Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 02/19/24 във всички области
-
6 points
-
6 points
-
5 points
-
Гледам си Auto Motor Sport и представят GENESIS GV60. 74+kWh батерия, която, според спецификациите, минава 400км ... И, човека тества. Зимен преход из Австрия от Виена (?) до Ишгъл. И сподели впечатления. Тръгна с пълна батерия, тества зарежданията и в крайна сметка се оказа, че първото му зареждане е след малко повече от 200км, но нататък нещата стават, малко, трагични. На всеки 175км зареждане за 25мин ... на 225kW зарядно! Нооооо, само ако си подготвил батерията, т.е. стоплил си я. Което изисква допълнителен разход и скъсява още пробега. Но пък без него зареждането не е с 225kW, а с "цели" 25! Но, както човека сподели, да речем, че ще я подготвим. Ноооо, планировката се оказва, че е намерила зарядна станция В града, т.е. влизане в задръстването и 25-те минути стават почти час. Да речем, че това не е проблем на електричката, а на конкретния модел, но в крайна сметка 225kW станции няма по път и над път, т.е. може да се наложи да се чака. Все пак говорим за спиране на всеки 175km! В крайна сметка човека сподели, че е минал 770км за 12 часа. Аз минах 1100 за под 11 със зареждане, граници, спиране за физиологични нужди и т.н. И бяхме с две коли, другата 1.6TDI, 110bhp. Толкова за електричките и дългия път ... засега.5 points
-
Тази клапа работи съвместно с ЕГР-а,старт-стопа и участва при регенерацията на ДПФ-а.4 points
-
Така като гледам, от 1 година и 8 дена не съм писал в темата. Не че няма какво да се пише, но... Работа, задачки-закачки, отделно се наложи да извървя един не много лесен път. И за писане във форума не остана много време. Както и да е. Колата продължава да е в топ форма. Кара се всеки ден. Само да набера пак инерция за продължаване на темата. Иначе до тогава една не лоша снимка от есента на 69-та година, га бЕхме млади с EvilRed:4 points
-
4 points
-
Няма как да не се похваля От близо година издирвах плочата на Унгарската група Омега 10000 стъпки. Исках Унгарското издание, балкантоското не ме кефеше (не знам защо...). На няколко пъти я пускат по групите във фейса и се продаваше за секунди и аз все я изпусках. И вчера се сдобих не само с плочата която търсех, а с цели 5 на Унгарците ....и всичко заради една песен.... И за таз година бюджета ми относно плочи- приключи4 points
-
4 points
-
4 points
-
Ще си позволя тук да Ви препоръчам едно магазинче за плочи: София, ул Ангел Кънчев 24, Catch a Fire Records. Магазинчето е семпло - няма табела дори, просто едно помещение с подредени плочи, и грамофон за прослушване (има си и кашон с плочи за подаряване пред вратата ), а собственикът е един приятен и усмихнат млад господин4 points
-
4 points
-
Здравейте, колеги и приятели! Шкода клуб България с удоволствие Ви кани на първото за клубната година събитие на национално ниво - станалата традиция ежегодна среща в с. Първенец, обл. Пловдив. За поредна година нашите домакини ще ни приветстват с добре дошли в уютния ресторант „Малкия Явор“, намиращ се само на 4 км от Пловдив. Тази година екипът на Шкода клуб България се постара да Ви осигури още повече спокойствие, по-широк и зелен паркинг, на който ще паркираме автомобилите си и където няма да се чувствате обезпокоявани от минаващи коли. Децата Ви ще могат да тичат и играят на воля, без притеснение. Сбирката е семейно насочена, затова сте добре дошли с цялото си семейство, забавление има за всички! Дата: 6 април 2024г. (събота). Локация: с. Първенец, област Пловдив. Ресторант: Малкия Явор. Начален час на срещата: 12:00ч. Точна локация на ресторанта и паркинга - клинки тук. Ние, заедно с нашите домакини, Ви очакваме. Заповядайте да прекараме заедно един приятен съботен ден сред природата, в компанията на приятни и усмихнати хора, измежду много и интересни Шкоди. Както всяка година, така и тази, екипът на ресторант "Малкия Явор" ще се погрижи за вкусната храна с прекрасно обслужване и достъпни цени. Като бонус, детската площадка ще е точно до паркинга, за да търчат малчуганите на воля. Надяваме се и времето да е с нас, за да се насладим на