Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

със 120км/ч в града


nqkuv^lud

Recommended Posts

еи хора няя такива полицаи вчера някво гъзе със sierra няква 2.0i ме зариби да се гоним на един светофар по борисова в русе,и аз естествено няя му откажа на Човека,та карам си нали сцепвам го,оня се чуди кво става,мацката дето беше с него сигурно му се хилеше колко го сцепвам и по едно време гледам на 100 метра от мене един полицаи застанал на средата на пътя и мята една палка ма чак ми праеше вятър,оня с форда се шитна естествено,на мене ми стана лошо понеже имам само 12 точки останали,без предна броня съм,с много шумно гърне с 15 цола джанта и с ладовия мотор, и си викам ае останах без кола и спирам аз и полицая ми вика да не бързаш за някъде бе,оба4е аз не го чух понеже не си бях спрял музиката о6те,намалих аз оня повтори за къде съм се засилил,викам му ми карам си!,оня се усмнихна с документите иди при колегата,и оня като почна-много бяга скодата ве тея джанти маи не са много стандартни за скода а!?!?(а в русе праят проблеми и за това),аз веднага огледах за радар и слава богу нямаше обаче те няя как да не са видели 4е не се движа с 50км/ч и си викам сея тоя заяде ли се нещо малеее,оба4е полицая се оказа фен и ме пусна без нищо.ТА ПОУКАТА Е ИМАИТЕ ДОВЕРИЕ НА ПОЛИЦАИТЕ ПОНЯКОГА ТЕ ПУСКАТ САМО С ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ(СЛАВА БОГУ) :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еи BOZZZI ако на това му викаш много вървене според баща ми когато са я правили моята скода е била една от последните с ладов мотор в русе а не се е полу4ила една от наи добрите(моята на 4та вдига малко над 160км/ч),а пламен от сервиза на скода ми е разправял за русенска скода която си е с ладов мотор и тои е бил в нея докато си е обръщала километража,а си4ки знаем 4е тои е до 180(така 4е не подценяваи възможностите на русенските маистори относно изцеждане на MAXIMUMA от един ладов мотор

така 4е такива коментар4ета са излишни като направиш скода 120 дето да ме бие тогава ми говори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да литне, спокойно! Шкода с ладов мотор е една сполучлива комбинация. А за обръщането на километража - колко снимки да показвам, за да повярвате веднъж за винаги, че дори Шкода със ШКОДОВ мотор може да го напълни.

 

М-Power: нищо лично, ама за разлика от БМВ мотора, който е заводски поизцеден, леко тунингованият ладов такъв за кубатурата си повече върви от БМВ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леко че литнеш....180 пък превъртала километража...колко коня са тия ладови мотори ?

 

Ами на Лада 2107, каквато имах навремето, по книжка двигателя 1500 куб. см го дават 72.5 коня. С тоя двигател не е проблем Шкодата да се движи със 180-200 км/ч. С изключение на това, че по принцип купето не е разчетено за движение с такава скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е никъв проблем за достигане на тая скорост просто е хубаво да си сложил нещо отпред, не заради други ами за да си по спокооен щото се пак скороста е голяма хубаво е да има няква тежест в предницата,а относно bmw-tata верно бързи коли са оба4е една скода с направен ладов мотор ще прави една 320ка крива,не заради друго ами защото скодата е към 800-900кила без да е олекотявана или нещо от рода,освен това няма кардан и външен диференциал както е при бвм-то,което при старт е огромен +

а относно конете в русе могат да изцедят над 100 коня от един ладов мотор,сложи и два VEBERA и стават едни коне лошо да ти стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ладовия мотор съм го пропуснал... Но това продължава да ме оставя в лагера на противниците на нерегулирания стрийт-рейсинг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да литне, спокойно! Шкода с ладов мотор е една сполучлива комбинация. А за обръщането на километража - колко снимки да показвам, за да повярвате веднъж за винаги, че дори Шкода със ШКОДОВ мотор може да го напълни.

 

М-Power: нищо лично, ама за разлика от БМВ мотора, който е заводски поизцеден, леко тунингованият ладов такъв за кубатурата си повече върви от БМВ ;)

 

 

а твоя мотор не е сток!някой го е пипал и си е оставил мръсните пръсти върху него :mrgreen: :mrgreen: ;) ....колкото до моторите може бая да поспорим;).....

 

не е никъв проблем за достигане на тая скорост просто е хубаво да си сложил нещо отпред, не заради други ами за да си по спокооен щото се пак скороста е голяма хубаво е да има няква тежест в предницата,а относно bmw-tata верно бързи коли са оба4е една скода с направен ладов мотор ще прави една 320ка крива,не заради друго ами защото скодата е към 800-900кила без да е олекотявана или нещо от рода,освен това няма кардан и външен диференциал както е при бвм-то,което при старт е огромен +

а относно конете в русе могат да изцедят над 100 коня от един ладов мотор,сложи и два VEBERA и стават едни коне лошо да ти стане

 

е за кво да го слагаме у шкода я скивай ко прави Гошо карборатора....бая на 100 може да се изкарат от ладовия мотор ;) ....и внимавай за кои 320-ки говориш има едни дето мотора започва с "S",тия апят здраво :mrgreen:

 

леко че литнеш....180 пък превъртала километража...колко коня са тия ладови мотори ?

