Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      336

    • Мнения

      6711


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      216

    • Мнения

      9697


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      183

    • Мнения

      299


  4. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      155

    • Мнения

      6834


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 04/24/23 във всички области

  1. И такааа, както може да се досетите по снимките, които качвам, когато на някоя сбирка има задномоторка, тя винаги получава много специално внимание от моя страна. Баща ми преди фелата имаше 120ка и от няколко години насам и аз много искам. В интерес на истината от доста време следя обяви и си бях казал, че тази година ще купя една по повод, че скоро навършвам пълнолетие. Обаче така се завъртяха нещата, че донякъде тя ме намери. От миналото лято я гледам пред сервиза с идеята, че е поредният недовършен и изоставен проект: (снимка от миналата година, гледаме колата в дъното, а сглобената 105чка си има друг собственик, но и там е голяма лудница) Та, един ден по време на обедната почивка, аз както винаги си мрънкам за цените по обявите, шефът ме чу, врътна набързо два телефона иии... - обещаха ми кола! Шкодичката в 120l 1990г. на реални малко над 40к км, купувана е от Германия и е докарана тук 1994г. Собственикът почива и реално брат му се заема с колата. Докарана е до Люси, разглобена е изцяло с идеята за пълна реставрация, но това така и не се случва. Колата седи години наред така до началото на този септември. Уговорихме се с човека, че двигателят трябва да се качи, за да може да се мине през КАТ и колата да се оправи документално от негова страна. Това малко се проточи във времето, защото идната седмица имах доста ангажименти: В първият удобен момент успяхме да я отворим и да я изкараме от трънаците, понеже още нямаше ключ: Първа баня: Една добра идея да припомпим 30+ годишни напукани гуми за да бутаме по-лесно и ПАА, започваме с летящ старт и малко псувни:)) Както и да е, качихме мотора, но не ми беше достатъчно и реших, че така и така ще се качва, искам и да пали. Оказа се, че стартерът е починал и докато си купя друг, Ивчо @__smirnoff__ беше така добър да ми даде назаем: Запалихме, поиграхме си малко с настройката на запалването и започна да звучи добре горе-долу. Добре, но запалил съм я, бива ли да не мога да врътна кръгче с нея... Последваха качване на елементите на охладителната система, наливане и обезвъздушаване с вода и отстраняване на няколко теча, които се появиха своевременно. Помпичката на съединителя , която е на кутията беше изцяло запекла - смених я с чисто нова, като с това смених и спирачната течност. Дойде време за първото каране, което от сегашната ми гледна точка беше много неприятно относно усещане на колата, но го имаше все пак. Няколко пъти така изкарване от сервиза и вкарване на ход и започнах да губя съединителя, а в краката се появи една локва - и горната помпичка беше заминала. Купих си ново бутало и за резерва два комплекта само гумички. Лека полека взе да става много приятна. Понеже започнах да усещам за липси по колата реших лека полека да започна да я сглобявам, за да разбера какво ми е нужно. Започнах да си оставам редовно извън и работно време: Чат-пат бабата спеше на топло: Взе да добива вид, макар и всичко отвън да е хванато на половината болтове само, за да си го представя: Поиграх си и вкарах фелициевите седалки вътре макар, че искат още малко занимавка за да ми харесат: Дойде и момента, официално да купя колата, да получа ключ и вече да съм сигурен, че сериозно мога да се захващам с нея: Вече си купих мой стартер и започвам да се оглеждам какво ще ми потрябва за да я направя комплектна. Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране. За жалост не се сетих да снимам, както и доста други неща последните седмици, но за напред ще се поправя. Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено. Имам много планове за колата, така или иначе октавията не ме привлича много много. За сега основна цел е колата да се направи изцяло изрядна и годна за движение по пътищата, боя няма, както се вижда, но ще го мисля нататък. Както винаги съм отворен за всякакви идеи и предложения, но идеята е някой ден да заприлича на нещо такова: Изчистена визия, колкото се може по-малко да бяга от оригинала,но с някои изключение - окачване, джанти и евентуално седалки.
    16 points
  2. И тази година си прекарахме прекрасно!!! Организацията беше на ниво, и искам да благодаря на всички замесени!!! Деня започна със събирането на софийската група и потеглянето към Пловдив. Тази година се събрахме едва десетина коли, за споделеното пътуване: След това, по пътя няколко коли отбиха, за щастие за тоалетна, а не заради повреди. Понеже бяха последни и не предупредиха никой, не отбихме всички, но след това ги изчакахме и ни догониха. Клипа е от момента на разкъсването на колоната. VID_20240406_111125.mp4 Друга част от Софиянци, отидоха по-рано за да помогнат с организацията, а трета част дойдоха по-късно. Тази година не бях част от организацията и нямам пикантни кадри преди старта, но останалите ще допълнят! Както на всяко наше събитие, идват и приятели и гости с други автомобили и ще започна с тях. След тях малко задномоторки, знаете, че за мен са най важните участници! И останалите участници и фенове!!! И дойде време за обяд... И за финал, причината да не съм със задномоторка... Имам доста пропуски на моменти и автомобили в заснемането, очаквам някой да ме допълни с неговия "прочит"!!!