свежия въздух и спокойствието на природата. Разбира се, който има желание, ще може да разгледа дошлите автомобили и да обмени интересна информация със собствениците им. Както всяка година, така и тази ще има организирани тръгвания от различни локации, за което ще пишем на по-късен етап. Ако обичате пътуване в колона, със сигурност ще останете доволни. За тези от Вас, които не са присъствали до момента, а и за присъствалите, прилагаме снимки от последните няколко срещи, за да се потопите в атмосферата и да си припомните настроението на събитието: Традиционно гости в Пловдив 2023г. Традиционно гости в Пловдив 2022г. Традиционно гости в Пловдив 2021г. Традиционно гости в Пловдив 2020г. Зареждаме усмивките от сега и Ви очакваме на 6 април! До скоро!3 points
-
3 points
-
3 points
-
Ето още една среща мина доста добре! Въпреки, че нямаше места където да се паркиросаме А за останалите който не успяха да си намерят място или не са ни видели да отскочат към публикацията! И ако има въпроси не се притеснявайте да ми пишете тук или във фейсбука Та да мина към това, че бях невероятно радостен че се събрахме повече и ще продължим да се събираме повече и повече шкодички с всяка следваща среща! Всички са добре дошли ! И така ето скромен снимков материал от срещата 🎞 Ето точно къде се събираме!3 points
-
И в Пловдив ще трябва стягане на редиците. На ефр. Райчев му избягали буталата. Нямало с какво да дойде. Ако иска, да му пратим командирския джип да го вземе?! За недопускане на подобни нарушения - 1 час строева подготовка за цялата бригада! В 14:00 м-р Илиев ( @Цецо ıYı ) приема строя на плаца в парк "Лаута". Ще има и тържествена част. Дядо Георги ще черпи3 points
-
Реставрирани автобуси от добре познатите марки от недалечното минало "Чавдар" и "Икарус" ще бъдат звездите пред НИМ днес: https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/17290445 https://www.sofia.bg/documents/20121/43990129/2024-03-01-Атракционен-автобус+-разписание.pdf/a002b1d7-c332-6587-8935-70649e5160543 points
-
3 points
-
3 points
-
Горе-долу това съм аз с на Светльо Санта фе-то... хахаха... Всеки път, когато го изкарам и бам минимум един резервоар го няма... Затова не са за мене електричките... нямам време да се занимавам с тия глупости и да си планирам пътя и да внимавам къде карам, колко настъпвам, как я карам, да подгрявам баКтерии и не знам си какво си... Карам, настъпвам колкото ми трябва, гледам стрелката, я бензиностанция (само от позната верига) - хоп догоре за под 5 минути и отново газ. Задникът затова ме боли (не е от вечерни страсти), защото не се разтъпквам по 30-40-50 мин, докато се зареди кашона, ами зареждам догоре, сядам обратно и газ. Няма време... За мен електричките са някакви такива нови идеи/тенденции, като двойките мъж-мъж, жена-жена - модерно е, нали, ама не бих пробвал... Ходих, карах, видях за какво иде реч, жената се изкефи, искаше една френска каруца, не се получи, защото според дилъра (може и да ме лъже и друг да я е взел, ама не знам, но не ме и интересува - това си беше знак от съдбата) колата имала проблем при зареждане на батерията - кола на 11 километра пробег, чисто нова от магазина, с лепенките по нея. Казаха ми, че ще я връщат до Франция да я правят и щяло да отнеме към 2 месеца+, защото тук нищо не могат да направят на една електричка - ами това ми беше с електричките. Никога вече няма да опитам, докато не стане задължително - това не е за мене (като двойките мъж-мъж, жена-жена, нали). За 2 месеца чакане и за цената на тия батерии ще си поръчам чисто нов ДВГ двигател от завода и ще дойде за 10 дни. Като спрат трилионната индустрия с петрол и т.н. - тогава тоци. До сега ми се е случвало да чакам на опашка за зареждане 1 път за 17 години шофьорлък, когато всички дебили мислеха, че цената на горивото ще стане 15 лева/литър и се бяха изсипали с бидоните за зеле да наливат гориво.3 points
-
