Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Втора употреба от ЕураТек?


Guest Бивш Пикап

Recommended Posts

Ще ми е много интересно да видя след 3 години на какво ще мязат тез Логани дет сега са ги продали и дали ще пишат такива хвалебствени слова техните притежатели и още нещо дали ще има пластмаска по вътрешноста на купето дет да не дрънчи , щот Шкодите ако ги правят с евтини материали , то значи Дачиите тря ги правят с отпадъци , рециклажи от сметището в Суходол , а тва за ценовата политика на ЕТ No coment ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да кажа за пазара и ценовата политика на фирмите... Ами по-вероятно е да намалят цените на Шкода (Дачия....и т.н.) не защото другите пордават по-евтини автомобили, а когато се появят други вносители на марката (дилъри). Тогава конкуренцията ще е по-голяма - защото ще е само за дадена марка, а не между различни автомобили. Просто гледам как е пазара в щатите - не е истина - различни дилъри, различни цени и почти всеки месец има отстъпки от завода + от самия дилър... Да оставим на страна това, че тук никой не купува на цената, която е обявена на стикера на джама! И говоря единственно за нови автомобили. При старите...ехееее... Готини комисионни - от една кола мога да изкарам, колкото половин средно-месечна заплата в us :)

Така че, според мен - в увеличаването на т.нар. вносители е разковничето с цената на даден автомобил :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chevrolet Kalos (пък това пък каква е скръб отвътре... тихо! а е пак на цената на Fabia)

 

Kaло, твоя адаш Калоса може и да е пръчка отвътре, ама като го гледах на автосалона - 90 коня е базовия модел, сам прецени срещу спънатите 54 кончета на Фабиата (то и тя е бая семпла като интериор дори спрямо Фелация)... пак всичко опира за какво ще се ползва колата - ако е за служебни цели Фабията е по-добрия избор, щото колкото и да е ефтина поддръжката на Калос, Клио, Лада и сие, нещо не се връзва автопарка на фирмата да стои половината време по сервизи - гледам нашите Клиа на по 40х. км. и 1,5 г. и вече почват да сдават багажа - през седмица киснат в сервиза...

 

П.П. Лично аз понеже правя не повече от 10х. км/г. за ежедневна трошка бих взел Калос, макар да не ме кефи дизайна хич (по зле е дори от Логан или Лада), но щом го изплатя и сърши гаранцията - отървавам се;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успеха на дачиата се дължи според мен малко на българската народопсихология: -"Купувай винаги най-евтиното, всичко друго е без значение!"

Примери: Хората масово купуват кренвирши от вестници и тоалетна хартия. Магазините за 1 лев са номер 1 в класацията на средностатистическия българин!

Посъщия начин - дачиа логан - всепризнат по повечето класации боклук - N1 в БГ - споням си една хубава статия за дачиата - евтиното си е евтино - един журналист се беше обърнал на таван на тест драйва...

Но нека да погледнем колко е евтино извън реклатама по билбордовете - дачиа за 12 000 лв.

За изходна база смятаме най евтиния двигател и ниво на оборудване - климатик, серво и ел. пакет - според мен това за мин. изисквания за съвременен автомобил

Dacia Logan Laureate 1.4 MPI - 16 194

Skoda Fabia Summer Line 1.2 HTP - 16 505, ако върнете стар автомобил 15 505

Да продължим нататък

Ще кажете да де ама дачиата е с по-мощен двигател - да де ама този двигател е разработка преди 10г. а на шкодата е поколение от преди 2-3 години.

Да де яма я виж на дачиата колко и е по голям багажника..-

Продължаваме със сравнението:

Dacia Logan Laureate 1.4 MPI - 16 194

Skoda Combi Fabia Summer Line 1.2 HTP - 18 187

Разлика: 1 993 ако върнете стар автомобил - 993 лв.

Е колко е по -евтин логана???

Нека да погледнем и най евтините модификации:

Dacia Logan Ambiance - 12 772

Skoda Fabia Junior - 14 231

Разлика 1 459 - тука отново без да смаятаме 1000 лв. отстъпка за шкодата иначе 459 лв.

Тук въобще не коментираме възможните ектри ако човек реши да се поразглези с нещо - на шкодата могат да и се монтират екстри като на автомобил от по-висок клас - като 130 кс. дизел , ксенони, кожи, парктроници, навигация а в други държави и автоматик.

Май стана дълъг постинга но продължавам:

Когато се сравнява цена винаги в сметката трябва да влезе и разхода на гориво

Разход на гориво:

Градско/Извънградско/Смесено

Дачиа 1.4 MPI - 9.2/5.5/6.9

Skoda 1.2 HTP - 7.8/4.8/5.9

... ми то какво излезе...хмм ми тя май дачията ще дойде по скъпа!!!!

