Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Втора употреба от ЕураТек?


Guest Бивш Пикап

Recommended Posts

Guest Бивш Пикап

Какви са предимствата и недостатъците на това да вземеш Фабия или Октавия втора употреба, предлагани от официалния вносител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знаех,че предагат тази услуга :o !Струва ми се по-разумния вариант,най-малкото я взимаш от самия вносител,а не от някаква измислена автокъща,следователно имаш повече гаранции,че колата е читава.Поне аз така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама цените на ЕураТек за втора ръка автомобили са по-високи от частните обяви за същите модели. Проверено.

Относно гаранциите -всичко е много относително...

 

Ти какво направи, намери ли 1,8Т 20?

 

Онази сребристата Octavia 1,8T 20 я кара някаква мадама от Люлин и има съмнения за реалността на изминатите километри.

Ходих до един охраняем паркинг да я гледам. Външен вид има ала под капака нещата не ми харесват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и на мен ми е малко странно как ЕураТек продават коли втора употреба, които са НОВ Внос и са внесени от чужбина?!?

 

Какви гаранции могат да дадат за коли, които никога не са поддържани в техните сервизи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Бивш Пикап

Онази сребристата Octavia 1,8T 20 я кара някаква мадама от Люлин и има съмнения за реалността на изминатите километри.

Ходих до един охраняем паркинг да я гледам. Външен вид има ала под капака нещата не ми харесват...

Това тази ли е дето се предлага на yeб страницата на ЕураТек?

Че как ли е карана, ако са изминали повече от 135 000 км за 3 години :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Бивш Пикап

Ти какво направи, намери ли 1,8Т 20?

Не търся точно 1,8Т 20.

Търся 3-4 годишна Октавия или Фабиа Комби в добро състояние с приличен като характеристики двигател. Мисля и за нова такава на лизинг, но засега не мога да си позволя(ще трябва да карам само на банички - не си струва :roll: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продават продават

 

като ходите към еуратек погледнете от дясната страна на щоурума.

Ще ги видите че продават. Не съм се заглеждал подробно но ми се сториха високи цените .

нека някой който е в час с цените да погледне - аз не съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен колите 2ра ръка в ЕТ са на хора който са си купили колата карали са я 2 години и е поддържана в ЕТ и после човека ис е доплатил някакви пари за новия модел а стария го е върнал. Това знам че го правят в германия със ауди и бмв. караш си каквото си купил и като излезе по нова доплащаш и го зимаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тая с десния волан я продават от сумати време, повече от година. И няма и да я продадат защото кой ще си купи кола с десен волан в БГ. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава практика ( buy back ) съществува на много места, че дори и в нашата родина :) За пример мога да дам Аутотехника, Мото Пфое, Еуратек, Промобил и тн... Ето линка към колите 2-ра употреба на ЕураТек : http://www.skoda-auto.bg/price/sechand.htm

Само да вметна, че тая с десния волан вече я няма :) , или поне в сайта... Също така не всички от колите които се продават от съответните фирми не значи, че 100% са закупени от съответното представителство или дори страна. В доста от случаите собствениците си връщат колите на фирмата с опция доплащане и взимане на чисто нов. Но съществува и практика физическите лица да си оставят колите просто да се продават там. На консигнация ли как там се казваше :) Интересното в случая е, че фирми от Гурубляне си оставят също автомобили във фирмите, сещата се с каква цел... Моя съвет - ако сте решили да купите кола - първо отидете в оторизирания дилър и проверете за някоя закупена от там и съответно подържана там ! Поне имате гаранция, че колата не е крадена и в повечето случаи си има сервизна книжка и 2-ключа :) Какво повече :D Само да не забравите да проверите на кого е бил автомобила преди да се пусне за продан - във фирмата няма да ви откажат тая информация... Не е едно и също колата да е била на фирма и на физическо лице. Проверете също така как се осъществява плащането и самата процедура по прехвърлянето. Все пак ще се дават пари и това, че колата е на паркинга на ЕураТек и я продават те не е гаранция... Внимавайте обаче - често такива коли са върнати поради някаква причина :!: Колкото по-малко са километрите, толкова повече трябва да сте любопитни - защо са я върнали колата. Не всички в България могат да си позволят да я върнат и да си вземат нова, само защото "жена му не я харесала" или "им се оказала малка". Айде успех с избирането и винаги си имайте едно на ум ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купи преди два месеца шкода фабия седан 1,4мпи елеганс на 4г 4 месеца, 88000км от еуротек за 12300 и съм доволен

сложих газ-обикновена уредба ловато и ве4е сам минал 2500км.

Колата била на техен шеф в холдинга, сервизирана, 2 комплекта гуми, миузика, всички застраховки, бяла с всички екстри.