    13 points
  3. Така и така мернах на Роската темата и съм на вълна писане във форума , я да зема да ви ъпдейтна малко кво се случва с тая скрап. Тръгвайки към задномотрната среща , глупавата кола пак прегря и изкипя. Чудене маене , обезвъздушавахме доливахме нищо. Добре,че всичко се случи на 10 минути от сервиза на Мастъра. В крайна сметка колата на платформата и газ към него. Няколко бързи огледа от негова страна и се оказа, че главата трябвало просто да се дозатегне. Тук искам само да поясня, че тя вече беше притягана веднъж , но явно този капризен мотор искал пак. Коце има снимки на рапатрака аз пък имам снимки в сервиза Паралено с това след сглобяването миналата година имаше едно страааашно чукане в задно ляво колело. Всичко гледах, кво ли не затягах и пак така. Пецанов обаче като го чу вика - ооооо тва ти е втулката на полуоската. Викам ква втулка бре. е тая втулка Обясни ми как се лекува, хванах се 1 ден, двете полуоски долу, избутах втулката навън от полуоската ( те се виждат и белезите ) и задното окачване заспа. Отделно, миналият месец си поръчах чисто нова предна и задна маска от чехите, дойдоха и много исках да ги сложа. Задната маска е лесна, но за предната така и така имам нов комплект калници викам я да ги махна старите и да видя какво ще излезе под тях, обачее гледгката не беше най-прекрасната ? Роговете са здрави , но частта на праговете , която е покрита с калника си беше изгнила , НО пък задната маска е просто един път И така , вчера деня беше отделен на флекса и телената четка , всичко беше старателно почистено и другата седмица с Коце ще правим прагове. Всъщност всичко това ви го казвам ,защото живот и здраве Януари влиза за боя И като за финал Поздрави на всички
    13 points
  4. Привет на всички. Задномотрната среща свърши и жалко за което , защото си прекарахме страхотно. Естествено не минахм без аварии , но както каза Мастъра , обядвал си с господа , че ти се случи точно тук. Проблемите бяха отстранени а и освен това научих доста какво още трябва да направя по 130-ката. Комплеска беше супер як , прекарахме си страхотно около басейна , бирички , лаф , абе беше си страхотно. В събота тръгнахме всичките 20-тина коли в колона към Хасково , която някак си през целия път остана единна и хората по пътя много се забавляваха , а на площада влязохме с гръм и трясък буквално. Не можах да снимам много , но пък има много хора , който снимака , така че ще кача мойте снимки и чакам и другите за да ги разгледам
    13 points
  5. От адски много време не е писано за колата, разчиствах си телефона и подреждах снимки и реших да поразкажа на бързо една две години... Реално след боята и окончателното сглобяване по колата са направени много малко дребни ремонти. За жалост не е навъртяла много километри но при всяко палене е докарвала една голяма усмивка!!! Ще опитам да съм максимално "календарен" и последователен времево за тези две години и половина в които не сме писали в темата... За рожденния си ден през 2021ва година Боре получи подарък от мен... Изненадата беше замислена предварително, знаете че използвам БЕЗВЪЗМЕЗНО един от гаражите на Боре, следователно той има ключ. На рожденния му ден, звъннах по телефона и го помолих да слезе до гаража и да ми снима няква част (не помня каква). Без дори да споменавам или чиститя рожденния му ден! Той типично в негов стил взе да ръмжи да ме храни и да ми обяснява как му е писнало от мен и клошарията ми... Абе беше дълъг разговор и все с критики към мен, характера ми, хобито ми и сексуалната ми ориентация (не мога да го цитирам "в ефир") Изтърпях цялата хранилка и зачаках "да ми свърши работа" След известно време получих снимки, те говорят достатъчно. След което си получи и пожеланията по телефона, а по-късно вечерта и на живо. След този празник дойдоха коледно-новогодишните празници и реших с половинката да пътуваме до Боровец в компанията на Бореславка... След празниците излезе събитийния календар на автомобилните мероприятия и реших, че след толкова много труд по колата е редно да я представим пред публика в залата на VW Fest 2022 Но оставаше един последен щрих за да завърша вида на колата, а именно таркалетата. Закарах ги в Смарт Репеар, но момчетата установиха, че за да се струговат челно, ще се отнеме голяма част от матеряла, заради специфичната форма на джантата и аз се отказах... След като взех решение да е боя, закарах джантите на възможно най финната пясъкоструйка в София... Положихме сивото, а после и черното(на което нямам снимка, защото отново всичко беше в последния момент) След това се налижи да препиля централния отвор заради добре познатите чашки за крем карамел... След това монтирахме гумите, а час след монтажа, колата влезе в залата на Интер Експо Центъра... Там я налъскахме едно хубаво и представихме достойно клуба , като освен нея участваха и още 5 "клубни красоти" Естественно не мина и без позьорщини... А конкретно на тази позьорщина си личи колко съм горд от свършената работа!!! Няколко седмици след феста, реших да увековеча проекта като го заснемем в студиото на 360karscan 215bed07-c3f7-4df0-a0bc-7e69e28c44f7.mp4 Ето и линк на цялата виртуална реалност заснета от нашите приятели и партньори на клуба!!! https://360carscan.com/index.php/2022/10/28/skoda-120-gls/ След VW Fest 2022, следваше и нашето клубно мероприятие "Първенец" на което нямаше как колата да не присъства, този път управлявана от собственника си, а аз и Деси бяхме куфарчета, но това не ни попречи да и се насладим максимално! Няколко снимки на колата от събитието... А след това направихме едно гости с преспиване (препиване) на Иво Още на "Първенец" направихме таен план с Милена (жената на Иво) да го изненадаме за рожденния му ден и да отидем заедно на море. А аз реших, че едно пътуване до Амолиани-Гърция с подходящата компания, може да е по-хубаво, само ако е със задномоторки! И взех да потготвям колата за дълъг път... В общи линии не съм вършил нищо спецялно, смених масло и филтри и почистих основно... Вече съм пословичен с отказа си да слагам багаж под предния капак а този салон е грехота да се мачка, за това положих и на нея мокет под задните седалки... Натоварихме и тръгнахме, Иво беше в страшна еуфория и се зарадва супер много, но преценихме че неговата кола не е готова за изненадващ и толкова дълъг път и предпочетохме да тръгнем с Кодиака, а бабите да си почиват... След прекрасно изкараната почивка, мен още ми се караше задномоторка и с Деси удължихме пътя до софия с още 500-600км и 2 дни... И така следваше Националния Шкода Събор 2022, на който Боре си я караше, този път в компанията на Марто. От този събор е и снимката качена от Пейо в последния пост в темата. С това, карането за 2022г. на колата приключи. За Шкода Клуба, сезон 2023 стартира с Първенец и Боре реши да се поразходи с колата из София за да я изчисти преди път... За жалост, колата прояви характер и почна да вие при натискане на съединител, и боре я