Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капарирах Skoda Superb 3.6i V6 DSG 4x4 L&K


skertin

Recommended Posts

Поисках оферта от Шкода за няколко неща, но ми обявиха цена за ключ 360 лв......не знам откъде идва разликата с по-горе споменатите цени.

 

Имам познат ключар, мисля, че той ще ми даде най-добра цена, ще проверя и при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 142
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skertin

    60

  • joro-120L

    22

  • Stucata

    14

  • Боре

    11

Привет колега, първо честита нова кола и добре дошъл в Шкода сектата.

Почвам направо по точките, по които имам какво да кажа.

 

Пъро за печката - ако това което имаш е auxiliary heater - това не еонази печка тип Вебасто закачена на двигателя и работеща с дизел/бензин, а е един реотан / радиатор в таблото, който топли само въздуха, който излиза от духалките и затопля купето. Не топли антифриза и няма общо с двигателя. На моя Пасат 2010 го имам същия. Голяма благинка е и зимата колата се стопля за минути. Управлява се от климатроника - при ниска външна температура и при зададени високи градуси се включва и грее. забелязва се леко повишаване на оборотите на двигателя - поне при мен от 850 скачат на около 1000 (наподобява регенерация на ДПФ). 

 

Второ относно втори ключ - не си представям Чех-а да е толкова замаян и да си тръгне със ключовете на служебната кола в джоба, а и вероятно Чеха си е имал шофьор и въобще не е барал ключовете. Вероятно втория и третия ключ са или в ЕТ (ако е била на лизинг) или прашасват в някоя каса / чекмедже на началника на автопарк-а на ЧЕЗ София. Затова ти предлагам да се обадиш на един от тези 2 телефона и да кажеш, че си купил тяхна служебна кола и търсиш малко инфо (и 1 ключ :) ) Георги Караушев, тел: 0887/ 930 861, Стоян Аврамов, тел: 0882/ 000 633. Подходи съвсем приятелски, обясни какво си купил и че си разбрал, че е била служебна кола и питай всичко за което се сетиш - може да имаш късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stanley Страшно съм ти благодарен за инфото! Много полезно обяснение за този реотан, точно това имам :)

 

Ще звънна на посочените номера, това телефони на служители на ЧЕЗ ли са и сигурно ли е, че няма нещо да се афектират, че сульо и пульо им звъни за такива неща, не искам да ги притесня нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са отговорници автопарк гр.София и вероятно продавача, от който си купил колата им е звънял за оглед миналата година лятото преди да играе на търг-а за колата.

 

Ето така изглежда обявата за търг на Чез (https://www.cez.bg/bg/za-dostavchitsi/122.html) и там са посочени имената им. Не е някаква тайна, това им е работата. Просто се обади и им разкажи коя кола си купил и че те  интересува дали случайно не знаят нещо за втория ключ на колата. Също така ако са приказливи, може да ти разкажат кой я е ползвал, какви премеждия е имал с нея и т.н. Обясни, че продавача от автокъщата се е правил нещо на разеян и ще си много благодарен ако можеш да получиш малко повече инфо за колата. Имай предвид, че може да са приятели с продавача и не е хубаво много да го хейтиш ;) Ама ти ще се ориентираш по разговора, какво и как да питаш. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на Георги, каза, че наистина е напълно възможно чехът да си е заминал с единия ключ, разбрахме се все пак да му звънна в Понеделник, за да провери със служителя, който реално ги продава колите, защото те само отговарят за огледите. Още веднъж благодаря колега, ако стане, стане, ако не здраве да е :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак има надежда :)  

За огледалото се сетих - разбира се че ще го побутваш - 900 лв за това не си струва. На моя Пасат също имам тази функция и понякога ако механично съм натиснал огледалото и съм го изкривил и след това пусна прибиране от копчето се получава една пукане- щракане, все едно нещо прескача вътре. Ако го наместя с ръка както трябва - проблема изчезва и си се прибират / отварят без проблем. Предполагам при тем някое зъбче е счупено или разместено и затова не се отваря без помощ. Може на лято да разглобиш и да видиш какво става вътре и дали е за смяна или може да се оправи с малко нагласяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, stanley написа:

Значи все пак има надежда :)  

За огледалото се сетих - разбира се че ще го побутваш - 900 лв за това не си струва. На моя Пасат също имам тази функция и понякога ако механично съм натиснал огледалото и съм го изкривил и след това пусна прибиране от копчето се получава една пукане- щракане, все едно нещо прескача вътре. Ако го наместя с ръка както трябва - проблема изчезва и си се прибират / отварят без проблем. Предполагам при тем някое зъбче е счупено или разместено и затова не се отваря без помощ. Може на лято да разглобиш и да видиш какво става вътре и дали е за смяна или може да се оправи с малко нагласяне.

