Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чукане при студент двигател 1.2 ТSI 110HP EA211


sickle

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Бих искал да попитам дали при вас се чува чукането от видеото през зимата:

 

Знам, че видеото е от Поло, но двг са едни и същи, а при мен почна също да се проявява. 

Чува се дори при 10 градуса.

 

Някой оплаквал ли се е в ЕТ и оправяли ли са шума?

 

Предварително благодаря за споделеното мнение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за първоначално палене , са хидравличните повдигачи и се влие от маслото . Ако сменяте маслото по предписаните 30 000 км . или две години е нормално (обикновенно започват да се чуват след 6-7000 км. пробег на маслото). Аз на моита го сменям на година или 10 000 км. и отделно третирам мотора с нано добавка в маслото и е по-тих от електрокар :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите.

 

Определено като ходя пак ще го репортна това официално също.

 

Иначе маслото го смених преди има няма 1000 км, като за 3-4 години пробега е 50 хил км, та маслото не е карано на макс. Единствено новото масло от ЕТ да е кофти, но не вярвам стария собственик да е слагал Шел пък

аз сега Кастрол и да има разлика. Дано се пооправи с времето, че на -5 бих приел някакви отклонения ама на +10 е малко смущаващо.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита е на 4 год. и 10 м. и на 51 000 , за първи път чух да "причукат" повдигачите на 9 000 км. и +30 градуса и тогава за пъви път сипах добавка , а маслото смених на 11 000 км. От тогава съм ги чувал още най-много два-три пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото, може да изпробвам въпросната добавка някой път. Не знам до колко е удачно да споделите производител.

 

И все пак срамота така да чука практически нов двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има повреда в мотора или някой клапан от маслената система не държи , добавката няма да го оправи , а само ще забави процеса на износване при т.н. сух старт... инак добавката е Мотор гард , сипва се и се разбива в една чашка масло , в мотора и веднага палиш и тръгваш 15-20 км. и постепенно мотора ще утихва (ако е само от маслото) . Опреснява се на 40-50 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Защо не питате предишния собственик, при него чувало ли се е това чукане на двигателя зимата?

Преди 2 години имах Фабия 1.2 ТСИ, 120 к.с. и зимата, след първата смяна на маслото започнах да долавям това чукане от време на време. Маслото го смених в Еуратек на 21000км. Ходих при тях, чуха го, но ми казаха, че е нормално било за този двигател!?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, alvinivanov написа:

....Ходих при тях, чуха го, но ми казаха, че е нормално било за този двигател!?

 

Те винаги така казват , когато не знаят какво е и особено ако е някакъв скъп гаранционен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина е така там и да трака пред разпад пак така ще ти кажат че ок 

друго което се сетих е че ако не са повдигащи може да се чува от дюзите пробвай с 98 или 100 октана

 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, на този етап ще пробвам идеята с бензина, макар, че не ми се вярва да е от него.

 

Иначе явно имах големи очаквания към гаранцията. Уж ЕТ се славят като по-скоро уважаващи претенции, но ще си входирам

проблема като ходя и да видим какво ще направят.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕураТек работи по предписания от ВАГ. Ако те нещо открият и променят , ще ни викнат всички .. мен ме гониха за някакъв софтуерен ъпдейт цяла година . Отделно 1.2 ТСИ във Фабия 3 се води второ поколение и се предполага , че е подобрена версия , но сгъчването на 16 клапана в малко пространство предполага часовникарски размери на всичко и едно отворче в повдигачите да се задръсти от коксови отлагания или съчма (клапан) да започне да не задържа налягане (аз за това винаги ползвам и добавка за горивото за да се намалят отлаганията), ще чукат .. въпроса е да не е постоянно както на трактора от клипа ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече го нямам това чукане, след слагане на правилното масло ? Дори при -10 не се чува нищо още от мига на запалването. А преди си почукваше 5-6 сек. след палене и изчезва. Въпреки,че сменях масло на 13-15 хил. Но с такова от ЕТ, Castrol. Така че, подходящо масло ще реши тази леко досадна ситуация. 
Като се заслушах по внимателно в клипа, при мен никога не е имало това натрапчивото чукане, по скоро като от часовник имаше няколко секунди цъкане и изчезваше. Това от клипа чука ,като дизел, ебаси. 

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Typi_taratajki написа:

Аз вече го нямам това чукане, след слагане на правилното масло ? Дори при -10 не се чува нищо още от мига на запалването. А преди си почукваше 5-6 сек. след палене и изчезва. Въпреки,че сменях масло на 13-15 хил. Но с такова от ЕТ, Castrol. Така че, подходящо масло ще реши тази леко досадна ситуация. 
Като се заслушах по внимателно в клипа, при мен никога не е имало това натрапчивото чукане, по скоро като от часовник имаше няколко секунди цъкане и изчезваше. Това от клипа чука ,като дизел, ебаси. 

Привет колега!

Би ли споделил марката на маслото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо от последните студове - заредих без добавка почти 40 литра и първите дни всичко ОК до миналата сряда (-7.5 гр.) - първото палене беше след по-продължително въртене (ако нормално пали за секунда - две , този път и трябваха три-четири) , но инак всичко нормално. Минах около километър (трябваше да пазарувам) , оставих я за около половин час и второто палене беше пак с по-дълго въртене , но и като все едно имаше и детонации (шумове , които не бях чувал до сега) .. следващите дни палеше , но пак с по-дълго въртене. В неделя допълних със 100 октана и сложих добавката за гориво и от тогава пали отново много по-лесно .. та явно тези двигатели мразят лошо гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.