прибра с помоща на Марто. Нямах време да реагирам и да сменя съединителя и колата пропусна събитието, но нямаше как да не я потготвя за събора. Около седмица преди събора, изкарахме бабичката с Марто, но преди това трябваше да се напомпа спаднала гума... След това закачихме въжето и право пред нас... Ето го и виновника. Блокирал лагер и начупил ламелите... Вдигнах колата... Свалих маската... Свалих мотора и забелязах, че някой се е разхождал из камбаната на скоростите... Купих нови части... Върнах мотора и смених масло... След около 2 часа, се возех с колата... Но нещо взе да загрява, казах си не съм я обезвъздушил като хората, но не беше това проблема. Камъче беше спукало новия радиатор и се наложи да купя още един нов... След като го подмених се поразхождах с колата, да си види и тя наборките... След това я налъсках едно хубаво... И Беше готова за събор!!! Групата тръгваща от София... Тази година Боре не направи резервацията си на време и хотела се беше напълнил, наложи се да е в съседна къща за гости, но не беше сам... Винаги буди интерес във фотографите!!! След събора не е карана, докъто не дойде датата за "Задномоторна среща 2023" Взех отново колата за преглед и я налъсках... Освен, че пътувахме спокойно и без никакви проблеми събирахме и погледите на всякъде, а Боре и Марто си направиха "густото" на макс!!! Да видиш три еднакви ретро автомобила в колона, е като падаща звезда... След срещата мина за още един преглед през мен... Така завърши и сезон 2023 за автомобила. С не търпение чакаме датите за 2024г. за да му се наслаждаваме отново!
    12 points
  6. Здравейте, приятели! Мина цяла година, откакто колата се върна от бояджията. Уж за малко, но опасенията ми се оказаха вярни - човека ме окачи на пирона, и ме остави да се спасявам. Огромно приключение се оказа намирането на тенекиджия/бояджия, който да пожелае да се занимава с вече започната кола. Тук е момента да благодая на всички,които ми помогнаха в избора и намирането на майстор. Голямо приключение беше, никой не иска да я бара тази кола. Развиха се благополучно нещата, и се намери желаещ да я работи. Далече е от Пловдив, на около 80 км, но това в случая никак не е важно. Важното е, че колата вече е при него и лека-полека работата започва. Няма да изпадам в подробности за приключенията по намирането на майстор, а направо ще разкажа за закарването и до гаража. Разбира се, и тук имаше спънки, но всичко приключи благополучно. Реших да не наемам пътна помощ, а сам да си я закарам. Нужни ми бяха три неща - кола с теглич, платформа, и "Е" категория. Първата точка я отметнах сравнително лесно - имам голф 2, за който реших, че ще е влачещата кола. Беше и там леко приключение с намирането на теглич - оказа се трудна работа, в крайна сметка не успях да намеря и да си купя, а монтирах един временно, за да си свърша работата. Втора точка също не мина по вода. В Пловдив се оказа трудно наемаето на платформа - нямаше свободни. Единствената свободна беше на един зверски неточен и несериозен човек, заради който загубих цял ден на себе си, и на момчето, което взех с мен да кара, понеже нямам категория. Много нерви, 6 часа чакане за самата платформа, празни обещания, както и да е, отказах се от него. Преглътнах загубения ден, и продължих търсенето. Една седмица по-късно чрез приятел намерих друга платформа, за щастие там спънки нямаше. Трета точка - категория "Е". Проблема все още не е решен,тепърва ще карам курс. За щастие имам добър приятел, който ми угажда на акъла и ме вози Така, към същността на нещата - една вечер след работа закачихме платформата и я прибрахме в цеха. През деня бях изкарал шкодата да е готова да се качва: Ето и малко от проблемите, създадени от двугодишното чакане и прецакването от първия бояджия: така, прибрахме се привечер с голфа в цеха, и натоварихме колата: На следващия ден работхме до обяд, тъй като и двамата нямахме възможност за втори ден отпуска. Към 12 тръгнахме, ето и малко снимки по пътя: Бяхме на абсолютния лимит на товароносимост на голфа - по документи му дават 2700 кг, ние бяхме някъде към 2600. Машинката се справи без проблеми, единствено карахме малко по-бавно, 60-70 км/ч, по карловския път догонихме и някакъв военен конвой, който се движише с 30-40, и карахме още по-бавно. Странното беше, че другите шофьори освиркваха и псуваха нас, а не военните пред нас, но все тая След сравнително дълго пътуване, най-накрая пристигнахме: Свалихме колата, и вече е в новия си временен дом: и така, за момента това е положението. Надявамсе скоро да има още какво да кажа по развитието на проекта
    12 points
  7. Изключително приятно си изкарах, за пореден път! Много хубава и приятна среща се получи, времето също беше с нас. Много съм благодарен на всички за хубавото настроение и усмивките! Както обикновено, нямах особено много свободно време да снимам, снимковият ми материал е сравнително оскъден, също така и непрофесионален, сниман с мобифона, но все пак има някой друг хубав кадър. По традиция подготовката започва от предния ден. Шкодата беше старателно измита, подсушена, и паркирана в очакване на сутринта: На следващия ден рано-рано вече бяхме на поляната в очакване на други шкодички: И лека-полека поляната започна да се пълни с коли и хора: Времето беше изключително подходящо, и аз реших да си позволя да ударя една студена биричка (пък и си имах и шофьор за после): И така времето си минаваше, мохабетите вървяха, и лека-полека храта е преместиха към масите. Тук е момента за пореден път да благодаря на нащите домакини от "малкия Явор" с. Първенец, които за пореден път ни посрещнаха без забележки. И така, след като на поляната останаха главно коли, имах време да нащракам някоя и друга снимка на присъстващите:
    11 points
  8. Минавам набързо да оставя кадър от Дракона
    11 points
  9. Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад... Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен! След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците. Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето: Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка. Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво: Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика: И вече готовият резултат: Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин: Натоварихме се: Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик! И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства: Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците... Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки... Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така... Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали: На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора: След това направихме малка разходка Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката: Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега. Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!