МНОГО И СЕ КЕФЯ

ТРЯБВА ДА ПРОИУЧИШ КОЙ Е БИЛ СОБСТВЕНИКА НА КОЛАТА И ДАЛКИ Е СЕРВИЗИРАНА В ЕУРОТЕК само В СЕРВИЗА ДАВАТ ПъЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОЛИТЕ

НЕ Е КАРАНА В СОФИЯ А В ПРОВИНЦИЯТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A някой да има по-конкретна информация за т.нар "buy back" в ЕТ? Имам Fabia 1.9 SDI (Elegance) на една година и се чудя каква е опцията да я сменя за Octavia II и колко би ми струвало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest Бивш Пикап

Днес видях, че автомобилите втора ръка на сайта на Еуратек са намаляли. Май се е вдигнало търсенето откакто отворих тази тема :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека само ти кажа,че поне аз чакам с нетърпение Порше БГ да започне да внася Шкода,понеже вече обсъждаме да си вземем нова.Договорът на Еуратек май изтича тази година :mrgreen: Никъде другаде в Европа не се продава Фабиа без сериен ABS,никъде!И всичко това понеже вносителя иска да печели повече като скубе серийното оборудване на автомобилите.Не знам как да не говорим за Еуратек,при положение,че правят подобни мизерии и мои познати от Варна с нови Шкоди чакат с месеци за елемнетарни части за гаранционни автомобили. :) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NE E VIARNO,FIRMATA DIREKTEN VNOSITEL MOGA DA VI KAJA 4E GARANTIRA CQLOSTTA I USTOI4IVOSTTA NA AVTOMOBILA,NISHTO CHE E 2-RA RUKA.

NE GOVORETE ZA EYRAtEK TAKA!!!!

 

Кое не е вярно бе колега ? :) Ти въобще наясно ли си с това, което си написал ? Хайде преди да отговаряш си включи кирилицата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:evil: Колеги-нищо лично но недейте говори така за ЕУРАТЕК-всеки си има и предимства и недостатъци!Нека да ви кажа че всеки дилър има интерес по-бързо да продаде кола за да си вземе комисионната и тн(а не да се чака по 3 месеца).Само за сравнение за последния моел на Ферари се чака година и половина(и затова ли е виновен производителя?)Да не гооря за Мазерати МЦ12.Знам ще кажете е.... сравненията-сравнете ги и с другите вносители почти същото е.

gogata-в нещо което не си сигурен не давай коментар!Тук в Добрич познавам всички дилъри лично и съм говорил с тях за всякакви теми.За АБС няма да коментирам-искам да кажа че печалбата на всеки дилър идва главно не от продажбата на автомобили а от сервиза.....Помисляте за това :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека само ти кажа,че поне аз чакам с нетърпение Порше БГ да започне да внася Шкода,понеже вече обсъждаме да си вземем нова.Договорът на Еуратек май изтича тази година :mrgreen: Никъде другаде в Европа не се продава Фабиа без сериен ABS,никъде!И всичко това понеже вносителя иска да печели повече като скубе серийното оборудване на автомобилите.Не знам как да не говорим за Еуратек,при положение,че правят подобни мизерии и мои познати от Варна с нови Шкоди чакат с месеци за елемнетарни части за гаранционни автомобили. :) Поздрави!

 

Гога, може качеството на обслужването да се промени, ама предполагам ще е за сметка на нещо...

Аз все още не мога да проумея как се продава Фабия Джуниър с тея мизерни 54-коня на тая изключителна цена !!! :? На всичкото отгоре че двигатела е толкова слаб, че аз с моята 120-ка вероятно ще я бия на старта, ами и няма НИКАКВИ екстри ! Ами то статистиката си го показва ! За 4 месеца от излизането си на пазара Дачиа Логан би отвсякъде най-продавания автомобил у нас за последните няколко години - Фабия ! Е как няма нашенеца да вземе 75 коня с невероятен багажник и огромно пространство в купето, за по-малка цена ?

Е, тея от ЕураТек се включиха в играта с някакви промоции - 5 %, "върнете стария си автомобил и спечелете 1000 лв. отстъпка" и тн. Да, ама да свалиш цената на Джуниъра от 14 800 на 14 032 лв. :arrow: :mrgreen: при тея цени на Логана с това обурудване :arrow: :lol: Май не съм единствения който смята, че ЕураТек не предлагат нещо впечатляващо, за да останат на върха на класацията за най-продаван модел ;)

 

BlackPearl, човече какво толкова е казано за ЕТ в тая тема, че не го одобряваш :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата в цената идва от качеството. Предполагам, че дачиата е върха на ефтинджоса, поне като съм гледал материалите при рено клио и канго - според мен тези рена са много по-некачествени от колкото евтини. В смисъл че при това нискокачествено изпълнение би трябвало да са много по евтини. Предполагам че при логана качеството ще е подобаващо ниско.