 

 

Абсолютно, аз дори съм склонен напълно да се откажа от тази екстра, защото колата ще се кара на 90% извънградско, въобще няма да се бутам с нея по тесните улици в центъра например, а вкъщи имам вътрешен двор, където е широко и няма никаква нужда да се прибират. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skertin , за ключа беше за Октавия 2 FL 2011 в Еуратек преди 2 години и това беше цената. Може да са вдигнали цената или за Супърб да е друга цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, JORDITO написа:

@skertin , за ключа беше за Октавия 2 FL 2011 в Еуратек преди 2 години и това беше цената. Може да са вдигнали цената или за Супърб да е друга цена.

Жоре, този е за безключово 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, stanley написа:

Привет колега, първо честита нова кола и добре дошъл в Шкода сектата.

Почвам направо по точките, по които имам какво да кажа.

 

Пъро за печката - ако това което имаш е auxiliary heater - това не еонази печка тип Вебасто закачена на двигателя и работеща с дизел/бензин, а е един реотан / радиатор в таблото, който топли само въздуха, който излиза от духалките и затопля купето. Не топли антифриза и няма общо с двигателя. На моя Пасат 2010 го имам същия. Голяма благинка е и зимата колата се стопля за минути. Управлява се от климатроника - при ниска външна температура и при зададени високи градуси се включва и грее. забелязва се леко повишаване на оборотите на двигателя - поне при мен от 850 скачат на около 1000 (наподобява регенерация на ДПФ). 

 

Второ относно втори ключ - не си представям Чех-а да е толкова замаян и да си тръгне със ключовете на служебната кола в джоба, а и вероятно Чеха си е имал шофьор и въобще не е барал ключовете. Вероятно втория и третия ключ са или в ЕТ (ако е била на лизинг) или прашасват в някоя каса / чекмедже на началника на автопарк-а на ЧЕЗ София. Затова ти предлагам да се обадиш на един от тези 2 телефона и да кажеш, че си купил тяхна служебна кола и търсиш малко инфо (и 1 ключ :) ) Георги Караушев, тел: 0887/ 930 861, Стоян Аврамов, тел: 0882/ 000 633. Подходи съвсем приятелски, обясни какво си купил и че си разбрал, че е била служебна кола и питай всичко за което се сетиш - може да имаш късмет.

 

Ще ме прощаваш колега, но не съм съгласен. 

Точно на този модел Сюпърб - 3.6, се вгражда само независима система за отопление и вентилация, и е точно Вебасто работещо на бензин ;)

Електрически нагреватели се вграждат на дизелите и обикновено нямат бутон за ръчно включване - включват се автоматично, под определена температура /най-често под 4 градуса по Целзий/. А, когато няма допълнително отопление, там е бутонът за подгрев на предното стъкло.

Ето ръководство на потребителя, на български език. Колегата да си разгледа от стр.125 до стр.128. Всъщност и предишните - те са за управление на климатичната система - доста полезно.

Нямам време /няма и смисъл/, да преразказвам. А, колегата да се вземе в ръце и да почете малко.

 

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/bg/Superb_3T/11-2014/Manual/Superb/B6_Superb_OwnersManual.pdf

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Боре написа:

Ще ме прощаваш колега, но не съм съгласен. 

Възможно е да си прав. Ти имаше такава кола. Аз споделих какво ми се върти в главата като чуя aux.heater.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви и на двамата, че отново отделихте от времето си да се занимавате с мен! Оценявам го! :) ? Сядам да чета :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.04.2021 г. at 21:44, JORDITO написа:

Какви 600 лв за ключ? В Еуратек по рама оригинален за Ок2 ФЛ беше 160 лв някъде. 

А относно смяна масло. Взимаш си маслото и филтрите и в Еуратек Дружба . Записваш сервизна история и плащаш 27 лв (влиза и пробката 4 лв.) 

Не виждам причина да ходя на друго място,освен ако не ме тресат "легендите", как ще ми сипят М10Д и ще ми откраднат маслото ;)

 

Поразгледах темите, виждам че има добри отзиви за Автокомплекс РС, но никой не го спомена, като попитах за алтернативен на Еуратек сервиз. Добри ли са все още отзивите или? Че ми е доста близо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Радо от Автокомплекс РС е с Ковид - 19 и е в болница, така че поне до края на другата седмица няма да работи. Да си знаете ако планирате някакво обслужване при него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият истиснски тест на Супърба беше София-Доспат. Едно доста подходящо трасе, понеже съчетава магистрала, извънградско и планинско каране в сняг и завои.

 

Ще споделя първо положителните си впечатления:

 

1. Колата е доста добре обезшумена, поне според мен, в купето е по-тихо отколкото в Пасата.

 

2. Страхотна возия, поема неравностите изключително меко и всякаш плува, с Пасата, дори с адаптивното окачване, настроено на комфорт не беше така. Смятайте, след като жена ми го забеляза и сподели, че колата вози чувствително по-меко от Пасата, какво да говорим повече.