    11 points
  10. !!! Дълъг пост !!! От както колата е моя, се случват много неща, но предимно се возя!!! Още когато взех колата имаше много лек теч на антифриз в задната част на блока на двигателя. И аз и Момчил смятахме, че теча е от термостатното тяло, свалих го веднъж, смених гарнитурата, сглобих и след няколко дни теча отново се появи. Ядосах се свалих цялото термостатно тяло, закарах го да го "челосат" на фреза сложих малко по дебела гарнитура и след няколко дни, по блока отново имаше зелени капки... е тогава вече много се ядосах... Свалих всмукателния и изпускателния колектор и какво да видя, капката се стича между главата и блока... предстоеше ми пътуване с колата и реших, че няма да се занимавам със сваляне на глава, източих антифриза и маслото, разхлабих главата и я стегнах на ново, от тогава не съм докосвал охладителната система и не съм имал проблеми или течове. Естественно при престягането на главата напаснах и клапани... След няколко стотин километра се появи лек теч на масло от бензиновата помпа, отстрани се със смяна на гарнитурки... След още няколко стотин километра колата взе да не държи обороти, да няма сила във високите и като цяло да не работи добре. Разгледах детайлно мотора и установих, че една осичка на карба липсва... явно е напуснала кораба от зор... Свалих от стар карб и продължихме да се возим... След още няколко стотин километра колата пак взе да придърпва, смени и се звука и си казах карба отново се предаде, а то какво станало... За да стане ясно от къде е дошъл проблема трябва да се знае малко повече за колата. Монтирана е газова уредба, защото резервоара държи само 20тина литра бензин и след това прокапва и е било по лесно да се монтира газ. Освен това колата е 136, със всмукателен колектор от задномоторен 136 и карб (наклона е спазен), но над карба имамонтирана плочка за газ, което повдига филтърната кутия с около 20мм., освен това двигателя не е от задномоторка, както и стойката на главата няма място за монтаж на цилиндричната филтърна кутия. Равносметката е следната, филтърната кутия се държи с една външна пружина за карба, защото болта не може да мине през плочката, едната стойка на кутията е във въздуха а другата е захваната на импровизирана планка (вижда се на снимката). Реших да променя всичко кардинално, оставих задната стойка на кутията заводска но изработих стойка, която се монтира на колектора на която да легне, освен това изработих и нова предна стойка която да ляга на 136 шина на главата. Боядисах в черно само дъното, защото нямах синьо и реших да не батисвам цялата кутия в черно... Продължихме да се возим и на един светофар замериса сериозно на бензин, отбих а зад мен дълга диря... оказа се лек ремонт нацепен горивен маркуч... лесен ремонт... Преди поредното пътешествие, забелязах сериозно омасляване около шайбата на коляновия вал, беше се накиснал дори ремъка... Смених семеринга и ремъка и потеглихме на поредното пътешествие... Започнах да карам колата ежедневно на работа, около 100тина километра градско, всеки ден около 2 месеца. Единственния проблем, който създаде колата е излезнала ос на дръжката на шофьорската врата, върнахме я на място и продължихме... Един ден, не помя кога, като гледам е с металните джанти, значи още е било студено, нещо взе да ми притропва отзад, точно минавайки покрай сервиза на приятел, спрях стегна ми полуоската и продължих... В общи линии това са всички ремонти, които съм правил по колата, от както е в мойте ръце! Всеки ден в който се качвам в колата изпитвам удоволствие и сигурност, колата е безпроблемна и носи само усмивки на мен, на жена ми, на приятелите, които я карат по събития, когато аз реша да пътувам със стотицата и не на последно място всеки участник в трафика или пешеходен... Летят палци постоянно!!! За всичко това мога да Благодаря на Момчил, продаде ми прекрасен автомобил, който аз само карам!!! И като казах каране, тази година с половинката ми, решихме да ходим на море с Ленка. От Овчакупел до Обзор стигнахме за 4часа и половина, като спирахме 2 пъти за тоалетна и зареждане, а жена ми спа повече от половината време. Сега ще стане ясно защо деси спинка сладко сладко по пътя за морето... Реших преди път да си взема 2 дни отпуск и да почистя колата основно, но нещата излезнаха от контрол! Направих изолация на половината под... Сложих и парченце стар мокет от багажник на Фелиция под задната седалка, защото предпочитам на този етап куфарите ни да седят в купето, а мразя да се мачка задната седалка, за това отварям седящата част на задната седалка и редя багажа на пода... Освен това задния капак нямаше изолация и дрънчеше като празно варелче... Така и така бях започнал с изолацията в двигателния отсег, зад двигателя също нямаше изолация, а както всички знаем, истинските ГЛСи имат същата изолация и в калниците, а понеже тази е реплика, калниците си бяха голички... След като налепих изолацията стана брутално дразнещо това, че двигателния отсег е бежов а колата зелена... След като изолацията беше налепена имах притеснение, че топлината няма от къде да излиза, защото задната маска беше без отвори, както и капака е без спойлер и отвори, маската така и така беше свалена и я раздубчих и боядисах гърба и в черно... След тези промени, докъто бяхме на море, Марто реши да ни дойде на гости и пробвахме "фурната" на размръзяване... РАБОТИ!!! В общи линии си изкарахме прекрасно море, а така, като гледам снимките се сещам, че имаше още 2 детайла по външния вид, които направих преди морето... От камъчетата мрежата на решетката беше се налюпила... Също така, гумените лайстнички по стъклата, бяха с ужастно налюпен хром и бяха заменени с алуминиево фолио с хром ефект и размер наподобяващ истинските ГЛС лайстни... А за предния прозорец изработихме закачлив сенник... Освен морето, съботно-неделните разходки в България и Сърбия, 30тина автомобилни мероприятия, возих четирима абитуриенти и бях гост на 2 сватби, една от които на Ивчо... А след неговата сватба, наше приятелско семейство ме помолиха да ги возя на тяхната сватба. Аз прецених, че ще е доста не комфортно да се качим 5 човека, единия от които с булченска рокля в малката шкодичка и предложих, младоженците в Зелен ГЛС, а кумовете в бежов ГЛС. Лятото отмина в усмивки и много километри и дойде време за смяна на гумите и потготовка за зимата. И започнахме отново с пътешествията... Равносметката до момента е безпроблемно изминати около 20000км. за година и един месец!!! Бмагодаря на Момчил, за прекрасният автомобил!!!