 

Ами на Лада 2107, каквато имах навремето, по книжка двигателя 1500 куб. см го дават 72.5 коня. С тоя двигател не е проблем Шкодата да се движи със 180-200 км/ч. С изключение на това, че по принцип купето не е разчетено за движение с такава скорост.

 

виждал съм как бачка шкодовия километраж:)....далече от реалните км. показва;)....той Цецо правеше 190км/ч и правеше секакви коли точки в огледалото:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми зна4и на го6о карбураттора ако му го сложим двигателя в една скода ще прави дале4 по добро време от както като е в жигулито ве4е обясних как стоят нещата с диференциала,кардана и предажателното 4исло,а и жигулито е само с около 300-400кг пове4е от скодата САМО ;)

относно километража съм го замервал заедно със един мерцедес измерваше с +/-5,6км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

///M Power, за на Хашек мотора иди доди.... Той е ясен. Особено интересно се получава при Ясен с червената Estelle-ка, който със шкодов мотор (Favorit 1.3) и 4 степенна кутия си прави 180, а, и 14" джанти :mrgreen: ... Мотора няма нито вал, нито клапани, нито бутала, нито карбуратор пипан, престъргана е леко главата като е сменял гарнитура, ако не се лъжа с 0.3мм . Ами ако се пипнат гореупоменатите неща...

После шкодите не си обръщали километража, със шкодов двг и кутия ;) .... Хора стига с тия стари схващания и разбирания, живейте в съвременния свят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми зна4и на го6о карбураттора ако му го сложим двигателя в една скода ще прави дале4 по добро време от както като е в жигулито ве4е обясних как стоят нещата с диференциала,кардана и предажателното 4исло,а и жигулито е само с около 300-400кг пове4е от скодата САМО ;)

относно километража съм го замервал заедно със един мерцедес измерваше с +/-5,6км/ч

 

ех а знаеш ли че на Гошо колата отдавана е на килата на шкодата?...то лесно да кажеш хаде да се сложи ама на практика друго....

 

///M Power, за на Хашек мотора иди доди.... Той е ясен. Особено интересно се получава при Ясен с червената Estelle-ка, който със шкодов мотор (Favorit 1.3) и 4 степенна кутия си прави 180, а, и 14" джанти :mrgreen: ... Мотора няма нито вал, нито клапани, нито бутала, нито карбуратор пипан, престъргана е леко главата като е сменял гарнитура, ако не се лъжа с 0.3мм . Ами ако се пипнат гореупоменатите неща...

После шкодите не си обръщали километража, със шкодов двг и кутия ;) .... Хора стига с тия стари схващания и разбирания, живейте в съвременния свят...

 

120-ките имат доста прилична аеродинамика (поне на външен вид щото няма как да се измери с окомера:) )..може би това има помага за по голямата максимална скорост....знам ли...а джантите какво общо имат ,ако запазва оригиналния диаметър на колелото;)....можеш ли да ми намериш предавателното число на дифа ,4-скорост ,диаметъра на колелата и макс оборотите?..и ще ти кажа с колко реално се е движил:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ве М power кво му е трудното да му се сложи мотора нали и е ладов и моя е ладов,просто го вадим и го тикаме на мястото на моя,и тя жигулата може да е на килата на скодата ма щото е олекотявана ами ако се олекоти шкодата кво става

офф маи спорим за глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поздравления за колата и за това, че си се отървал леко.На мен пък днес ми писаха фиш, щото карах с 64км/ч, ама добре, че е само за 5лв :)

Айде със здраве и умната ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ве М power кво му е трудното да му се сложи мотора нали и е ладов и моя е ладов,просто го вадим и го тикаме на мястото на моя,и тя жигулата може да е на килата на скодата ма щото е олекотявана ами ако се олекоти шкодата кво става

офф маи спорим за глупости

 

друго имах предвид за слагането,няма значение обаче ,идеята ми беше че 200 трудно се постигат с 70 коня ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е кое му е трудното ве 4овек де а знам аудитата 80 и Б4 като са по 75 коня аз съм се возил в 80сядка със 190(имаики предвит 4е е с 5 скорости)

а съм се возил и в скода със 170 а на 4 скорости със скодов мотор,докато моита с ладовия мотор просто на 160 и пове4е не може

