Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      28

    • Мнения

      1746


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      17

    • Мнения

      5587


  3. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      16

    • Мнения

      146


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      11

    • Мнения

      2072


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 28.12.2021 във всички области

  1. Никола Крумов: Бедствено положение Ще ви разкажа как се посреща бедствено положение на село. Преди десетина години се случих в моето селце, когато падна голямата зима. Ток няма от три дни. Навън е минус 10. Снегът стига до пъпа на жираф. В кухнята сме се събрали комшии. Грамадната старовремска печка бумти, наблъскана с дърва, а от процепите ѝ усмихнати зайчета играят по стените. Домашни суджуци, питка, сланина, пастърма, гъсто вино, здрава ракия, туршии и кисело зеле. Мъжете оживено блъскаме карти по потници, а жените с чаши в ръка си бърборят, седнали на ъгловите легла. Баба ми плете на двете запалени свещи, котката спи в скута ѝ. Децата беснеят около нас, като през половин час им се прави забележка да не крещят, все едно са „въртоглави”. От джобното радио приглушено се чува програма „Хоризонт”. Веселбата е уникално незабравима – разказват се смешки, стари селски истории, измисляме приказки, каните се пълнят за кой ли път... В теснотията сме се навряли петнайсетина човека, но от време на време успяваме някак да изиграем по едно хоро. Връз печката къкрят свински мръвки в огромна праисторическа тава. Идилия! *** На дворната врата някой упорито дрънчи и вика. Както съм полугол, отивам да видя кой е. Екип на гражданска защита: „Господине, идваме да ви спасим!” „От какво!?” „От бедствието, как от какво? Ще ви извозим с военни камиони до общинския център (дано стигнем за два-три дни) и ще ви настаним в детската градина. Там е малко студено, тъй че си вземете по десет одеяла на човек. Храна няма, но аз ще ви раздам картофи от държавния резерв – пазим ги за такива случаи вече 35 години.” Преди да се опомня, двама ме грабват, опитвайки се да ме спасят. Единия го събарям, но отгоре ми се нахвърлят пожарникар и полицай. Заради глъчката мъжете от вкъщи изскачат (вуйчо е с манарата). Настава меле – спасителите се опитват да ни осакатят, за да ни предпазят. Повече са, но дружно успяваме да ги отблъснем. Гледам съседите отсреща издигат барикада пред портата си – следваме примера им. Обградили са ги и режат телената им ограда – за тях вече няма надежда. По-нататък чичо Ванко в отчаянието си, заварява входната врата. Избухват повсеместни въстания – всеки се брани с подръчни сечива, само да не бъде спасен. С моите другари излизаме в нелегалност и през дворовете помагаме на други хора от улицата да оцелеят при освобождението (нашият двор се пази от пуснатото на свобода великанско куче Омуртаг). Все пак спасителите успяват да заловят няколко човека, които натоварват в леденото ремарке на камиона (включително една беззащитна старица, влачена с модерна носилка, завързана за моторна шейна – бабичката е затрупана от половин метър сняг). Родилка се е подсигурила с две пенсионирани акушерки и местния доктор, но полицаите я извлачат от дома ѝ по нощница. Полагат бременния човек в заскрежената патрулка, където старшина изражда бебето посредством шапка (и досега викаме на детето Данчо Шапката). Селото е дало общо осем жертви. На другия ден с два трактора и бус успяваме да си приберем осмината пленници от града. Вечерта отново сме вкъщи в обичайната обстановка. Внезапно токът идва... след първоначално възторжени възгласи всички някак се умърлушват... Тихо е... Оглеждаме се припряно... Децата искат да плачат... Ставам бодро с чаша в ръка и набичвам едно хоро от телевизора: „Уважаеми съселяни, нека сме живи и здрави – дано Бог бъде с нас и пак ни спре токът!” Хорото тръгва на двора... Та така народе мой. 20 годишните няма да го знаят, но аз да, знам го че беше така и ми се реве.