    11 points
  11. В периода 23-25 юни 2023г. се проведе 17-ти Национален Шкода събор, организиран от Шкода клуб България. Мястото за втора поредна година беше с. Рибарица, община Тетевен. Искам да благодаря за гостоприемството и подкрепата, която получихме от г-жа Ганева, кметица на с. Рибарица. Благодаря на вас, всички гости, които посетихте мероприятието - надявам се да сте създали много нови познанства и приятелства и най-важното - да сте се забавлявали подобаващо. Голямо благодаря на целия екип на Шкода клуб България за всички усилия, отделено време и желание за да може това прекрасно мероприятие за поредна година да бъде факт. И не на последно място, благодаря на нашите партньори, без които Национален Шкода събор нямаше да бъде същия. Мога много да пиша за събора тази година, но предпочитам снимките да направят това вместо мен. Всичко започна така - 9 души са необходими за разпъване на една шатра Тука нещата са по-балансирани, няма струпване на "работници". Винилите на част от партньорите на събора: Бензин бегачка няма : Уникално красив цвят. Надявам се да намери място в календара на Шкода клуб България за 2024-та година: Гости от далеч: Силна група, пътувала в пакет към събора: Жорката от Пловдив долетя в бизнес класа: Още една красавица. Това е първото й участие на клубно мероприятие. Надявам се и занапред да я виждаме, при това често: При Гената няма 'лабаво, не пропуска събор: Почетен гост от Плевен, Богомил aka Pirata в началото на годината дойде до София за организираното споделено пътуване. Истински клубен фен: И на снимки, и на живо, колата на Боби заслужава внимание: Имахме си и гости от далечно странство: Един бъдещ проект: Стига си плямпал, дай микрофона: Кранка със съпругата си също уважиха мероприятието: Амфибията, която за първи път видяхме преди няколко години на клубна среща в с. Първенец, обл. Пловдив: Тази снимка говори повече от каквито и да е изречени или изписани думи: Пепи си намери помощничка. Юлия отскоро е в клуба, но независимо от това се зае подобаващо с посрещането на гостите ни: Яката тениска: Друго си е на сянка под чадъра: Време е за рисунки: Нашите приятели и партньори от ВИП Кетъринг отново осигуриха за гостите на събора маси, чадъри, шатри, прохладни напитки, вкусна скара и най-важното - супер яки пуканки: Батко Коце: Гости от Русе, които ни посетиха и на миналогодишния дъждовен събор: Тук си имам достоен заместник: Имаше много забавни игри, за малки и големи. Много настроение, много положителни емоции: Митко освен с красивия vRS зад него, ни зарадва и с много добри кадри от събора: Заучена поза или не? Най-малкия бута, един гледа, останалите се подпират: Наградата от нашите приятели и партньори от 360 CarScan отиде при един от най-малките ни гости. Явно с таткото ще трябва да се разберат кой ще я ползва: Ето така се тегли томбола за всички награди, осигурени от нашите партньори на събора: Следва поредица от удобни и меки възглавници, спечелени от томболата с анкетните карти: Ето това е бутало: Шушу-мушу: Пепи спечели "Автомобил на организаторите" напълно заслужено. Имайки предвид всички негови предишни проекти, няма съмнение, че черния vRS 3 ще избухне в най-скоро време: И "Автомобил на публиката" е: Една красива 3-ка, в клуба е само от няколко дена. Очакваме да си сложи новите табли за номерата с логото на Шкода клуб България: EvilRed беше избрана от гостите на Национален Шкода събор за "Автомобил на публиката". Признателни сме с детето, поклон и благодарим! Автомобила, както и предишния му собственик @v13 го заслужават: Пепи никога не пропуска правилние момент за правилната снимка: Всяка нещо, колкото и да е хубаво, си има край. Сменяме табелите преди да напуснем поляната:
    11 points
  12. 11 points
  13. Ммм така , да не дърпам дявола за опашката , но хубави времена предстоят за Марта , но докат не я закарам , няма се хваля Иначе бутнахме още малко работа по нея. С бая чакане , около година , най-после се сдобих с още една "екстра" предлагана за модела. Коце мери 3 пъти аз рязох един път и то май взе че стана. Има още малко да се дооформи , но съм много доволен. Апропо оригинален на Шкода , а не афтърмаркет.
