Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Парното не духа топло


Mikata72

Recommended Posts

Здравейте ! Управлявам Шкода супърб 2007г , 2.0 куб. 140 к.с, модел на мотора BSS.  

Моля за компетентност.- Защо от парното не духа топло, само студено...??? Няма грешка при ВАГ проверката, промита  е системата и налят нов антифриз,  но проблема си остана. Вътре в купето се чува по някога бълбукане, като че ли има въздух в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото или радиаторчето е тотално запушено или моторчето на клапата топло-студено е блокирала.Тази система също така НЕ СЕ  обезвъздушава сама както разправят "експертите"

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Passi написа:

Защото или радиаторчето е тотално запушено или моторчето на клапата топло-студено е блокирала.Тази система също така НЕ СЕ  обезвъздушава сама както разправят "експертите"

 

 

Благодаря,  явно ще трябва демонтаж на таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем. В края на зима 2017, в първият студен ден пускам климатроника, температурата е точно, духа, ама студено. Ако трябва да се изразя цифрово, бих казал, че духаше топло на 25% от това, което трябваше да бъде.

В същия ден, супер случайно виждам реклама на табела "машинна промивка на охладителна система". Викам си, ще пробвам, кво толкова. Оставих колата, промиха я, подмениха антифриза и топлото се завърна, на около 70%. Тъй като се сблъсквах за първи път с такъв проблем, коментирах го с познат механик с опит. Той ми каза следното:

- Промивката е временно решение

- Следва теч

- Първопричината обикновено е твърде високо съдържание на вода в охладителната смес, което води до микро корозия на блока и респективно отделяне на боклуци в системата. За да се ограничи този проблем, в антифриза се налива специфична добавка, точно за това, която си спомням само, че беше на Вюрт. Нищо друго не помня за нея.

Така и стана. Радиаторчето протече в някакъв момент. За щастие не взривово, защото като изтече наведнъж, честита ситуация за Комфорт модула (под шофьорските крака) и управлението на автоматичната скоростна кутия (под краката на пасажера).

Закарах си автомобила в Автокомплекс РС, където Радо срещу около 300 лева (включае най-скъпият вариант на радиаторче, което ако не бъркам беше Валео и струвшае около 60 лв.) и 2 дни, реши целият проблем. Да, за съжаление смяната е мега тегава. За още по-голямо съжаление, ако се прави от неопитен човек или просто някой мърляч, последващо скърцане и тропане на таблото е неизбежно. При мен няма и следа от ремонта, нито пък каквито и да е признаци на скърцане, мецане, клецане, тропане и прочие от таблото. Голямо евала на майстора за което. Не случайно има страхотни отзиви за работата му.

Виждам, че си от Бяла Слатина, не знам ако можеш да си намериш читав човек там, но в никой случай не пести от майстор и от радиаторче. Разликата ще е 50 лева, но това е тегав ремонт, който поне за щастие се прави само веднъж.

 

п.с. - Заради този проблем смених антифриз 3 пъти в рамките на месец. Първо след промивката се сипа нов. После при смяната на радиаторчето отново. Накрая след като я покарах ден два, се оказа, че двата основни маркуча на радиаторчето са тръгнали и сълзят. Та след тяхната смяна, пак смяна на целият антифриз. За да бъде пълно щастието, тези маркучи ги имаше само оригинални и бяха около 160-170 лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, sauber написа:

Имах същия проблем. В края на зима 2017, в първият студен ден пускам климатроника, температурата е точно, духа, ама студено. Ако трябва да се изразя цифрово, бих казал, че духаше топло на 25% от това, което трябваше да бъде.

В същия ден, супер случайно виждам реклама на табела "машинна промивка на охладителна система". Викам си, ще пробвам, кво толкова. Оставих колата, промиха я, подмениха антифриза и топлото се завърна, на около 70%. Тъй като се сблъсквах за първи път с такъв проблем, коментирах го с познат механик с опит. Той ми каза следното:

- Промивката е временно решение

- Следва теч

- Първопричината обикновено е твърде високо съдържание на вода в охладителната смес, което води до микро корозия на блока и респективно отделяне на боклуци в системата. За да се ограничи този проблем, в антифриза се налива специфична добавка, точно за това, която си спомням само, че беше на Вюрт. Нищо друго не помня за нея.

Така и стана. Радиаторчето протече в някакъв момент. За щастие не взривово, защото като изтече наведнъж, честита ситуация за Комфорт модула (под шофьорските крака) и управлението на автоматичната скоростна кутия (под краката на пасажера).

Закарах си автомобила в Автокомплекс РС, където Радо срещу около 300 лева (включае най-скъпият вариант на радиаторче, което ако не бъркам беше Валео и струвшае около 60 лв.) и 2 дни, реши целият проблем. Да, за съжаление смяната е мега тегава. За още по-голямо съжаление, ако се прави от неопитен човек или просто някой мърляч, последващо скърцане и тропане на таблото е неизбежно. При мен няма и следа от ремонта, нито пък каквито и да е признаци на скърцане, мецане, клецане, тропане и прочие от таблото. Голямо евала на майстора за което. Не случайно има страхотни отзиви за работата му.

Виждам, че си от Бяла Слатина, не знам ако можеш да си намериш читав човек там, но в никой случай не пести от майстор и от радиаторче. Разликата ще е 50 лева, но това е тегав ремонт, който поне за щастие се прави само веднъж.

 

п.с. - Заради този проблем смених антифриз 3 пъти в рамките на месец. Първо след промивката се сипа нов. После при смяната на радиаторчето отново. Накрая след като я покарах ден два, се оказа, че двата основни маркуча на радиаторчето са тръгнали и сълзят. Та след тяхната смяна, пак смяна на целият антифриз. За да бъде пълно щастието, тези маркучи ги имаше само оригинални и бяха около 160-170 лв.

 

Благодаря ти много за вниманието 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.