Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Охлаждане на Фаворит


Recommended Posts

Колеги някой можели да ми каже на колко градуса фабрично се включва перката на радиатора на Фаворит???Благодаря предварително поздрави :!: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

включва :до 1993 г е 95 +4-0гр целзии

включва :след 1993 е 97=2-3 гр. целзии

изключва на 88 гр. целзии

това от книгата на цедрих стр.173,но и в друга книга е същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

включва :до 1993 г е 95 +4-0гр целзии

включва :след 1993 е 97=2-3 гр. целзии

изключва на 88 гр. целзии

 

изкючва: като загасиш мотора, щото е през контакт :x . Поне не ти хаби акомулатор ;) .

 

А я и аз да питам, на стария модел табла - до '93 къде трябва да е стрелката за да включи вентилатора, щото мойта стрелка понякога аха да влезне у лютеницата и не чувам вентилатор.... Трябва да влезе в червеното и тогава ли включва. С други думи: къде са 100те градуса изразено в цветове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аналоговите термометри дават приблизително показание ,а и всеки автомобил е ползван различно,така че не може да се даде точното място.вчера като имах друга работа по колата забелязах че стрелката е на около 1 мм от червеното когато заработва вентилатора.ако се има под ръка живачен термометър от парова инсталация или дигитален мултицет със сонда и отчитане на температура като се свали капачката на разширителния съд се пали мотора и се следи за градусите и като заработи вентилатора се поглежда къде е стрелката и така ще си знаете.на вартбурга който имах беше със светодиоди и там на червения бях извел втори мигащ червен светодиод който по лесно се набиваше на очи и така съм предприемал ръчно включване на вентилатора за охлаждане.на шкодата съм правил разни опити но засега без резултат.ако някой ,който прочете тези неща и знае как да се направи светлинна индикация ,моля да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хеликоптера включва малко над средата.

9х градуса около.

Но констатацията ми е че и таз температура му е много и хич не му влияе доувре на моторчето. Слагай бушон буут устройство и дерзай.

И аз ще слагам и аз ще дерзая

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега проблем нямам - направил съм си принудително включване на вентилатора с ц-к ключе и е бомба, не го чакам сам да се сети и почти постоянно включен го държа!

 

Обаче ми беше интересно тва дето го питах...

 

Ефри, това за водоравното го знам, ама е за новия модел :? При стария модел седят по друг начин нещата :| .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по темата снощи потърсих и намерих следното произведение

 

 

 

 

 

http://www.dobrikit.dir.bg/page49.htm

 

при нас в х.димитър,софия има магазин представител на фирмата икогато мога ще ида да го видя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай и аз да метна малко акъл ... не че много го имам :mrgreen:

Стигнах до извода , че е неефективно охлаждането с оригиналния вентилатор - върти много дълго със смешните си 3000 + об/мин и температурата си стои малко преди червеното и за тва си взех един вентилатор от Кадет барабар с кората и резултата е налице - работи за неповече от 30 сек. и в тва време температурата пада главоломно ;) За показанията на уреда - при мен включва на около 2 мм. в бялата зона , като термо включвателя е 97/92 гр. ... имам и 92/87 и с него включваше на границата на бялата зона и изключваше за около 10 сек. като почти не променяше показанията / явно термостата не е отворен в тва време /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и модератора ;) да сподели малко опит:

Говорили сме и преди за различните температурни датчици - та значи на моето Фелацио сме му барнали със Симо един датчик от 120-ка. Включва на същото обозначение като оригиналния, но върти по-дълго перката. Но има някакъв джмел в тия датчици, защото когато караш по равно или по леко нанагорнище - изведнъж температурата се качва драстично. Щом превалиш баира - стрелката отива на 70 градуса - бах тая амплитуда сибирска :mrgreen: Но ако тръгне към 110 - търсете проблема другаде, не в датчика. Според мен е вредно самозаблуждението, че ако загрява колата, един вентилатор (макар и перманентно включен) ще спаси положението. Ми сетете се за вентилаторите вкъщи - като е яка жега - дали ви спасяват?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ако има и друг проблем вентилатора няма да спаси положението , но в конкретния случай по подразбиране всичко е в ред ... а доколкото тва рязко вдигане на температурата в баир и свързано с оборотите - ако караш на висока предавка въпреки , че чустваш , че колата си поема при ниските обороти и натоварения двигател ще загрее повече отколкото ако свалиш още една предавка и поддържаш по - високи обороти ;) Тествал съм го няколко пъти по ул. Богатица /зад Южния парк / - ако го качвам баира на 3 та с около 1500 об/мин на върха вентилатора се включил 100% , а ако го качвам на 2 ра с около 2000 - 2500 об/мин температурата почти не мърда ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що непробваш да видиш дали термостатата ти функционира правилно.

Палиш колата и следиш малкия и голямия кръг.

Ако е наред там, виж после голямия кръг колко е топъл радиятора преди включване на перката - естествено гледай и датчика за температурата - на колко топло колко показва. После на колко градуса изключва перката.

Ако смяташ че перката се включва късно - просто смени датчика на радиатора да включва перката по рано!

Малкоя кръг си подържа необходимата тем. на двигатела.

Един датчик е 5лв. сигурно.

Няма да си играеш кабели ключета или там секви простотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята перка включва малко преди червеното и сваля до средата.Та аз за да не си прегрея колата в случай, че перката не включи съм си сложил едно ЦК ключе което аз го включвам.Сега ще си сменям датчика, който включва перката ще използвам от Лада 93 включва на 87 изключв.Поне за сега така съм решил :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го тоз вариант / има и шкодови такива 92/87 / , но в горещи дни перката почти не изключва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да си кажа! Аз на моята естелка като й чистих тръбите и отначалото изливах в леген. Събрах ЕДНА ШЕПА кал и ръжда накрая. Та преди това бях проверил всичко отпред, но водата като нестига до там, как ще се включва перката :lol: !

Мерси за изслушването :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнах се в началото и те мъчеше въпроса , на кой къде му включва перката според уреда на таблото , което по подразбиране по охлаждането всичко е ОК и пак ще ти кажа , че често тез уреди отчитат каквото си искат / ако са включени светлини показва с по 2мм. повече даже и като включи перката пак скачат показанията / Ако държиш да знаеш точно при каква температура се включва перката иди в сервиз , където имат дигитален термометър и ще разбереш и още нещо да те успокоя ако в момента си с "френски" датчик и термостат те включват и отварят съответно по рано , а не на указаната на опаковката температура, поне при мен е така - чешкия 92/87 включва на границата на горната бяла зона , а френския 97/92 1мм. в нея , което абсурдно при положение ,че червената зона са 100 градуса ;)

 

П.П. За подобряване точността на уредите съм припоил всички крачета на куплунзите по таблото , а за перката мисля , че ще стана досаден ако пак спомена :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го тоз вариант / има и шкодови такива 92/87 / , но в горещи дни перката почти не изключва
- Аз съм така и си ми е екстра. Защо да изключва - нека си охлажда, не консумира кой знае колко ток. Изобщо какво пречи да си работи. Това че ти се мести показанието на стрелката пак ти повтарям, че е от лоша маса на приборите на таблото или между двигателя и шасито и акумулатора. При мен го е имало тоя проблем и вече го няма. Не мърда на никъде. Абе много тъпо са го измислили този уреда за температурата на Фаворита и на други коли да не е разграфен на градуси, ама пак добре че го има, че има и случай без такъв.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed коя е тази кола без уред за температурата, че не се сещам :D:D

Това ще трябва да е баш "дамския автомобил"

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага се сещам за Рено 5 ... има само лампа :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Аааа и великата руска кола ЗаЗ 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fiat punto>>>> няма търмометър, няма стрелка има само една лампа като вече е късно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.