    10 points
  14. Две клубни и една не клубна Шкода
    10 points
  15. Събитието беше повече от страхотно! Изкарахме си прекрасно, цял уикенд в приятни приказки и разговори с много приятни и готини хора! Движението на 20 задномоторни шкоди в колона беше нещо неописуемо с думи, една страхотна емоция, която пожелавам на всеки да изживее! Снимки и аз нямам много, не остана време да щракам, но ще споделя с вас каквото съм наснимал: Започвам с малко снимки от комплекса: а тук някой дебне в тъмното: Комплекса беше много приятен, лично аз останах доволен, като и бонус се случи, че ме настаниха в една от стаите с най-добре гледка: И няма как да не е удоволствие да си пиеш кафето с такава гледка: Следват малко снимки от сборната ни точка за начало на автопохода - площадчето на с. Мулдава, където имахме кратък брифинг, след който потеглихме към Хасково: Следващите ми снимки са вече от площада в Хасково: След приключването на парада се възползвахме от празния площад, и си наредихме колите за снимки: И разбира се, и ние с тях:
    10 points
  16. Ще оставя това тук ?
    10 points
  17. Привет, приятели! Миналата седмица с Коцето, придружени от половинките ни, си направихме една малка екскурзийка по маршрута на предстоящата Задномоторна Среща. Решихме да пътуваме със старите Шкоди, тъй като събитието е посветено именно на тях. Навестихме първо комплекс Диана, с. Червен, където ще отседнем. Мястото е прекрасно, много ни хареса. Там ни поваля сериозен дъжд, дори гръм удари някъде близо до нас и стресна половинките ни, но и дъжда поизплакна старите бабички. След това поехме по планувания маршрут, порадвахме се на красивите пътища и гледки, спирахме да се снимаме на няколко пъти. Не след дълго пристигнахме в Хасково и паркирахме директно до площада, който е и крайната цел на пътуването ни. Направихме си една разходка, хапнахме, и поехме обратно по пътя. Споделям с Вас освен преживяното удоволствие (със задномоторните Шкоди пътуването винаги е удоволствие) и малко от снимковия материал, който направихме. Нямам търпение вече да идва събитието!
    10 points
  18. Супер, Роска. Благодаря ти за готините снимки. Позволих си да сваля голяма част от тях и да ги пусна директно тук, във форума:
    9 points
  19. Страхотна среща! Този път на поляната сякаш по-приятно се получи и наредбата на колите, на шарена сянка. Аз както винаги апаратът не го оставих почти, но покрай сладките приказки се оказа, че съм забравил да го ползвам Както и предните пъти, ще споделя направо линк към няколкото снимки както от тази, така и от минали гостита https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing
    9 points
  20. Добро утро на всики Макар и някой от вас вече да са видяли из фейса , какво се случва , да се похваля и тук. Марта отива замина за боя. Миналата седмица в четвъртък , с Коце наехме една платформичка , закачихме я на октавията и цял ден напред назад. Първо закарахме Марта при бояджията , след което напазарувахме малко ние Или с други думи вече съм горд собственик на още една скраб - още една 130 Л. За момента тя ще основно донор на сухо окачване и нямам планове да я реставрирам. Живот и здраве , ако няма някакви форс мажорни обстоялтества , след около месец и кусур , ще е готова за сглобяване :D
    9 points
  21. Трябва да се хвана тия дни да поразкажа малко, че последния месец има страшно много развитие по колата и едни 400км градско каране с невъобразим кеффф
    9 points
  22. Боя може да нямат, но пък за сметка на това са чаровни!??
    9 points
  23. Имаме си ново попълнение в клуба, което е на собственика на Автоцентър Люси: Съвсем скоро ще разкажа малко повече за колата
    9 points
  24. Срещата се получи страхотно! Още веднъж благодаря на организаторите и се надявам догодина живот и здраве да не съм само навигатор Ето част и от моите снимки: П.П. Не ми позволява да кача останалото, затова пускам линк към снимки от всички срещи, наредени по папки: https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing
    9 points
  25. имаме още малко снимков материал, с огромни благодарности на Георги Маринов от Пещера, направил е страхотни кадри! За съжаление пристигна доста късно и повечето коли вече си бяха тръгнали, но въпреки това снимките са страхотни!