    9 points
  2. Вчера късно вечерта се измихме подобаващо. После се прибрахме на топло в гаража. А днес закарахме малкото братче на детска градина. След което закъсняхме за работа - ами няма как, решихме да се порадваме на снега в подножието на Витоша.
    8 points
  3. 6 points
  4. Принципно не играя много игри, но на тази съм фен Постарах се за цветове и окачване, ама май без рег. табели няма да се познаят собствениците И една по мой вкус:
    5 points
  5. Я, какво донесе котката … Или беше Дядо Мраз Костенурче, при това сухоземно !
    4 points
  6. Честита нова година!
    4 points
  7. ЧНГ на всички! Нека бъде една здрава година за вас и ближните ви! Ето един ретрак, закупен в последния ден на 2021г. срещу мощните 55 лева, но раздаващ се безкрайно на фотосесиите
    4 points
  8. хоп-троп, поздрави
    3 points
  9. Измамите при мобилните оператори - факт! Преподписвам си за пореден път договора (естествено за повече пари) м.10.2021 и съответно получавам SMS с поздравления за новите две години , а малко по-късно съм получил втори , който ме уведомява , че Те (оператора) ще ме пази ... от какво не е ясно и как също , но ясно е написана цифрата 1.20 на месец. Признавам , маркирал съм го като прочетен. Днес получавам втори SMS , че тестовия период е изтекъл и от другия месец да се приготвя да си плащам за "защита" . Естествено звъня на оператпра да изключат тази глупост и чудо - в колцентъра нямат достъп до системата (странно , преди имаха) , трябвало да си инсталирам някакво глупаво приложение , щот през компютър не може също да се изключи , но може да го направи касиер в център на оператора. Добре - онождам се у касата на оператора , показвам SMS на някакво създание набор на Server 2k3 и това веднага си закача глупавото приложение да ми се инсталира на телефона - СКАНДАЛ ... опитах се да бъда любезен и да обясня , че не ги искам в телефона си и ако може , да вземе да се размърда и да разкара този лев и дваеесе от сметката ми , че ... Та прочитайте си поздравителните писма от операторите , да не останете изненадани на касата. Във вторник от друг оператор се опитаха да ми подарят рутър (от 45 лв.) за 90 , които щях да им плащам следващите две години .. баси тия хора за съвсем прости ли ни вземат?
    3 points
  10. Та...както казах преди 3 месеца - "Game over", ама сега вече е Game over IS REALLY FUCKIN' OVER - кой еб@л, еб@л, кака се омъжи
    3 points
  11. Цяла седмица бачкаме там. Една "къщичка" с 30 датчика и сума ти камери, интернет и телевизия... Малко е студ навън, ама няма как Иначе, рекламирам сайта на една бивша... Джантите са си ми много убави! Даже повече ме радва зимния сет от оригиналните 17" ако требе да съм честен
    3 points
  12. Vintage Casio "double wristie" за добър ден!
    3 points
  13. Колко и Дурасел да тъпчеш , все ще се намери някой чешки буркановз да те резне
    3 points
  14. Малка разходка до летището Леново - Поройна
    3 points
  15. Та това е.Хардуера е събран [smilie=sarcastic.gif] [b]Турбо - IS38[/b] [b]Scorpion Downpipe and Cat 200 клетки[/b] [b]Racingline Performance MQB Intercooler System[/b] [b]Racingline Performance Silicone Boost Hose Set EA888 Gen3[/b] Ще чакаме по топли дни да наредим хардуера и после софт.Искренно се надявам април да мога да давам газ
    3 points
  16. Реших да го почистя и се улових, че просто го зяпам Както казва чичо Нико, God tier!
    3 points
  17. Честита Коледа, уважаеми колеги, приятели и весело посрещане на Новата година! Да сте живи, здрави и щастливи! Един много специален Коледен поздрав от дъщеря ми. п.п. Интерпретацията си е нейна.
    3 points
  18. Концерт за пиано и цигулка. В публиката непозната жена се обръща към мъжа до нея: - Какво мислите ? - Предпочитам цигулката пред пианото! - Оооо, Вие сте музикант!? - Не, хамалин!
