ти разправям , а инак разхода е перфектен според мене 10 в града без да е спъната колата , но незнам дали да взема електрически или пак вакуумен / то стана ясно че няма да е менте / и като сложа електрически евентуално дали да го вържа към бобината или с постоянен + както правят 90% от хората ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата между електрическия и вакумния изпарител е в начина на пускане на газта между първа и втора степен . при вакумния има една мембранка (при ловатото се намира под мембраната на втората степен , от тази страна дето мембраните са сухи ) коъто е свързана с обема под дроселната клапа . когато се образува вакум тази мамбранка задейства клапана и пуска газта към дозиращата втора степен . при електрическия изпарител такава мембрана няма . сложен е електрически клапан които се задейства от контактния ключ (кл15) или се връзва в паралел към газовия клапан. в мойта кола съм го вързал към един контролер - иппх (икономайзер за принудителен празен ход ) . целта е следната - когато оборотите са над 1500 а дроселовата клапа е напълно затворена се изключва изпарителя . има няколко положителни ефекта - при пускане по надолнище няма "припукване в ауспуха" , колата има наистина добра моторна спирачка и се пести гориво . по въпроса за това от каде се намира този контролер - емк33 водят го за карбуратор озон2 , монтира се в новия москвич . струва 5-6 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос ме мъчи относно динамиката на колата ... днес забелязах , че на ниските предавки / до 3 та / мотора се развърта сравнително трудно до 4000 + об/мин , а на 4 та и 5 та трябва да изляза на магистрала за да влезе в 3000 об/мин , та мисълта ми е дали ще се подобри динамиката с електрически изпарите или това е само мит ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш повече динамика ще ти трябва по - голям изпарител . не е от такова значение какъв тип ти е изпаритела , по- скоро какво количество газ е предвиден да дозира . в момента наи - вероятно си с изпарител за кола 70 - 80 коня . ако сложиш по- голям изпарител(примерно някое vialle kemenade , brc modello 125 ) динамиката ще се вдигне но и разхода също така ....

принципно много зависи и как е поставен иапарителя - за да вярви добре е желателно маркучите на газта да са максимално къси , плочката правилно оразмерена (ако си с щуцери карбуратора да е пробит на правилното място и щуцерите да са правилно навити ) , да нямаш стеснения на въздушните тръби . центровката на двигателя сящо оказва голямо значение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Хора, от вакумния испарител, по-хубаво няма, особено ако е Ловато или Ренцо ланди. Аз и на инжекциони съм си карал стакива. Попринцип несъм фен на газта но форманчето ще го правя служебно, а и е с карбуратор та не ме бърка.

 

ПС Та в тоя ред на мисли, какъв разход дава и градско и извън градско формана на газ, а и на бензин, та да си направя сметка дали има смисъл да му слагам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин е много относително / зависи кой и как го кара / - 5 - 6 / 100 извънградско , а в града при по - студено време и каране на къси разстояния може да стигне и до 20/100 , но на газ твърдо 10/100 в града и към 7/100 на дълго / на дълго под 100 рядко падам / 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.