Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Villager продукти - бягай надалеко


epetrakiev

Recommended Posts

Здравейте почитатели на Шкода,

                Знам, че освен почитатели на колите обичате да ползувате и друга техника. За да не изгорите като мен, закупувайки резачка, искам да Ви разкажа за моя случай.

Преди година и половина си закупих моторна резачка Villager VGSP 520  с гаранционна карта в последствие забелязах, че е без номер от магазин HomeMax. Досега съм направил максимум 3-4 мото-часа с нея. При последното и ползване през месец Април тази година за орязване на клони на дървета в градината се получи теч на бензин. Консултирах се с мои и, които ми казаха, че най-вероятната причина за теча на бензин, дори и при неработеща резачка е дефектирал резервоар за гориво и ме посъветва да я върна за ремонт по гаранция. Така направих и след връщането на резачката от сервиз с очудване установих, че ми е отказан ремонта с два абсурдни аргумента: 1. Сменен стартера – да смених го с мек старт, за да паля резачката по-лесно, което с нищо не би допринесло за показания дефект на резачката. 2. Сменен бензинопровод с неоригинален – напълно невярно твърдение, като се има предвид продължителността на времето, през което съм я ползувал, че това да наложи неговата подмяна.

                Влезнах им в сайта и с учудване установих, че нямат адреси на офиса и сервизите им, телефон и мейл за връзка, а имат само едно правоъгълниче в което да им пишеш. Писах им, но отговор така и не получих. Всичко това ми показа каква фалшива фирма е Villager  и колко са фалшиви и скапани продуктите които продават и то без сервизна база, в която да ги ремонтират.

                Затова Ви съветвам – като видите марка Villager бягайте надалеко и не си харчете парите за боклуци, по-некачествени и от „китайчетата“.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Гадно е, че са отказали ремонт, но никога не трябва да се пипа гаранционен продукт, да се "подобрява" с неоригинални части, освен ако в гаранцията не е упоменато, че гаранцията е валидна за определени детайли, а не за целия продукт. Всяко пипане по продукта и променяне на неговите характеристики може да се смята за проблем. :) Логично е да откажат след като са видели интервенции по машината - всяко друго нещо може да е подменено също.

 

За няколко секунди прекарани на техния сайт открих следното:

Адрес на сервиз, магазин за части и т.н.:

гр. София    Фирма: Infrakom    ул. Русе 2 (карта)   тел: 888 97 06 34    email: infrakom@abv.bg

https://villager.bg/page/servizna-mrezha?town=София&type=10

Връзка с вносителя:

https://infrakom.bg/контакти/

 

:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление качеството на тази техника е под всякаква критика по скоро е чист късмет,но уж и по качествените марки не са гаранция за добро качество,аз купих една резачка партнер, уж хускварна и се оказа пълен боклук и тя протече извън гарация какво са я направили в сервиза няма мощност и се дави загряла не пали, мой познат взе резеачка щил и на първото рязане му превъртя коляновитят вал не можа да и намери гернционната карта и машанитата си остана така ремонта и струва 2/3 от цената на нова 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло с евтините продукти е на късмет. Някои хора са доволни, други не са. Аз винаги съм залагал на маркова техника. На първо място заради удобство на работа, резултат от работата, редица конструктивни предимства и не на последно място - добра сервизна база в национален мащаб, популярен продукт, с налични части и аксесоари. А в нета информация, съвети и документация колкото щеш. Конкретно за градинската техника и резачките за дърва. Познавам немалко хора с китайци или евтини алтернативи на марковите. Част от тези хора не могат да си свършват веднага работата, защото често възникват проблеми с техниката, както е и в случая в тази тема. Аз взимам моторната коса Щил, излизам на двора и си работя с кеф. За дървата е същото, там взех моторна резачка Хускварна. И двете са от средния клас модели, за моите нужди не ми трябват от високия клас. Машините винаги палят, винаги работят когато ми потрябват, ергономични са, лесни и приятни са за обслужване, консумативи има навсякъде за тях. Да, по-скъпи са от евтините алтернативи, но има защо да е така. Когато избирам машина, ако нямам достатъчно пари, не се набухвам с евтината алтернатива, а събирам докато мога да си я позволя и си я купувам. А ако имам парите, не изхождам от позицията, че толкова кинти за маркова машина няма да дам. Защото в нета е пълно с един всеобщ прословут коментар - "ами за толкова пари, толкова", когато става дума за разочрованието от нещо евтино. Не апелирам да се купува скъпото, всеки сам разполага с бюджета си и знае как си е изкарал парите. Идеята ми е, че често, купувайки нещо евтино, човек рискува да си изхвърли парите през прозореца. Или да участва в "приключението", предмет на тази тема.