    2 points
  19. Жоре, благодаря ти за пожеланията и поздрава! Това изпълнение ми е много любимо. Като се има предвид, кои са замесените, няма и как иначе. Следващото ниво на супер група. За Саймън и Лий знаеш, но и Майк Стърн ми е мега любим, пък и е много специфичен и разпознаваем със звука си. Да не говорим и какъв благ човек е. Наздраве с едно негово изпълнение, редом до други великани, разбира се.
    2 points
  20. @axel Влади, Честит рожден ден! Да си жив и здрав! Все така да ни радваш с добри изпълнения в тази тема и нови успехи на музикалната сцена! Поздрав:
    2 points
  21. Да, приключил съм поради следната причина причина - докопах се до нещо, което отговаря на изискванията ми. Най-важното е, че аз искам да притежавам само един, т.нар. "титулярен", ежедневен часовник. Не два, не три. Само един! Поради това, за душевния ми мир е най-важно именно той да отговаря на всичките ми изисквания (най-вече когато говорим за по-скъп часовник): - да е компактен (36-40мм), ненатрапчив ("under the radar", защото не се купува, за да се навира в очите); - да има само 3 стрелки, от които секундната да е голяма и красива, а не малка долу на 6 часа; - по възможност да е без дата, за да не се разваля симетрията на цифера; - циферът да ме впечатлява, като по възможност да не е сънбърст, но по изключение може, ако отива на модела или ако сънбърстът е много сполучлив; - да е с ойстър тип верига, но минимум да е на верига, защото тя е част от бижуто; - да е със 70 часа резерв, за да го сваля в петък и през почивните дни да си правя пишки с винтидж Касио моделите, бе да внимавам къде ще се облегна или в кой джоб с цип ще бръкна, че да не намеса косъмчета; - да е с колкото се може по-близък до перфектен финиш, в т.п. и полировки, и бръшване, и ръбове по каса и верига; - да е с марка, която да ми го вдига; - по възможност моделът да има някаква история; - да мога да си го позволя. На въпросните критерии отговарят: Тюдор ББ58, керамичният блек бей, Тюдор Пелагос, от Омега само и единствено Аква Тера (иначе любимият ми е Спийди Муунуоч, но него бих го купил за втори, защото го искам с ръчно навиване), Ролекс Ойстър, Експлорър, Дейтджъст (по изключение това е часовник с дата, но Дейтджъст за мен е як именно защото има дата с лупа). Има и други модели на Ролекс, както и други марки (Вашрон и Патек), които много харесвам, но те отпадат поради финансови съображения. От изброените, успях да изкача стълбицата до Ролекс, при това да се докопам до Експлорър. Нямам какво да желая от тук нататък. Инапе мечтата ми е full gold Day-date Presidential bracelet.
    2 points
  22. Часовници дал Господ Има за всеки вкус по нещо Дали с Мерцедес или с БМВ, важното е всеки да си харесва собствеността Наздраве!
    2 points
  23. Здравейте на всички! В тази тема не е писано от 2017 година но тя много ми помогна най-вече последната публикация на @Alexandar за което много му благодаря! Той е написал в нея име и телефонен номер на човек който наистина се оказа много точен, който ми помогна много в намирането на подходящия модул за моя автомобил, за неговото транспортиране от Хасково до Русе, за съвет при монтажа му, за задаптацията и т. н , като цяло благодарение на Антон (наистина много точен) моята кола вече има Темпомат и Cruise Control ! Благодаря ти и тук приятелю за отделеното време което ми отдели, късмет!
    2 points
  24. Алекси Може и да съм го пускал.
    2 points
  25. Ами, аз не съм брандиран, но в семейството караме 2 октавии - жена ми единичка, а аз тройка. И двете комби, сребристи и дизел. Шкода на три морета
    2 points
  26. Поздрави Жоре! Показах коментара ти на жена ми - голяма усмивка имаше Каза да ти благодаря от нейно име. @joro_kem благодаря за хубавите думи. Не съм успял да те отразя В последно време все по рядко му се наслаждавам. Нямам спомен кой е карал и жена ми често го кара. Живеем в Тракия и сутрин все трябва да “цепим секундата”, след като оставим децата. @joro-120L все още си е черен П.С. Аз пък в последно време (да не кажа за изминалата 2021) все никой брандиран не мога да засека, иначе шкоди много има Поздрави!