    9 points
  26. И аз стигнах до момента, в който реших да взема втора кола в семейството, тъй като съпругата взе книжка и не искам да се учи на голямата семейна кола. Tа в крайна сметка послушах собствения си съвет и вчера купих едно Zoe ZE40 набор 2019 на 40 000 км с идеята да го покараме една година докато тя се понаучи и след тази година вече да решим. Ако тя го кара достатъчно често и колата ни допадне - ще го задържим, а ако не - ще го продадем и евентуално за втора кола ще разчитаме на електричка с почасов наем, когато се наложи или ще помислим за нещо по-ново пак електрическо (например излизащия скоро Citroen e-C3 или защо не излизащата догодина Skoda Epiq). След като няколко седмици се борих с десетките страници обяви за Zoe, мога да споделя следните съвети, ако някой реши да купува такава кола: - Първото поколение на Зое е имало два варианта за батерията - да е собственост на купувача или да е собственост на Рено и купувача да й плаща т.нар. лизинг всеки месец. Тези, които са с лизингова батерия трябва да се продават на значително по-малка цена и като цяло не е много ясно дали новия купувач ще може да продължи да плаща лизинга в България или ще се окаже с кола без батерия. Има доста обяви, в които откровенно подвеждащо колата се продава на висока цена (все едно батерията е собствена) и ако човек не си провери нещата по VIN в представителството на Рено, може да се окаже прецакан с кола, която да не може да използва. - Някои версии на колата са предлагани с 8 годишна гаранция на батерията, а в други случаи с 5 годишна. Принципно първото поколение на Zoe има само AC зареждане, което може да се отчете и като плюс тъй като гарантира минимална деградация и реално се очаква батерията да надживее колата (да изкара доста повече от гаранцията от 8 години или 160 000 км). И все пак ако ви е важна гаранцията е добре да проверите дали конкретното Zoe е с 5 или 8 годишна гаранция. - За да важи гаранцията на батерията, колата трябва всяка година да посещава оторизиран сервиз на Рено. Това посещение в общия случай завършва с една смяна на филтъра на климатик, тъй като няма какво друго да се сервизира, но ако някой собственик реши да го пропусне, това компроментира гаранцията. Затова преди покупка, ако ви е важна въпросната гаранция, е добре да се проследи цялата история за всички години на колата. - Голяма част от обявите, подобно и на колите с ДВГ, са внесени ударени и са донагласени у нас, така че да се продадат с максимизирана печалба. Това важи не само за автокъщите, но и за частни лица, които иначе дейно промотират електрическата мобилност в публичното пространство, а същевременно се занимават с препродажба на електромобили без да са юридически лица. Затова съветът ми е - доверие никому и си проверявайте колите, както за история за удари, така и с преглед в сервиз преди покупката. Конкретно моето Zoe е с 43 kwh батерия (41 kwh използваемо или колкото е останало след деградацията) и според статистиките за модела би трябвало да прави към 250 км смесен пробег и над 300 км градско през топлите сезони. Аз го взимам с идеята за предимно градско шофиране, което спокойно може да се постигне и само със зареждане на публични AC станции - ще е нужно зареждане веднъж седмично (или максимум два пъти в седмицата през зимата) и тъй като колата зарежда с цели 22 kW на AC, реално ще се пълни за около час и половина (един обяд време в района на безплатна или евтина AC зарядна станция). И все пак този размер батерия го избрах и тъй като вярвам, че ще става и за някакво извънградско (в рамките на 200 км без дозареждане). Обмислям да го тествам още след десетина дена в тази му светлина с едно пътуване от София до Лом, което е около 170 км и се надявам да го взема спокойно, без да се налага междинно спиране. Ако на някой му е любопитно да споделям истории с електричарските ми неволи, мога да пиша в темата "Дискусии за електрически автомобили".
    8 points
  27. По моя инициатива и на Иво Смирноф, Росен направи няколко сравнителни теста. След тях е още по-ентусиазиран и въодушевен да си направи Шкодата. Не е искал и никога не е споменавал дори. Предложението беше наше.
    8 points
  28. като сме на задномоторна вълна, да се включа и аз с мойта баба, която вече не спи зимен сън:
    8 points
  29. И така, на 11.02.2024г. се състоя първата ни среща в Плевен, на паркинга на "Двете Сърнета". Не очаквах да се съберем толкова шкодички, като за първа среща, за което се радвам много! За тези които не успяха да дойдат, да не се притесняват и да заповядат на следващата такава, която ще се състои на !!! 10 март !!! Тук ще оставя снимки от срещата. И не на последно място бяхме посетени от ловчанлии, което искрено оценявам!
    8 points
  30. Сезона може да се счита за открит! Днес проведохме първата месечна среща за годината на територията на София. Подновяваме месечните срещи с пълна сила и ВСЯКА ПЪРВА НЕДЕЛЯ от месеца, ще се събираме на НИМ, дано срещите продължават да бъдат така добре посещавани както днешната. Аз лично се запознах с няколко нови фена и се видях с някои, които не бях виждал отдавна. Въпреки вятъра и студа, последните си тръгнахме след 3 часа и кусур висене, а честно казано не ни се тръгваше, но след няколко седмици ще се видим отново!!! А така изглежда жена Ви, когато я завлечете на студа на някъв тъп паркинг, а бременната й приятелка не е могла да дойде... Един клип на почти всички клубни коли посетили срещата. VID_20240204_145527.mp4 Един клип "отлепяш но не облизваш" VID_20240204_145629.mp4 И докато сме на тема стикери... Колко голям фен трябва да си, да си залепиш стикера така, че кат погледнеш в огледалото да си го виждаш правилно!?!?!
    8 points
  31. Забравил съм да кача снимки на свършеното от мен . Писна ми да я кърпя тая кола!!! Данчо се беше притеснил, че колата е за прагове, но когато огледах подробно нещата...прага има невероятна линия и нито една ръждичка, освен под предните калници (за по-лесно ще ги наричаме задънки). Когато отворих задънките видях че и средния и вътрешния праг са не докоснати от времето! Освен праговете, имаше леко удърче в стойката на фара и мигача, което изпънах за да можем лесно да напаснем детайлите след боята, и си намерих още малко изгнило при захвата на калника. От другата страна беше същата работа. Прегледах и А образните усилки държащи пантите на вратите. А горе на колонката, някой не добър човек, беше дупчил за антена и се наложи да запуша трите дубки. Надявам се да съм приключил с кърпежите по тази кола!!! Между другото, доооста други интересни неща се случват около колата, но за тях ще разкаже Данчо, защото аз само помагам със съвети и от време на време удрям по едно рамо.
    8 points
  32. А ти, Пепи, защо от неделя насам не помогна на човека? Или чакаме другарче да се включи, за да останат за теб генералните и неуместни заключения? Които вместо да правиш, можеше да провериш дали случайно на първа страница от темата няма телефон на Жорката и да попаднеш на желанието му, който иска да се свърже с него да му пише на лично. Да напишеш това на питащия, с което да му свършиш работа и да помогнеш. Точно както е направил @joro-120L. Е, вместо това е по-лесно да пратиш някой в трета глуха с някакво предполагаемо търсене във фейса. Като критикуваш, поне да си беше направил труда да провериш потребителя на Жорката във фейса как точно се пише и да дадеш директен линк към него. Хем не помагаш, хем критикуваш. Сбъркана работа е това...