Аз уж дойдох да ви пусна малко Chambao, ама концепцията се смени толкова бързо, че дори и аз не разбрах защо заложих на нещо още по- испанско и даже още по- кръчмарско... Преди години бяхме на лайф на Мучачито, в един клуб в Барселона, но тогава Бебе я нямаше. Затова и любовта ми към нея остана несподелена.3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Само за инфо, току що видях две различни 17ки Конти ПК7. Едната 225/45/17 , другата 205/60/17 (май) в Примекс. Първата беше Франция, втората Чехия. Което е позитивна новина за хората, които обмислят Континентал. Или Румъния не смогва или са се усетили, че се наакват там. Току що си натоварих Вентус Прайм 4, ще пиша по-нататък отзиви2 points
-
2 points
-
Нещо ми избиха тръбите (пиша тръбите, щот чивиите не му знам правописа ) таз година и я подхванах колата изкъсо..... Първо претапицирането на вратите, ся калника.... Има някои шкодета на които преден десен калник им гние на определени места, доста съм виждал изгнили на същото място като моята. Ще кача и снимка на калника на колата в какво състояние е. Т днес си взех поръчката, калник, фарове, мигачи, съединител....и благодарение на шефа ми, че ни пусна по рано, се вкарах да си подготвям калника за боя и монтаж. Боя по код от багажника 70 лева 2 броя на шпрей, лак за боята 12 лева, някаква epoxy primer за местата където задържа и бие водата (по препоръка от там където ми правиха боята)- 15 лева, шкурка два размера (цена мисля бяха по 2 лв). Шкурене за да падне гланца, и после епоксито отвътре. Прецених че ще го мина цулият отвътре. За отвън мисля да не го пръскам с това, а само боя. Някой ако има забележки и препоръки да казва Изчезвам че жена ми вече нервничи Ютре продължавам да разказвам2 points
-
Не се притеснявам от нищо в духа на майтапа сме Да подчертая още веднъж, че тук не приемам че някой ще ме обиди или че спами мои теми за разлика от други форуми, тук има хора които помагат и мога да науча нещо всички Вас. Радвам се че споделяте познанията си и мненията си с мен и благодаря на всички2 points
-
На този въпрос няма да отговоря Признавам си, аз лично минах през доста стилове музика. Но, от хореографското няма как да излезнеш и да слушаш поп, рок и други такива ако си от отдел Български народни танци- а аз завърших точно народни танци то в нашия отдел си беше бой, бииип (де се чете цензурирано), и сръбска музика Минах през рок, сега съм превъртял на Български естрадни от времето на Лили Иванова, Емил Димитров, също и ерата на Омега и общо взето тоз период.... ....бе с една дума ме е ударило ретрото....щом всяка вечер си пускаме грамофона със жена ми Важното да ни е хубаво и весело2 points
-
Велко даде тон за песен и няма как да не пея в строя.. А чалга вариантите слабо ме интересуват - аз я пеех 93-та с този текст, доста преди тези изпълнения.2 points
-
Аз също съм преди фейслифта с BXW Благодаря много за информацията на всички. Ще пиша резултата.2 points
-
Капака отвежда и картерните газове, затова е скъп. Добре е да направиш профилактика и на ЕГР клапана, защото и той участва активно в замърсяването на капака.2 points
-
Благодаря. Без майтап, искам да участвам, ако искаш може в моя гараж да действаме, тясно е но поне е светло и ще сме на завет. Ключ мога да осигуря при това калибриран и проверен! Пиши на лично и ще се разберем.2 points
-
2 points
-
Лелеее... Казармената песен за уволнението "И ето идваааа шифрограмата и аз падам на колене и се моля на всички богове у-вол-не-ни-е..." Яко!2 points
-
Това, че им е трети сезон, не е толкова определящо според мен, защото ако разликата с нова такава е 1мм износване, е пренебрежимо малко и е в границите на мормалното. Особено ако не ти е 4x4 колата дори с 2 по 2 различни да караш, не е проблем. Друг вариант е да потърсиш същата гума втора ръка от някой като теб, който е гръмнал една и си е развалил комплекта и продава 1 или 3 броя.2 points
-
Аз пък в Икарус-ите така хубаво си спях. От първа до последна спирка се возех, докато бях в спортното училище. Даже си проспивах понякога слизането и се будех вече в обратната посока, та закъснявах я за училище, я за тренировка. А в по-старите Чавдар-и се кефех като малък ако ми позволяха да седя върху двигателя2 points
-
2 points
-