    2 points
  27. Еми каквото било било - тази седмица депозирах Тойотата. Предстои 6 месечно чакане, докато се сдобия с нея. Както вероятно знаете в момента всички производители имат сериозни затруднения и забавяние в производството, та Тойота не е изключение, макар че поръчвам стандартен пакет без добавяне на никакви екстри. Финалното решението го взех след тест драйв, който направих в петъка преди точно една седмица. Карах обикновения хибрид, тъй като плъгин още нямат екземпляр за тест драйв (обещаха като дойде след 2-3 месеца, да ми се обадят да го покарам и него). Като цяло двете коли са идентични и отвън и като интериор и разликата е основно в по-голямата батерия на плъгин хибрида с възможност за сериозен градски пробег само на ток, както и едни 80 и кусур конски сили, които ще са налични отгоре. Това, което исках да видя на тест драйва е дали ще се чувствам удобно, сядайки на шофьорската седалка и боравейки с мултимедията (бях си взел и кабелчето от Йетито, за да тествам Андроид Ауто интеграцията). Ще оставя тук някои лични впечатления от тест драйва за плюсове и минуси, които видях. Минуси (сравнявайки най-вече с впечатленията ми от шкодите): - Софтуерът на мултимедията изглежда по-дървеничък. Не е нещо, което да ме притеснява особено, тъй като като функции има всичко, което ми трябва и със сигурност се свиква, но при Шкода със сигурност изглеждат по-дизайнерско помислени нещата. - Simply clever решенията на Шкода може би ще ми липсват от време на време. Хубаво е, че Тойота са предвидили достатъчно място за съхранение на кабелите за зарядни и за щората за багажника, под кората до резервната гума. Функционалните кукички от двете страни на багажника на Йетито обаче със сигурност ще ми липсват. За разлика от Йетито в иначе големия багажник на Рав4 няма една кукучка отстрани, където да си хванеш например пазарската торба, за да не се разсипе. Чекмеджето под пасажерската седалка и втората жабка над таблото също ще ми липсват от Йетито. Плюсове (неща, които като цяло ми харесват в този модел на Рав4): - Макар и в доста от ревютата по видеата да определят интериора като старомоден, аз също съм старомоден и ми харесва, че всичко изглежда доста стабилно/масивно сложено. Таблетът на мултимедията изглежда доста по-масивен (разбирайте дебел) от този, който е в Ениак например. Големите гумирани въртящи се бутони на климатика и на мултимедията също ми харесват. - Голям брой физически бутони, както за климатизацията, така и на мултимедията. Изобщо не ми харесва тенденцията във VW груп (и не само) да правят всичко с тъч дисплей и тъч слайдъри. Смятам, че физическите бутони са в пъти по-удобни по време на шофиране и за бързите функции за достъп е хубаво да има такива, а не да правиш по няколко опита докато успееш да нацелиш успешно тъч скрийна. Като цяло се радвам, че ще взема този модел на Тойота преди да са го "реновирали" с изцяло тъч интерфейси. - Добра интеграция между физическите бутони и Андроид Ауто. Като цъкнеш Maps от мултимедията или пък слушалката от волана, ти ги отваря съответния екран в Андроид Ауто, когато е свързано. Може би и при Кодиак е така (не съм тествал), но при Йетито като един от първите модели с Андроид Ауто то си работи почти като отделен интерфейс от останалата част на мултимедията в колата. Единственият физически бутон, който работи с Андроид Ауто при Йетито е този за гласовото разпознаване - като натисна бутона от волана, ако съм включил андроид ауто имам възможност да питам гугъл асистент да ме навигира до определено място в Waze или пък да ми каже прогнозата за времето. - Приятно/Задоволително возене по моето усещане. Пробвах както по околовръсното, минавайки нарочно през шахти, които попринцип ги заобикалям с Йетито, така и по бул. Цар Борис 3, който за мен е еталон за ужасен павиран път. Преди да поръчам колата си направих проучването и за стимулите от държавата за закупуване на такъв автомобил. Резултатът от проучването е, че стимулите