За ладите - нямам думи - сменил съм 3 лади - 1500s, 2104, 2107 (корекомска ) - пълен абсурд е в днешно време човек да даде 10 000 лв. за кола за която 100 000 км са постижение и почва да се чупи след 5000 км. и харчи 12л/100 като ускорява и шуми като камион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сърбия все още произвеждат и продават много добре Застава ГТ 55 - сега й викат скала. 1.1/55 коня и 1.3/65 коня. Карбуратор Вебер, ръчен смукач, 5 скорости - 3200 евро.

 

Йебачу ти Дачиу усрану :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:evil: Колеги-нищо лично но недейте говори така за ЕУРАТЕК-всеки си има и предимства и недостатъци!Нека да ви кажа че всеки дилър има интерес по-бързо да продаде кола за да си вземе ...

Човек по-принцип си прав за повечето неща, но само искам да отбележа че от сервиза може да не се печелят пари А РЕНОМЕ. Моята шкода е на един месец и още не съм ходил на сервиз но ако е вярно половината което пишат колегите - направо не знам. Просто за пример ще кажа че имам колежка с Хюндай - на тези "тъпи" корейци сервизът им е перфектен, миналата седмица я беше подрпяла колата в понеделник, в четвъртък колата беше готова и не говоря за малък ремонт а за преден калник с всичките осветления отпред. Това са 2 дни!И не е за първи път щот тя не е кой знае каква шофьорка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко отклонение от темата - някой има ли представа на какви цени горе-долу правят обратното изкупуване в ЕТ? Ясно е че ако я изкараш на пазара ще й вземеш повече,но ако примерно те ти дадат 1000лева по-малко от това което можеш да й вземеш, а пък в същото време ти правят 1000 лева отстъпка от новата май не е чак толкова лошо...

 

Мисля да я покарам мойта 3-4 години и да си взема Октавия 2 с фейслифт или с други думи - с оправени бъгове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня, че автомобилите които ги изкупуват ( тоест правят ти за тях 1000лв. отстъпка ако взимаш нова ) ги пращат за скрап. Явно са надушили някаква далавера, ако ги връщат на повече бройки.

Колкото до оценяването на старията ти автомобил - ако искаш да го продават те най добре е да си се свържеш със самите ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега DRV, не съм имал за цел да съпоставям технически Логана и Фабията ( поради факта, че всеки грамотен човек като ги постави лист до лист ще види на чия страна са предимствата като цена/екстри ). Аз исках да направя внимание на цените на ЕТ ! И мисля до някъде съм успял, щом темата се оживи и се чуха и други мнения ;) Винаги ще има различни мнения кое е по-добро за цената си, поради различните разбирания и изисквания към автомобилите ! Пределно ясно е, че евтиното понякога излиза скъпо ! Ама Фактите са налице и хората купуват колата ;), а доколкото може да се вярва на тая статия в "24 часа" ЕТ вече не са на върха :) Което си мисля, че може само да ни радва :!: Еми какво да се прави :arrow: конкуренцията ражда качеството ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега DRV, не съм имал за цел да съпоставям технически Логана и Фабията ( поради факта, че всеки грамотен човек като ги постави лист до лист ще види на чия страна са предимствата като цена/екстри ). Аз исках да направя внимание на цените на ЕТ ! И мисля до някъде съм успял, щом темата се оживи и се чуха и други мнения ;) Винаги ще има различни мнения кое е по-добро за цената си, поради различните разбирания и изисквания към автомобилите ! Пределно ясно е, че евтиното понякога излиза скъпо ! Ама Фактите са налице и хората купуват колата ;), а доколкото може да се вярва на тая статия в "24 часа" ЕТ вече не са на върха :) Което си мисля, че може само да ни радва :!: Еми какво да се прави :arrow: конкуренцията ражда качеството ;)

:D Просто се ядосах на средностатистическия българин.. - не исках да коментирам твоето изказване. Яд ме е защото се купуват боклуци и нискокачествените производители/вносители просперират в нашите географски ширини. Няма идея от ценовата политика на шкода ауто и дали те могат да диктуват цени но ми прави впечатление че цените в германия са по виски от колкото тука (това съм го забелязал и за други марки като пежо например (-1000ЕУР в бг.))- пуснах едно търсене в mobile.de-то - used, new, Make: Skoda, Model: Fabia, Segment: cars, Category: all cars, Initial registration date 2006 to 2006, Price range : EUR 7.000,

A/C(man.) or climate control(auto),

и излязоха т.нар. summer line започваха от EUR 9.380 (18337,9 лв.) а в БГ 16 505

По малка е разликата в suprise. Не съм се задълбочавал много в подробностите.. може да има разлика в оборудването но рзликата и тук е около 1000 EUR

Иначе за конкуренцията съм 100% съгласен но бих допълнил че може да доведе и до намаляване на цените ;) . Има обаче и една подробност, че на слаб пазар конкуренцията може да осталби дилърите, защото няма достатъчно приходи и качеството да падне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна логика - качеството на услугата било лошо, защото била скъпа... Тоест, твоята позиция е да си отглеждаме дилър?! Той българския капитализъм си е дете-идиотче така или иначе, ама не ти ли се струва, че е малко прекалено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се ядосах на средностатистическия българин.. - не исках да коментирам твоето изказване. Яд ме е защото се купуват боклуци и нискокачествените производители/вносители просперират в нашите географски ширини.