 

И още нещо. Много хора не се интересуват от сервиза, когато купуват техника. Гледат цената, харесват продукта и хоп на касата. Или пазаруват "евтино" от ebay, но като опрат до части - често срещат греда.

 

Конкретно за гаранцията на триона. От сервиза явно са се оляли с втория довод. Първия е напълно достатъчен за отказ от гаранционно обслужване. Неслучайно в почти всички гаранционни карти на по-евтина и по-скъпа техника пише, че всякакви ремонти, извършени не от оторизиран сервиз водят до отпадане на гаранцията. Подмяната на стартера няма общо с проблемния резервоар, но на практика не е извършена в оторизин сервиз, съответно е достатъчно основание за непризнаване на гаранцията на цялата машина. Затова не мисля, че в случая трябва да се пише негатив на сервиза. По-скоро трябва да се четат придружаващите съответната машина документи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата едно на страна... Гаранция, сервиз...

Аз друго си мисля. Зариват ни с някакви некачествени стоки, сглобени от некачествени материали. Масово!

За един месец, вкъщи се сдухаха бойлера и фурната. Слава Богу, че като ги взимах, гледах основно 2 неща! Марка (уж надеждна да е и с добри отзиви) и гаранция/сервиз. Средства не бих казал, че съм пестил. Уредите са с 2 години гаранция и с допълнителни 3 години по някаква промоция след като ги регистрирам на сайта на производителя  Добре, че го направих! Но въпреки т'ва - резултата е плачевен.

Първото разочарование - за едва 2 години и половина - бойлера протече! Ariston е, единственият плосък бойлер, който се предлагаше на пазара преди ~3 години. Взех го, понеже нямам място за друг вид/размер. От сервиза ми казаха, че техник за констатация на повредата могат да ми пратят чак след 5 дни, което за мен е абсурд, понеже съм с дребосък и бойлера ми е единственият източник на топла вода. Занесох им го същия ден още в сервиза, на другия ден си взех протокол и с него - директно в магазина. Оказа се, че имат наличност. Иначе, трябваше да ходя до склад някакъв. И така - за 2 дни се оправих. По гаранция, без да дам 1 стотинка!

Втората греда - фурната! Разпада се перлата...в движение... Падат, буквално парчета от нея! Винтовете, с които е затворен капака на перката в самата фурна - се разпадат също! Техника дойде и каза, че за съжаление, доста такива случаи има поради некачествената сплав от която е изработена перката. Ще я сменят по гаранция. Както и температурният сензор, понеже понякога не отчита правилно температурата и съответно не пече фурната така, както се очаква. Фурната е Whirlpool със всякакви глезотийки, пиролиза и дори с възможност за готвене на пара. 

Та...взимам вече т'ва, което има най-голяма гаранция. Бах аз т'ва качество. Добре, че Шкодата е, смея да твърдя, много качествен автомобил, та поне с нея нямам грижи :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, zloQQ написа:

Та...взимам вече т'ва, което има най-голяма гаранция. Бах аз т'ва качество.

Аз отдавна правя така. Или си доплащам застраховка за още 3 години гаранция. Скоро прибягнах до точно тази застраховка и бях по-доволен от сервиза на застрахователя, от колкото от гаранционния сервиз на Whirlpool Сотиров, които ме мотаха 14 (четиринадесет) месеца да ми сменят една част на пералнята, защото в удължената гаранция на този уред нямало срок за отстраняване на дефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.