Аз го разбирам така: И със зимни гуми да си зимата, ако караш като изтърван и направиш белята няма да са виновни само гумите, същото важи и за лятото с летните гуми. Иначе и аз съм на това мнение с този средно годишен пробег. Излишна хамалогия си е да поддържаш 2 комплекта гуми, които ще излязат от строя далеч преди да се износят, просто заради възрастта си.2 points
-
Жоре, имам строителна фирма. Може да го заведа да си изкара непоряда на обекта.2 points
-
От миналата седмица имаме нова придобивка във фирмата - електрокар разбира се, затова пуша тук. Ще имам възможност да го наблюдавам отблизо (а може и да го покарвам при нужда) и да получавам информация от първа ръка. Естествено направих си пробно шофиране - готино е, само дето забива на 135 км/ч и не иска повече. Сега ще се учим как и колко трябва да се зарежда и разбира се колко ще изминава. Тъй като е товарна кола и идеята беше да е дълга база, за да събира 2 палета, рядко ще бъде празна. Днес ще се направи един тест, дали ще стигне до Благоевград и обратно, натоварена в едната посока. Няма да влизам в спорове колко е добре или зле на ток. Харесва ми, че е тиха и че е нова. А това, че е псевдо еко, мисля че е ясно за всеки грамотен човек. Ето я и нея: Toyota ProAce City electric 50kW батерия. При напълно заредена батерия показваше 270км пробег, но трябва да отчетем факта, че беше на 15км и още не е натрупала километри, за да сметне по-реален пробег спрямо стила на шофиране и маршрутите. Останах малко разочарован, защото единствената led крушка в тази кола е отзад във фургона. Всичко останало е с халогенки. По този повод, вчера я тунинговахме леко с фолио за защита на фаровете и led крушки на късите и дневни + габарит (двойна светлина). Ако шефа развърже още малко кесията може всички светлини да се о-led-ят, за да я направим малко по-икономична откъм консумация за осветление, за сметка на пробега. Предполагам това е съобразено във високите класове електромобили, но този нали е бюджетен (~100 к лева).2 points
-
В общи линии пропагандата не спи. Както каза колегата, чието мнение напълно споделям днес ако не си негър, транссексуален или обикновен гей си архаичен псевдо човек и определено никак не си в крак с времето. Какво ли не облъчване има от къде ли не и за съжаление рано или късно ще ни принудят със сопата да станем гейове или поне да се качим на електрички. Дано дотогава лъсне голия задник на псевдодемократичната цивилизация.2 points
-
Това вече е висш пилотаж. Прилагал съм го на служебна кола. Даже и в низходящ ред, с междинна газ. Не за друго, но ме мързеше. При 300км. на ден... При 120ката не става, другата е автомат. Ламелите, аксиалния лагер, дори и феродовия диск, защото той не отделя напълно от маховика, който се върти постоянно и има някакво триене, докосване, макар и минимално. Също и лагера, който е на коляновия вал и в него лагерува вала на скоростите се върти само при задействан съединител. Ако щеш и напрежението в помпите горна и долна. При пуснат съединител нищо от горепосоченото не действа. Но, тази работа със съединителя се учи още на шофьорския курс. Зависи и при какъв инструктор си. Така може. И в заключение пак ще повторя - това е излишно и безсмислено упражнение. Просто няма никаква логика в него.2 points
-
Ще трябва! Изключително вреден навик, който вреди и на съединителя и на теб. Никаква полза няма от него, освен да ти омалява крака и да се скъсява живота на съединителя.2 points
-
Не е тъпо. И аз не съм сигурен, че е съединител. Който е на 20к км. За да тресе така от него, половината чаркове трябва да му ги няма. И аз съм сменял съединители, но първият симптом е тропане на притискателя. Ако не се вземат мерки, след 20-30к км. като се разтропа както трябва, започва трудно вкл. на някои предавки. До вибрации не съм стигал. Феродовият е ясен, почва да приплъзва.2 points
-
Нищо не се центрова, освен феродовия диск и е обяснено как става. С дорник, имитиращ вала на скоростите. Всичко останало по съединителя е на болтове.2 points
-
Съгласен съм с Жоро, няма как да зацепиш първичния вал, ако не е центриран феродовия диск. Затова си има дорници, а някога старите майстори имаха самоделно направени от първичен вал.2 points
-
2 points