    8 points
  33. Здравейте, Осем месеца по-късно по колата не е пипано почти нищо. Оказа се че електрическата кормилна колона от Фиат, която монтирах няма как да се подкара без да минава през КАН, а както предполагате, 110 ката си остава аналогова. Понеже съм си навил на пръста да сложа такава колона, въпреки, че осъзнавам, че е излишно за тази кола, проучих въпроса и разбрах че всички дрифтъри ползват опелски и има как да се подкарат на аналогова кола. Сещате се какво последва... Купих една колона... Разглобих я за да мога да работя по нея... След това започнах да режа всичко което съм направил по купето... Диска се счупи докъто го завирах под таблото и щях да се батисам... Но успях да почистя добре всичко... След това успях да изработя нова стойка с всички наклони и сериозни усилки в гредичката... За Фиатова колона... За Опелска колона, изглежда дори по-заводско... Монтирана колона и горе-долу монтирано табло... След това продължих с поставянето на пръта свързващ 120ковата рейка с Опелската колона... Оказа се, че ъгъла който се получава в каретата е брутален... За да застане така пръта падна огромно пилене на карето... Докъто не спря да блокира... 347292009_6347792168671501_5970481252897802693_n.mp4 Не ми харесва как се движи но реших да продължа на там и опитах да монтирам педалите... опита беше без успешен... Откачих и зарязах всичко... Докъто си беснея дойдоха нова партида части от чехия, а именно комплект за преминаване на задномоторка към фабиев стартер... Предните спирачки също се уточниха, 310мм дискове ръчно изработени и подцинковани супорти и апарати от Октавия 2 ВРС, монтирани на главини от 120 и натъпкани в 15цолова джанта... Реших и с каква решетка ше се събира колата... До тук... Пари: 10616лв + 300лв. спирачки + 180лв колона от Опел + 10лв решетка + 120лв комплект стартер = 11226лв. Часове труд (който не е заплатен): 590ч. +30 = 620ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1350лв. до момента не съм плащал изработката и цинка на супортите...
    8 points
  34. Имам и два клипа, направих една обиколка около колите преди старта, и снимах тръгването:
    8 points
  35. Вчера, макар и по задачки, имахме гости в Пловдив На Коцето @malkiq нещо не му хареса на "хладно" ама аз и Иво @__smirnoff__ сме си свикнали 365439997_6460077657445191_5587433819054989622_n.mp4 Както винаги един работи, а другите седят и гледат Ленка за разлика от нас пък си изкара цял ден на сянка И накрая се отбихме да кажем здрасти на още една добре позната бегачка
    8 points
  36. Карам си вчера към Атолука и малко преди с. Равногор виждам паркирана край пътя позната Октавия. Мисля си - Роската е отишъл за гъби или на пикник на някоя полянка. Докато снимах, така и никой не се появи. Вечерта се видяхме на Атолука и се оказа, че сем. Райчеви са си направили една разходка, към 10 км. преход в красивите и прохладни Родопи.
    8 points
  37. Като за трети път мисля че доста успешно и прилично се получи срещата! Също така много се радвам, че дойде и ретро шкодичка (S100) която грабна погледите на минувачите! Ето и снимков материал от събитието:
    7 points
  38. Получи се разкошна среща. Имаше от всичко по много - приятно пролетно време, много настроение, готини хора, готини коли и за пореден път отлично отношение, цени и обслужване от страна на домакините ни от ресторант Малкия Явор. Тази година получих няколко "назначения" едновременно. Заради което не ми остана много време за това, което най-много обичам да правя на клубни мероприятия - снимки. Фотоапарата така и си остана в багажника. Та в тази връзка, благодаря на Ицето @Izolini, че беше до мен на входа, сам нямаше да се справя. Благодаря и на Роската @Rosen Raychev, който щъкаше цял ден с фотоапарата си. Надявам се да е направил добри снимки, чакам публикуването им с нетърпение. От името на Шкода клуб България искам да благодаря на всички вас, които дойдохте и уважихте първото за годината национално клубно мероприятие. Именно вие, нашите гости, заредени с добро настроение, правите срещата в Първенец толкова приятна вече години наред. Искренно се надявам хората, които ни посетиха за първи път, също да са останали доволни от слънчевия съботен ден и догодина отново да сме заедно. Първата част от видео материала, под формата на intro, вече може да се види в клубния ни профил в TikTok, а основната част ще бъде пусната тези дни. След което ще има и видео за youtube и форума, но там ще се позабавя поради липса на свободно време. Иначе, накратко, отправната точка за мнозина от нас, потеглящите от София, е Лукойл след караулката. Тук имах среща с @Юлиан13 и прекрасното му семейство, с които пътувахме заедно до и от Първенец: Вече сме на територията на Пловдив: Пристигнахме на входа на поляната, където вече ни чакаше Ивчо @smirn0ff. Обсъдихме подредбата на автомобилите ви, закачихме винилите с надпис Шкода клуб България и насочваща към мероприятето стрелка: Знаеш, пикантерии да искаш на клубните срещи. Отново имаше достатъчно, но ще се въздържа да пускам всички. Ето тези 2 снимки, бях предупредил Ицо, че метне ли се в багажника, ще го снимам и ще го изтипосам тук: Но пък Ицето после се отсрами, монтирайки клубни табли за регистрационен номер на първия и подранил гост на срещата. Е, добре, че имаше дузина чираци, да му вдъхват кураж :
    7 points
  39. 7 points
  40. Да пусна някоя друга снимка и от днешната среща?
    7 points
  41. От вчера вечерта на НИМ, среща на We Built It:
    7 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.