изобщо няма. През 2017 е имало гласуване дали плъгин хибридите да паркират безплатно в зоните в София, но е било отхвърлено. Напрактика независимо, че в 99% (да не казвам 100%) от случаите в града ще карам изцяло на ток и замърсяването на въздуха от мен ще е точно 0, колкото е и на чиста електричка, плъгин хибрида в момента се третира еднакво с конвенционалните бензини и дизели. По този начин повечето хора ще предпочетат да си купят нов дизел, който в момента е по-изгоден като цена от всякога, тъй като вече е по-евтин и от бензина (преди 6 години като поръчвах Йетито дизелите вървяха с няколко хиляди лева по-скъпо от бензиновите коли, а сега е обратното). За мен това не е доизмислено и мисля, че дори да не направят безплатно паркирането, за да може все пак чистите електрички да са стимулирани повече, то поне трябва да отпадне времевото ограничение за синя зона и да можеш да си стоиш, колкото искаш, стига да си плащаш СМС-ите. В момента плъгин хибридите са в една еко категория (пета категория) заедно с чистите електрически автомобили, така че мисля че чисто законово би могло много лесно да се добави една точка за привилегии за всички автомобили в тази пета категория. Както и да е, това не променя решението ми по никакъв начин и за мен в момента това е по-универсалната кола сравнено с чисто електрическите алтернативи. Първоначалното ми заблуждение, че плъгин хибридите ще могат да паркират безплатно, дойде от тази страница в сайта на Пежо, където по най-подвеждащия начин са сложили информация за чистите си електрички в секцията за предимства на плъгин хибридите. И после как да си купиш Пежо, като още първата ви комуникация започва с лъжа... В тази връзка бих искал да помоля @Mishelle или някой друг с права да сложи едно задраскване в първия ми пост на местата, където съм споменал паркирането на плъгин хибридите в зона. Не бих искал да подведа и аз някой друг, който чете темата. Това са двете места, който трябва да се задраскат: Относно Йетито - принципно още миналата година един познат ме пита дали го продавам (тогава още нямах никакви такива намерения) и тъй като година по-късно той така и не успя да си намери Йети, което да му хареса, реално той беше първия желаещ да вземе колата като я освободя. Не сме говорили за цена още, но се радвам, че има още двама потенциални купувачи и то от този форум ( @Izolini, @scooby doo ). Йетито е първата ми нова кола, която съм купувал и като такава бях доста вманиачен в пазенето и поддържането й. Ще се радвам да я продам на някой, който също я оценява и ще я пази, а хора, които са си направили труда да си направят регистрация в този форум съм сигурен, че попадат групата на хората обичащи колите си. Като намеря време в близките дни ще ви изпратя на лично подробно описанието на колата и нещата вървящи с нея (втори коплект оригинални джанти и тн). Ако се разберем отсега за цена, която мисля, че е разумна, няма да се занимавам да пускам обяви по сайтовете за коли. Тъй като предстои 6 месеца чакане за Равката, мисля, че няма смисъл да показвам на живо Йетито преди Май месец. За това без да развивам фермани по темата, само ще изредя с няколко тирета неща, които смятам, че са показателни, че наистина съм бил леко вманиачен относно колата (надявам се за следващата това да не е до такава степен): - Преди да купя колата си купих гараж в партера на съседен блок (за съжаление в моя няма свободни такива). В офиса, в който работя също паркирам на подземни парко места и напрактика при ежедневната употреба колата винаги е била "гаражна". - Още в края на първия месец след взимането на колата й купих едни покривала за седалките. Може да са малко грозновати за повечето хора, но на мен ми се стори по-практично от гледна точка поддръжката, тъй като ги свалям 2 пъти в годината да ги пускам в пералнята, а не се занимавам с "пране" на оригиналния салон. В този ред на мисли вярвам, че оригиналният салон е максимално запазен и ако решите може да разкарате