 

3. Вървежът е страхотен, не откривам разлика в сравнение с Пасата, дори ми харесва, че като се подаде повече газ, моторът се чува доста приятно, но по-тихо и ненатрапчиво.

 

4. Страхотни фарове! Отдавам го на това, че все пак Супърбът е по-нов и на по-малко км, но беше буквално ден пред мен, особено на дълги :)

 

5. Страхотно впечатление ми направи, че в предия основен плафон има 2 светлини, които осветяват cup holdera, но едновременно с това не пречат по никакъв начин. Супер прецизно и умно измислено, беше ми писнало да търся къде ми е чашата с кафето в тъмното ??

 

6. Страхотно интериорно и екстериорно осветление. Има толкова много светлини (в краката отпред и отзад, на вратите, в огледалата и къде ли не) които изглеждат красиво и луксозно и същевременно са функционални.

 

7. Страхотно съчетание между меката возия и стабилност в завоите. Влиза в завоите без никакво колебание, стои някакси тежко на пътя, стабилно и уверено. Не мога точно да го опиша с думи ??

 

8. Музиката е доста добра, не е нещо УАУ, но ме задоволява на 100%. Много съм доволен, че предлага музикален стрийминг през блутут, това ни улеснява много.

 

9. Най-сетне успях да си застопоря багажа благодарение на мрежата в багажника ??. Беше ми омръзнало цялото съдържание на багажника да се опитва на всеки завой или газ/спирачка да влезе в купето ??

 

Относно негативите:

 

За мен тази кола НЯМА никакви конструктивни проблеми и недомислици, тя е перфектната комбинация между комфорт, оборудване, екстри, вървеж и всичко това на разумна цена!

 

Останах неприятно изненадан от зимните гуми (Michelin Alpin 5), плачат си за смяна, ДОТът им е 2015.....видях го вчера, досега не се бях заглеждал, защото продавачът ги презентираше като супер качествени ( сиг са били, ама някога). Заради тези галоши, между Батак и Доспат, където пътят беше комбинация между лед и сняг, не чувствах колата толкова стабилна (и преди да кажете, че е нормално, заради пътните условия, позволете ми да ви опонирам, понеже този маршрут го минавам от 8г. насам всеки месец поне веднъж). С чисто нови гуми Nokian WR D4 дори само на предно не съм имал проблеми. 

 

Друг проблем бяха вибрации във волана при скорост от 140 км/ч на магистралата. Надявам се да е от гумите или лош баланс. Утре пристигат чисто нови летни и ще пробвам с тях за сравнение. 

 

Горепосочените проблеми в никакъв случай не успяха да помрачът страхотното ми преживяване, аз съм влюбен в колата и съм страшно щастлив, че се реших да я взема!

 

Това е засега, ще ви държа в течение с последващите ми впечатления :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно не те бива ?

Добре, че знаем, каква е колата!

Ако скокнеш към някоя среща - ще я щракне някой колега за календара догодина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грам :D аз затова толкова време не снимам :D. Иначе да, да постегна нещата, които искам и бих дошъл на някоя среща все пак да се видим и лично :) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко да ъпдейтна темата. След като сложих летните гуми, вибрациите при по-висока скорост изчезнаха, останаха само тези при спиране, с които ще се занимавам като закарам колата в Шкода за останалите неща.

 

Друго нещо ме учуди, струва ми се, че резервоарът на Шкодата е по-малък от на Пасата, предполагам 60л. в Шкодата с/у 70л в Пасата, което е малко кофти, че колата си харчи и трябва добре да си правиш сметката, къде има бензиностанции при по-дълги преходи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, skertin написа:

Друго нещо ме учуди, струва ми се, че резервоарът на Шкодата е по-малък от на Пасата, предполагам 60л. в Шкодата с/у 70л в Пасата, което е малко кофти, че колата си харчи и трябва добре да си правиш сметката, къде има бензиностанции при по-дълги преходи.

 

 

Абсолютно си прав. Мен също ме изуми тази недомислица, но това е положението. Реално, никога не успях да сипя повече от около 51-52 литра /буквално до преливане/ в това резервоарче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@joro-120L един ъпдейт относно капака на волана, на снимките изглежда, че е черен, но реално не е. Цветът му е 1:1 с този на таблото, тоест тъмно кафяв. Та смятам, че това са целили, като не са го направили с цвета на ринга, да си отива с таблото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skertin написа:

@joro-120L един ъпдейт относно капака на волана, на снимките изглежда, че е черен, но реално не е. Цветът му е 1:1 с този на таблото, тоест тъмно кафяв. Та смятам, че това са целили, като не са го направили с цвета на ринга, да си отива с таблото. 

 

Чудесно! И в моята тема колата на снимки изглежда черна, но е тъмно кафява.

Еърбега си е на мястото. Снимките подвеждат понякога. Но, целия волан трябва да е в един цвят. И целта е точно да е в цвета на таблото, в цвета на кожения салон.  Не знам защо ринга е по-светъл.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.