Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Екостикери, екокатегории


Stucata

Recommended Posts

1. На какво мнение сте по въпроса?

2. В коя категория попадате?

3. Мислите ли, че ще спомогне за намаляване на вредните емисии? Доколко? 

4. Нещо друго любопитно, ако се сещате по въпроса, споделете? 

 

https://btvnovinite.bg/predavania/tazi-sutrin/novite-ekostikeri-za-avtomobilite-koi-koli-njama-da-se-dopuskat-v-gradskite-centrove.html

 

 

Лично аз не зная в коя категория съм, защото зависи какво би измерил един неманипулиран газоизмервател ;) Имам катализатор, но предвид, че е "спортен", не зная колко е ефективен. Иначе съм със смесени чувства по отношение еко инициативата, защото не мисля, че автомобилите са големият замърсител на въздуха. Не отричам, разбира се, техния принос. Мисля, че отново ще даде бизнес за някои пунктове, които ще манипулират измерванията. Не изключвам този еко-фокус да се прави и с цел манипулиране на общественото мнение и внушаване, че се мисли за обществото :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Stucata - Автомобилите в България не са най-големия замърсител на въздуха. Просто са най-лесни за контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната глупост, мисля аз. Напълно ненужна измислица, даже си мисля, че няма кой да ги следи тези неща изобщо. Като кажат "забранява се влизането на групи 1 и 2" - ток ли ще те удря, като отидеш с такава кола в центъра? Или ще излизат колчета на светофарите, за да не влезеш в центъра. Или още по-доброто - ще ти пратят глоба по пощата, която няма кой да събере? От къде започва центъра... От зелената зона или синята зона... И примерно, да речем някоя болница или друго попада в границите на "центъра" и съм с аЛди 80 Евро 6 до 1997г /мога да съм си го направил с някакви филтри (от цигари, примерно)/ - няма да мога да отида, защото ще ме глобят ли... :) Изключително смърди на поръчка за поредната кражбА на парички - нищо друго. 

 

А имало ли е кола Евро 5 и 6 до 2007-2009-та година? Моята сега е 2014-та и е Евро 5... Другата ни е 2018та и е Евро 6-В, примерно (имаше и някаква буква след 6-цата - така пише в талона).

 

Като цяло...представям си колко ще мерят по пунктовете, ако масово се поиска нещо такова, или по-скоро как някой ще трябва да си купи оборудване, което някой друг ще внесе "случаЕно" за целта и ще трябва да се манипулира (на 100% ще се прави).

 

Може би, тези нашенски глупости да просъществуват за определено време и после ще изчезнат или ще ги променят. Но...не лепим винетки, защото нямаше да се лепи по предното стъкло нищо, сега пък още стикерчета ще се лепят. Нищо, нека има :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @shaft - Отпада лепенката на предното стъкло за "ГТП". Само тази за "Еко"-Категорията ще е. И аз загледах "Евро 6" до 2009 Година. Само това като видиш колко гнусно е написано иии.. Целта е максимум Хора, които имат Автомобили след 2010 Година, да си помислят, че тях не ги засяга и да спрат да се интересуват..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно , защо електромобилите и хибридите са в най-високата категория при положение , че хибрида съвсем не е по-екологичен от "ръката на татко" (три цилиндров миксер) :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://rta.government.bg/images/Image/n_uredba/nH32.pdf

 

На 44та страница са категориите. 

Някой знае ли как ще изглеждат и колко ще са големи тия стикери?

 

А иначе по темата...пълна тъпня. Но тука има подпляскване от EU. Тенденцията е такава в цяла Европа. Естествено при положение, че е възложено на ИААА да го приложи, взимайки предвид кой е изпълнителният й тъпунгер, надали ще се свърши като 'ората.

 

Edit:

Май намерих и ще изглежда така. Малко по-голям от текущият за ГТП ми се струва.