тези покривала и да си карате колата, както си е произведена. - Към края на първата година видях в този форум няколко поста на колеги във връзка с нано керамични покрития правени от Always Dry Bulgaria / Kushev Brothers и реших и аз да "поглезя" Йетито. Първоначалното слагане беше около 600 лв и после всяка година съм давал по стотина и нещо лева за подновяване на покритието. Не съм убеден, че това е най-смислената инвестиция за една Шкода (всеки път като ходех при тях бяха предимно скъпарски коли от немските премиум марки), но така или иначе всяка година към април-май месец си ходех там. В крайна сметка ефектът е, че лаковото покритие е максимално запазено във времето, стоейки под този нано-керамичен слой. - Когато за първи път закарах колата при Kushev Brothers, те ми показаха как да си мия колата сам, така че да не се издрасква (предполагам всички сте виждали онези кръгови микро драскотини, получаващи се при натискане при търкането на автомивка с мръсните четки). Та оттогава никога не съм оставял колата на автомивка и винаги ходя да си я мия сам на автомивките с левчета. Удивително е как вкъщи не могат по никакъв начин да бърша прах, а в същото време с какъв кеф ходя да поливам и бърша тия ламарини с часове. - Докато колата беше в гаранция съм я обслужвал всяка година в Еуратек (не съм чакал предписанието от 2 години и 30000 км, а съм ходил на средата на това предписание). Миналия май й свърши гаранцията и две седмици преди това я заведох в Трансексперт, за да видя дали няма нещо, което да мине гаранционно, точно преди изтичане на гаранцията. Те я погледнаха и казаха, че няма какво да се прави при нея, при което им я оставих да ми сменят маслото и филтрите. - Обувките на малчугана му ги свалям всеки път като го слагам на столчето, за да не ми цапа седалките. Преди година му купих и един органайзер, който е на гърба на шофьорската седалка. Хем си трупа играчките там, хем имам още допълнително спокойствие, че няма да цапа нещо. - Храна в купето не разрешавам да се яде, а за пушене и дума да не става! (в семейството нямаме пушачи, така че последното правило е лесно изпълнимо). - На съпругата ми преди да й предложа брак съм я избирал по следния критерии: https://www.facebook.com/100009231671799/videos/890269694983835/ Добре де, последното тире беше в рамките на шегата, но като цяло мисля, че успях да опиша достоверно нещата от ежедневието ми. Не ми е лесно, а на жена ми още по-малко... Да е мислила, когато е имала възможност, сега вече е късно. Надявам се все пак със следващата кола да съм малко по-ларж и Тойотата да ми робува повече, отколкото аз на нея...
    2 points
  28. Няма само @Stucata да троли с касиовци.
    2 points
  29. Поне 2г. ползвам WAZE и съм много доволен. Постоянно си цъкам постовете на КАТ и всякакви проблеми на пътя. Спасявал ме е дори от големи локви няколко пъти, за което благодаря на всеки който репортва. Изчислява и смята много добре маршрутите, голям фен съм му определено. За офлайн навигация, полезно за Сърбия, Турция и т.н. последно ползвах Here на Нокия мисля беше приложението, и се справи доста добре. Според мен понякога Гугле Мапс се справя с намиране на адрес, макар че позват еднакви карти с WAZE, нямам отговор тук. За заглушаването на ГПС сигнал има устройства с големина на запалка и са доста ефективни, ще се чудиш как не можеш да се позиционираш с никакво устройство в неговия обхват- забава е.
    2 points
  30. Тази разцветкаюа много ми харесва. Честито. Аз сега се опитвам да купя един красавец, ама не искат да ми го дадат за 1к, а за съжаление това ми е максимумът за момента. Ако все пак успея да го взема, ще съм много доволен... Даже зеленият Sealander не ми харесва толкова.
    2 points
  31. Със голямо забавяне пиша защото повечето не пишат след като си решат проблема. Проблема е решен чрез адаптация това се е получило след падане малко на волтажа на акумулатора както казаха колегите по горе дано да съм полезен на някого ...
