Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda Octavia I лифтбек 1.8 20V (125 к.с.)


Recommended Posts

Здравейте, Колеги,

Продавам семейния ни автомобил - червена Škoda Octavia I лифтбек преди фейслифта, SLX изпълнение. Двигателят е 1.8 L 20V (125 к.с./92 kW, без турбина) с 5-степенна ръчна скоростна кутия, монтиран е и газов инжекцион (ГИ) Lovato с бутилка с обем 60 L зад задните седалки.
Технически характеристики на колата има тук.

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

 

 

spacer.png

 

spacer.png

 

Колата е с първа регистрация на 26.02.1999 г. Аз съм втори собственик на автомобила в нашата страна. Внесен е от Италия и в началото на 2012 г. е закупен от първия собственик в България, монтиран е и ГИ. Аз закупих автомобила през 2016 г. на 156 000 км. До ден днешен и в продължение на 30000 км ни служи вярно, но семейният съвет реши да се закупи по-нов семеен автомобил Шкода :)

Показанието на километража е 184 000 км. и не е манипулирано от мен, а доколкото зная - и от предишния собственик. Има сключена полица за застраховка "гражданска отговорност" до 01.03.2022 г. с плащане на всяко тримесечие, и валиден технически преглед до август 2021 г. Колата е регистрирания в София-град.

Колата е в добро техническо състояние. Няма и сериозни удари. Откакто е моя, я поддържам без компромис.
След закупуването обслужих автомобила изцяло (ремъци, ролки, течности, окачване) при познат автомонтьор, а впоследствие почти всички дейности са извършвани в автосервизите Трансексперт и Елбатрон Сервиз. Дейностите по гумите и джантите са изпълнявани предимно в Интерпан. 
Маслото и филтрите са сменени през декември (преди по-малко от 1000 км).
Има лек теч на охладителна течност от маркучите за охлаждане на ГИ, както и от радиатора. Това налага доливане на антифриз в обем от около 100-на ml на месец-два. За целта имам нова бутилка HEPU в багажника. Други проблеми не са установени.

В козметично отношение състоянието съответства на възрастта ѝ - лаковото покритие е обелено на някои места, има някои драскотини по броните и предния ляв калник, а таванът отвътре е провиснал.


Автомобилът има електрически отваряем шибедах, ръчно регулируеми лумбални опори на предните седалки и сгъваеми задни седалки. Разполага с 4 електрически стъкла, отопляеми и електрически регулируеми странични огледала, аудио система (приема FM радио, прочита файлове от флашка или SD карта, но е евтино устройство).
Автомобилът има монтирано дистанционно управление на централното заключване, но няма аларма. Разполага с два оригинални ключа и две дистанционни.
Монтирани са LED дневни светлини, а късите и дългите светлини са Philips X-treme Vision H4 +130%. 
В интериора съм добавил и няколко USB букси за бързо зареждане на мобилен телефон и основа за стойка на телефон или таблет. Монтиран е парктроник с 4 датчика на задната броня и индикатор на разстоянието до обектите отзад, залепен върху арматурното табло.

Колата има два комплекта гуми с джанти. Зимните са Continental TS860 185/65 R15 88 T (предните са произведени през 2018 г., задните - през 2016 г.) на оригинални джанти 15" на Шкода. Летните са Continental ContiPremiumContact 5 195/65 R15 91H (от 2017 г.) на оригинални джанти 15" на VW. Някои от гумите имат лепенки, а една от задните зимни е и вулканизирана. Все още обаче са в добро състояние.
Има и пълноразмерно резервно колело с желязна джанта, както и стандартния комплект за смяна на гума - крик и ключ.

Във връзка със състоянието на пътната настилка и по-ограничения просвет, колата е оборудвана с метална кора под двигателя.

Към колата добавям оригинални напречни греди за тавана, комплект текстилни стелки (в момента е с гумено-текстилни) и нов комплект калъфи за седалките:

spacer.png


В този албум има снимки на автомобила - някои са нови, други са заснети по-отдавна.

Колата бе част от календара за 2019 г. на Шкода Клуб България за месец август:
spacer.png


Преди близо година смених бензиновата помпа с нова на Pierburg, която работи отлично. Впоследствие се оказа, че и оригиналната си работи с достатъчно високо налягане и е имало проблем с реле на ГИ, така че към колата давам и оригиналната помпа. Имам и останали предишните предни амортисьори, които са запазени с изключение на едната планка, която е леко изкривена при предишна смяна на горния тампон.
Направих профилактика на буксата на имобилзайзера и в момента не се наблюдават проблеми при разпознаването на ключа.

Акумулаторът бе сменен с нов (VARTA Blue Dynamic 60Ah) през януари 2017 г.


Цената на автомобила с всичко изброено е 3600 лв.
На разположение съм за всякакви въпроси в темата тук, на лични съобщения или на мобилен номер О88 две 4 осемдесет и осем 35 четири - Николай.

Благодаря Ви, че разгледахте обявата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...
  • 4 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

В последните дни колата запалва по-рядко - веднъж на 10-на подавания на контакт, както описах тук

 

До отстраняването на проблема, цената е 2300 лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Автомобилът е продаден.
Да е честит на новия собственик, вярно да му служи и много да го радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Izolini locked this тема
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.