 

150740969_2177089469093101_943796699936975765_n-6ysygy39c0uv5mrx1to706qut29hzt7mfp5ww6qf1ss.jpg

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще е колкото два стари един над друг. Все пак трябва място за антената за rfid. А и мястото при централното огледало е ограничено. Апропо това е единственото, което е вярно измислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е смисълът от допълнителни стикери по стъклото, като тая информация я има в талона ? и стига с тия митове за гтп-тата, там винаги ще има някои, които минават със снимка. днес видях един скършен през средата бус, който навярно се държеше на кардана и тавана, защото между тях нямаше нищо. това чудо кой ще го спре ? НИКОЙ! всяка трошка трябва да се държи на пътя, така има пари от данъци, винетки, акцизи и тн и тн. ако поне капка истина в това, 2/3 от колите трябва да бъдат спряни от движение. но тогава да видите революция

Редактирано от Thunderbolt
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Засичането на нарушителите, само чрез "RFID"-Стикера ли ще става? Ако по някаква причина (която може да бъде нарочна) не може да бъде разчетен, ще има ли проверка и по регистрационния номер, например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, какво става сега ако случайно скъсаш хромираното стикерче за ГТП? Минаваш нов ГТП без значение колко ти остава до следващия преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @ID A - Май не ме разбра. Някаква временна екранировка, може да направи смущение на "RFID" без да го повреди трайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стикерът е залепен за стъклото. Къде ще я сложиш тази екранировка? А и без това сега на светофарите има камери за разпознаване номерата на колите. 

 

Ама сме народ, та дрънкаме! Все как да измислим да заобиколим нещо. Представи си цялата тая енергия да я впрегнем за полезни цели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, tuningmania написа:

До @Stucata - Автомобилите в България не са най-големия замърсител на въздуха. Просто са най-лесни за контрол.

Най-лесни за щавене

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, ID A написа:

А и без това сега на светофарите има камери за разпознаване номерата на колите.

Защо са стикери тогава? Защо на ГТП ще ми лепят нещо на джама? След като ще я има информацията за "еко категорията" там, явно ще се "върже" и с рег. номер на автомобила. И няма да има грижа да се глобяват нарушителите в дадени дни, когато няма да може да влизат в центъра! По рег. номер, който се разпознава от камерите!

Ама не! Дайте на Послушко 1 да почва да печата стикери, а на Послушко 2 да инсталира камери... Да завъртим едни пари тукА...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен никой не си мисли,че много са се загрижлили за нас.Доколкото съм запознат не е разрешено да се лепят разни неща по предното стъкло.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Passi - Ооооо, няколко Колеги тук твърдят, че Държавните Служители правят всичко възможно за добруването на Народа.

 

До @ID A - Виж последните две-три изречения на @zloQQ. Те обасняват цялата Работа. Пак питам - има ли изчисления, с колко ще се намали замърсяването на въздуха? И ако не се намали с толкова, какво правим? Пак ли само извинявай? Ако въобще и това има. Има проучване и то поръчано от Държава, от какво се замърсява въздуха. Сега съм навън, като се прибера ще го потърся. Според ТЕБ, колко процента от замърсяването идва изгорелите газове на "МПС"-та? Назови цифра. Ако искаш по ТВОИ лични мисли/размисли/наблюдения ако не потърси информация. Както прецениш - само кажи цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с това всичко да се разчита по номер е чисто държавен. Всеки стикер, който лепим е под "опеката" не просто нанразлични служби, а на различни министерства. За да е мазаляка пълен, контрола е от тотално други. Което означава, че няколко агенции, прилежащи към различни министерства трябва да се координират, за да може да има единна система. Това е начинание, което е непосилно за средностатистически държавен апарат.

Иначе би било прекрасно! Даже ако имам как и документи на колите да не носим в нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, ID A написа:

А и мястото при централното огледало е ограничено. Апропо това е единственото, което е вярно измислено.

 

На едната ми кола, там минава като захранване за огледалото. Ако трябва да е перфектно центрирано, трябва да го сложа под линията на огледалото. На другата, заради панела със сензорите, слиза още по-долу. Накрая ще го бухам горе плътно в ляво и да се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauberИма коли с климатично комфортно предно стъкло ( Теслътъ, Мерц, БМВ, Ауди топ моделите, Опел топ моделите, френските коли и т.н.), погледнато на слънце лилавее. Казват му и оловно стъкло и през него много трудно минават всякакви радио вълни. Затова при централното огледалото има срез на този слой. 

https://images.app.goo.gl/8beiKi1AbAH2nwKR7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, tuningmania написа:

Държавните Служители правят всичко възможно за добруването на Народа.

Това е абсолютно вярно,но го правят само за народа от тяхната рода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз надушвам протести във времето :) Не когато те стикеросат в 1ва/2ра категория, а когато/ако по някакъв начин забранят влизането в центъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиквайте с нерационалното мислене .. колкото електромобилите са решение , толкова и тези стикери ;)

За момента изглежда добре , но когато се стигне до извеждане от експлоатация на батерийте , ще стане мазало :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.