    2 points
  32. Тази вечер ми остана време да пусна нещо. Не много типично за мен, но нещо, което в началото не ме грабна толкова, колкото две минути след това. За пръв път чувам тази версия и мисля, че е доста приятна и не знам защо така лъхаща на готино, торфено уиски А и да поздравя Боре. Големия Боре, че тук има и друго Боре ... абе и за двамата Наздраве, @Боре!
    2 points
  33. Да....калта по улиците, въглищата, скапаният, древен автопарк - все проблеми, които се допълват и натрупват... Ама аз само да попитам - Какво се прави по въпроса? И моят си отговор - нищо по същество, но пък пари се събират. Плащаме данъци и такса смет, но улиците мръсни (голяма емоция е миенето на централната част еднаж годишно), кофите преливат.... Селяни, като мен, си греят къщите с въглища, и да има разни субсидии за подмяна на отоплителни уреди, но после с какво ще си плащам тока/газта/пелетите - на никой не му дреме. Колата ми не била еко/био/Ел...ми не е, защото такъв ми е джоба, ма карам на газ та съм по-еко от 99% от дизелите. Ама ще ни оправят - мамата е***а на София - вместо да се организира трафика се организират задръствания, а вредните емисии са повече при празен ход и при тръгни/спри... Без да съм спец, без да съм видял лично цял Европа, без да съм чел и гледал тук и там и най-вече без да си меря п*****а с кой да е по света, си мисля че нещо не е наред в организацията и изпълнението и че каквито и локуми да разтягаме, най-накрая пак ще го отнесе редовия "гражданин" Амин
    2 points
  34. Абе уж си на ТИ с интернеДа, а не намираш данни за местата и ограниченията в тях... Или те мързи да търсиш? Ето интерактивна карта на Европа с доста информация. Ако ти се разглежда де: https://urbanaccessregulations.eu/ Извадих няколко линка, за да не ровиш Между другото, страницата е с доста информация за всяка една стена и съответно всяка забрана в даден град, регион, независимо дали е за вредни емисии за МПС или някакви рестрикции за товарни автомобили.. Ето и линк към всички страни в които има рестрикции по отношение на LEZ (Low Emission Zones) - в зелен цвят, както и ZEZ (Zero Emission Zones) - в лилав цвят. А и други рестрикции са включени също. https://urbanaccessregulations.eu/countries-mainmenu-147 https://urbanaccessregulations.eu/countries-mainmenu-147/italy-mainmenu-81/emilia-romagna Ето тук например, само в област Емилия-Романа в Италия има 25 града с рестрикции. Само в една област. https://urbanaccessregulations.eu/countries-mainmenu-147/france Във Франция има рестрикции в 15-те най-големи града. https://urbanaccessregulations.eu/countries-mainmenu-147/germany-mainmenu-61 82 са местата в Германия. Също обхваща най-големите градове и някои по-малки. https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map А т'ва е карта с отбелязани всички забрани. За ниски емисии, тонаж, брой óси, платени градски пътища...и т.н. В Холандия има 31 зони със НУЛЕВИ емисии... https://urbanaccessregulations.eu/countries-mainmenu-147/netherlands-mainmenu-88 Надявам се да ти е интересно четивото и полезно
    2 points
  35. Здравейте и за много години. Проблема на моя автомобил се реши със смяната на дифтунгата и О- пръстена на дюзата на трети цилиндър. В момента когато започна да прекъсва двигателя показанията на дюзата взеха да се променят и от маркучето за излишното гориво взе да излиза въздух, и това го прави когато загрее 10-15 минути след това. Съжелявам, че няма снимки. Спорна година
    2 points
  36. Поредната добавка: Два нови амортисьора Stabilus и пружинки за изтласкване. VID_20211230_133815.mp4
    2 points
  37. Здравейте, справих се с вратата по следния начин: - Както си беше затворена махнах всички болтове, които държат пластмасовата кора. - Дърпайки за дръжката освободих пластмасовите щипки от към колоната в долната част и средата на вратата. - Понеже вратата е затворена, щипките които се намират до таблото няма как да се освободят с изваждане. Тях ги прежалих и с движение на пластмасовата кора нагоре ги изпочупих (2-3бр) и така получих достъп до тавата със стъклоповдигачите. - В моят случай стъклото беше подпряно с летвички, и това ми позволи да сваля тавата без проблем, от където да стигна до заключващият механизъм и да го освободя. Честно казано не знам как би се получило ако стъклото е монтирано все още, може би ще трябва да се свали самото стъкло и тогава да се свали тавата...? Оказа се, че самата машинка има някакви грижи и електричесткото заключване/отключване не работи и същевременно пречи на механичното отключване. Поръчах си повдигачи (цяла тава) + машинка за 40-50лв от сайт за части втора ръка (да знам, че не е добра идея за повдигачите да са стари) и няколко часа разправия и клевети пред блока и готово. Благодаря на всички за мненията и съветите по темата. Съжалявам, но не успях да направя смислени снимки. Весели и безаварийни празници!