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, напиши на капака на клапаните SKODA със спрей и ти гарантирам 160 на 3та, а на 4та поне 210 :) Майтапя се разбира се.Върви при тия прословути майстори, където са правили тия Шкоди с двигател от Лада.100 % има някаква тънкост.То не може просто така да го цвъкнеш тоя двигател и да полетиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aбе няма какво да коментираме, куките са лайна еи преди един час си дойдох от село и минавам да си взема вода и кльопачка от няква бензиностанция след долни богоров и оня вика момче ти на къде с това колело без светлини? А аз еми към София, той не не неможе, аз викам I wanna rock той кво а аз нищо нищо, после половин час ми гледа личната карта куката, още малко да пита за какво я използвам :x

@ nekkuv lud човек заеви ти тея 2 карбуратора тва значи че като ми харчи 15 градско с два ще харчи 30 ти луд си да не си петролен бос от 3тия свят :lol: пък и биелите ще отидат на кино за има няма 50 000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кконцепцииията с 2 карбураатора е доста известна и доколкото съм запознат не се скапват толкова бързо ДВГтата но щщом мислиш така както и да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M-POWER,ти не ме кефиш с тези приказки....и ще ти кажа защо!Защото тук не говорим за коя марка кола е по-хубава/разбрахме се че всяка марка си има достойнства и т.н./,не си говорим и дали Шкодата е по-бърза от Порше,говорим за моята червена Естелка/сега я кара брат ми Яската/ и тогаз аз пък ми е ред да ти разкажа малко за истината -виж,тази кола/а и смея да кажа и всяка подържана шкода имаща късмета да е с такава кутия и такъв майстор/ с 1.2 си вдига безпроблемно 160км/ч а в момента тя е с 1.3 фаворитов мотор си пълни километражчетои ако искаш да кажеш че е било по наклон надолу,аз ще те успокоя...в баира нагоре аз ще карам с теб до 170....ако си до мен де! :mrgreen: Та исках да кажа че нищо не е правено по колата,тя си е просто една обикновена шкода със 100кубика горница!

А за това каква красавица е мисля всеки се е убедил!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M-POWER,ти не ме кефиш с тези приказки....и ще ти кажа защо!Защото тук не говорим за коя марка кола е по-хубава/разбрахме се че всяка марка си има достойнства и т.н./,не си говорим и дали Шкодата е по-бърза от Порше,говорим за моята червена Естелка/сега я кара брат ми Яската/ и тогаз аз пък ми е ред да ти разкажа малко за истината -виж,тази кола/а и смея да кажа и всяка подържана шкода имаща късмета да е с такава кутия и такъв майстор/ с 1.2 си вдига безпроблемно 160км/ч а в момента тя е с 1.3 фаворитов мотор си пълни километражчетои ако искаш да кажеш че е било по наклон надолу,аз ще те успокоя...в баира нагоре аз ще карам с теб до 170....ако си до мен де! :mrgreen: Та исках да кажа че нищо не е правено по колата,тя си е просто една обикновена шкода със 100кубика горница!

А за това каква красавица е мисля всеки се е убедил!

Успех!

леко бе човек не съм искал да обиждам никой....ама я кажи каква е тая кутия за която всеки би искал да има?...колкото да карам до теб с 170 нямаш проблеми:)...

 

пс: за тази червената кола ли си говориме(от аватара ти?)...еваларка за старанието и желанието да я правиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ве М power кво му е трудното да му се сложи мотора нали и е ладов и моя е ладов,просто го вадим и го тикаме на мястото на моя,и тя жигулата може да е на килата на скодата ма щото е олекотявана ами ако се олекоти шкодата кво става

офф маи спорим за глупости

 

друго имах предвид за слагането,няма значение обаче ,идеята ми беше че 200 трудно се постигат с 70 коня ;)

 

трудно, но не невъзможно - друг е въпроса за колко време ще ги достигне в сравнение с кола например 140 коня. Всичко опира до предавки, диференциал, тегло... трябва някой ден да се съберем и от любопитство да измерим с GPS на коя Шкода каква и е максималната скорост, щото наистина напоследък се навъдиха много "барони Мюнхаузеновци" :mrgreen: . Например на моята Фелация скоростомера го подозирам в сериозни измами в "+" посока, само ме шашка на градско и се влача, та да не отнеса някоя глоба. Но не съм тръгнал да се хваля, че с нейните 58 коня си пълни километража :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адашче ,аз мога да помогна с GPS-a ;)

 

ми супер, когато имаш възможност да го вземеш, пусни една тема за среща, па на кой му стиска да си го измери не само на приказки, нека да заповяда!;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се беше вгледал в снимката от аватара ми/а мисля че тази шкода си можел досега на много места да я видиш освен тук,щото малко са шкодите в бг ,дето са ретро и е инвистирано в тях/...щеше да видиш че не е 120-ка......

Иначе относно скоростомера...ами да ти кажа не сам си засичал сам само скороста,нали и други се движат и те имат километражи....по край кола ,която се движи със 160км/ч...Естелката минава и я забравя...

ама какво да ви говоря,той Цецо ще ви качи в неговата и ще полетите! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.