Мисля че не можем да сравняваме фабията с дачията... Ми то лада 2107 е приблизително на такава цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе колега не ме разбирай погрешно. Не искам да сравнявам 2-та модела. Просто изразявах недоволство от ценовата политика на ЕТ спрямо останалите конкуренти и развитието на пазара :!:

Имам мнение да споделя относно Логана и стъпването му на пазара, ама не е това темата... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм си купувал нищо от ЕТ и нямам нищо общо с тях, ама защо пък критикуваш Fabia Junior. Перфектна е за служебна кола например... DRV много точно го каза, самата сглобка и материалите използвани във Fabia са от далеч по-високо качество от колкото на Logan-а. Извинявайте, обаче с попупката на нова Шкода, купувате VW на почти половин цена... Еми като има френски фенове - да си купуват Logan, ЕТ не могат да свалят цената на колите докато станат най-продавани в страната, не е ли така ? За София не знам, но във Варна има само 10тина Logan-a такси, докато Фабиите са да не кажа стотици, еми показателно е мисля, верно, че Fabia e 2000г. модел, ама докато излезе и се напълни с таксита, както е и със Chevrolet Kalos (пък това пък каква е скръб отвътре... тихо! а е пак на цената на Fabia)

Според мен трябва да има причина за по-ниската цена, не може 2те коли да струват еднакво на завода призводител, а да продават Dacia по-евтино...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем логично е кашон като Логан да е евтин.Брат`чед ми,като журналист,беше на официален тест в Румъния в самия завод и се върна потресен.В завода имат 5 км конвейери,а в завода на Шкода през 1966 имали 11 км - достатъчно красноречиво! Въпреки,че доколкото знам в Германия Фабия се продава по-евтино отколкото тук.И независимо от всичко аз пак бих избрал Шкода,дори да можех да карам S класа! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм купувал нищо засега от ЕТ или от Промобил, ама знаеш ли какво имам против Junior-а :arrow: цената ! Мисля, че е доста скъпичка за двигателя/екстрите си, нищо че е VW ! Това за какво е идеална - всеки мисли по различен начин ! Рационалността е характерно каччество за доста предприемчиви фирми. Аз ако трябва да взема служебна кола, без да робувам на марката - бих взел Лада или Логан. Логана е доста евтина за подръжка, а за здравиниата само таксиджиите ще кажат след някой и друг месец. Ладата е пък другото съчетание непретенциозен автомобил и в същото време евтин. Ама да не прехвърляме темата, това е мое мнение !

Шкодата е 1/2 VW, ама Логана е 1/2 Рено :) А доколкото знам от таксиджиите Клиото ( от което е взет и двигатела и окачването на Логана ) е доста добра за цената си кола, че дори и произвеждана в Турция. А разликата в цената между Шкодата/Реното/Дачията не е никак малка ! Така, че ако се прави избор за покупа трябва преди всичко да се мисли с портфейла си, както правят в Европа и след това да се робува на марка ;)

Леко, рилично отклонение :D

За таскитата - прав си, ама знаеш от кога се предлага Фабията и от кога Логана ( 4 месеца ) ;) демек тепърва ще навлиза в същината на пазара, а същевременно и с това ще се разбере що за автомобил е ;)

Ама да си дойда на думата - за цената :)

Определено съм съгласен, че има разлика в сглобката и тя е от голямо значение, ама далеч не съм с мисълта, че това е всичко в една кола ! Всеки знае, че в повечето случай МАРКАТА МОЖЕ ДА ВДИГНЕ цената с до 80% от себестойността й !

 

както каза Redline_ : "Според мен трябва да има причина за по-ниската цена, не може 2те коли да струват еднакво на завода призводител, а да продават Dacia по-евтино..." и ето тук се крие цялата работа :) В пазара ! А това е нещо много оносително,но най-хубавата му функция е тази на САМОРЕГУЛАЦИЯ ! Иначе казано в условията на съвършенна конкуренция ( какъвто смятам е автомобилният пазар у нас )всяка фирма има възможност да въздейства върху определени параметри : обем на покупко-продажбите, пазарна цена и тн. ;) Ха сега поглед върху една таблица :) :

 

Обърнете внимание на първата колона !

 

o632853129735000000.jpg

 

Може малко да съм позабравил микроикономиката, ако бъркам :arrow: приемам критики :) Мисля, че таблицата е показателна за раздвижването на автомобилния пазар у нас. И ако Шкода не искат да бъдат изместени от челните места ( а това е свързано със загуба на не малко пари ) ще трябва да реагира. Как да реагира ? Ами смяна на ценовата политика - промоции :)

 

А дали имаше тея намаления с 5-те % отсъпка в ЕТ преди появата на Логана ?? Имаше, понякога, само при някои празници например. Да, ама сле появата на Логана започна и новата им промоция освен тея - 5%, сложиха и : Заменете вашия излязъл от употреба автомобил за нов автомобил Шкода с 1000 лв. отстъпка и спестете време за пререгистрация в КАТ!

 

Та след като Шкода могат да си позволят да направят първо намаление с 5 %, след това с още 1000 лв. защо не го направиха преди излизането на Логана ? Хм.. риторичен въпрос. Ама значи могат да си позволят все пак ? Значи цените са по-надутички за все още недоразвития ни пазар ? И ако някой иска съм готов да се обзаложа на по бира, че цените тепърва ще се сменят и определят ;) Ама дотогава средния българин няма да може да си позволи нещо повече от Лада или Дачия. А новата Шкода за средния форумджия ще си остане мираж :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.