    2 points
  38. ХО-хо-хо, Весела Коледа BROSCOLORS - гр.Пловдив, на цена 45 левчета с промоционална отстъпка Мисля, че съм уцелил комбинацията
    2 points
  39. Малко баня за окото отидох да направя Спийди: Сиймастър стомана: Сиймастър two tone (жълто злато, като има и розово, ама е мега бледо)
    1 point
  40. Честито и да те слуша ! Много ме радва, какъв боен вид има !
    1 point
  41. Не знам , защо гледате тоз Технополис .. вярно де що има телевизори вкъщи съм ги вземал от там , но за аудио техника и особено за кола , за мен Авител са първия избор. И като говорим за избор - от 100 до към 250 има плейери (пак там) , които според мен биха задоволили и най-претенциозните уши. Колкото до Херц - неразбираемо за мен скъпи говорители и то за обикновенна хартиена мембрана , а останалите ... Та аз лично като се изпролети , мисля да обзаведа моита кола с две ТАКИВА , а кога ще пускам жици е друг въпрос
    1 point
  42. Колега, съвета ми е, поразходи се до София, Техническия университет, организацията която се занимава с рециклаж на тези се намира в сградата на плувните им басейни. Не е много евтино но е в пъти по-евтино от дори втора употреба. Правят пълно обслужване на све, и пред теб я закачват на 2 пъти работното и налягане за тест. При мен така направих. Скъсан маншон и влезнало вътре кво ли не контролните прътове се бяха набраздили от повреди а течноста в казанчето където се долива течност амиии как да ти кажа веществото беше хидравличен пясък, изглеждаше отвратилно секси гнусно извирайки при развита капачка на казанчето. Ама тове беше преди около 8-10 години. Не, че ги рекламирам, искаха и гаранцция да ми дадат но човека дето ме заведе там от мое име отказа гаранцията та ми поомекнаха колената и от тогава до сега все по-заздравяват, колената това. Сам си прави извода. Не се получи специфичния луфт при 1-2 зъб на ляво и дясно като буташ волана. От среда на къде и да бутнеш с толко върти колелата. Важно е да го отбележа, тъй като и за това ме предупредиха че можело и да се получи след години, ама можело и да не се получи. Успех.
    1 point
  43. Не правя нищо специално, само common sense неща. Като го сваля в края на деня, минавам внимателно (без да натискам/търкам) със сух микрофибър - така свалям всякаква натрупала се мръсотия и попивам влагата от кожата на китката (важно е да не се оставя да попие в самата каишка). Не използвам препарати и, общо взето, се стремя каишката да е възможно най-малко изложена на влага и/или директна слънчева светлина. Ясно е, че няма да е вечна, но при цена от около 600 долара за нова ми се ще да издържи още година-две
    1 point
  44. На Фабията корите са със щипки. Трябва да разглобиш вътрешната дръжка и да развиеш болтовете, а може би има и едно винтче до дръжката за отваряне на вратата отвътре, като свалиш пластмасата пред нея (ако нямаш ел. огледала там има джойстик за механична настройка на огледалото) . Въпреки това, не виждам как ще се откачи кората отпред към таблото, защото е доста плътно до него.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.