 

Ами едно от основните правила в икономиката е, че търсенето определя предлагането :!: Демек, докато сме на това положение, това ще ни предлагат. :) Както разбрах не си фен на Логана, ама да ти кажа че не се предлага само по нашите географски ширини. В Русия същата кола носи мараката Рено, а модела си е пак същия - Логан. Доколкото видях в Германия май също е така.

Аз също не разбрах тази мисъл, която BOZZI перифразира. Я се обоснови, ако сме разбрали правилно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че логана се предлага и в други държави под марката рено, но не мога да си представя, че този автомобил ще стане N1 в някоя друга държава освен БГ, Румъния или дурга част от балканския полуостров. В германия предполагам, че тази кола я купува Ханс за да си ходи сина му/дъщеря му на училище и да си гледа уроците или българския емигрант второ поколение (щото баща му ще си вземе MB 124). :D

Напълно вярно е че търсенето определя предлагането- но това не прави логана по-добър от фабията - тука предполагам спор няма ;).

Иначе дълбокомислената ми идея е следната:

По принцип правилото че конкуренцията е добра за пазара е абсолютно вярно, но при развит пазар. Нека да си представим следното:

1. ЕТ има правото да продава шкоди и прави приходи да кажем 10 млн. от които може да отделя 1 млн. за изграждане и поддръжка на сервизи и магазини, за стоки на склад и т.н. и 1 млн. за печалба 8 млн. отиват в шкода. съвсем примерно..

2. Представаме си, че Шкода пускат 5ма вносители за да има конкуренция. Петимата си делят пазара и да кажем в първия момент успяват да го увеличат .. да кажем с 20%! - 12 млн. От тях 9.6 млн. отиват за шкода и на вносителите им остава да си разделят 1.2 млн. за магазини, сервизи и складови наличностои. Да предположим че печелят по равно и им остават по 250 хл. - за магазини сервизи и складови наличности - с тези пари те не са в състояние да поддържат сервизите и складовете , хората се оплакват и престават да купуват шкода.. от друга страна вносителите са на ръба на фалита и губят интерес да продават и развиват бизнеса и всичко това води до падане на качеството на обслужване.

Ако пазара беше не за 10 млн. а за 100 - 200 млн. тогава може да има смислена конкуренция.

Това имах в предвид конкуренцията да отслаби дилърите на слаб пазар.

Не знам дали успях да го обясня.. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли на пазара ще има честно отношение към потребителите - защото при повечето марки вносителят е един и съответно има форма на монопол. Но като влезем в Евросъюза, ще можем да си пазаруваме автомобили от кой да е друг пазар - гаранцията е за цяла Европа - това германците го правят от години - в Холандия и Дания някои марки и модели излизат до 40% по-евтини дори след вноса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Аз съм твърдо "ЗА" за падането на цените и гласувам с две ръце. Лошото е че все си мисля, че някакси нашите умници ще успеят да побългарят европейските закони и пак ще си пълнят касичките за наша сметка...

Иначе... ухааа да видиш тогава за какъв RS тава въпрос...!!! надявам се да падне и акциза тогава :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравей,съветвам те да си вземеш кола втора ръка от тях.........Повечето са лизингови които са върнати и са обслужвани при ЕТ,дори аз след няколко години ще сменя семейната Фабия 2009 с нова Октавия,и цената на моята ще е на 1/3 може би от новата и ще е около реални 45-50000 км........късмет....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да разбера за какво спорите има една поговорка жена и кола втора ръка се вземат на късмет(може да е подържана в ЕТ и пак нещо да се счупи все пак те новите се трошат а какво остава за 2-3-4 год. коли) Така че харесаш ли нещо вземай а пък каквото стане.Иначе това с обратното изкупуване си е т.шак работа защото има едни оценки и ниски коли(за пример моята фабия на 10000 км отидох до варна и като влязох в новата октавия 1.8 амбишън ли беше не знам подлудях и викам давай да я сменям ама не със всичко което си вземат ет(дължимото от лизинга без лихвите и т.н. оставаше един гол х.й за мен)така че незнам може би след 3-4 годони трябва да се сменят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола карана в БГ без значение от подръжката не ми я хвалете. 90 % от нас са виждали пътищата в западна Европа. Сами си направете равносметка.

Аз съм взимал и взимам само нов внос.

\:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.