Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Решен проблем


enco_bs

Recommended Posts

Преди 1 час, Моджо написа:

ПП. Мишеле и малките деца знаят, че ако в колата се срещат следните думи:  (Д)дизел), Т(турбо) и Д(Дюзи) значи, че е Деева и Трошляка Деева.

 

 

Моджо, стига си плюл дизелите! От първото ти мнение все това чета под различна форма. Карай си прахосмукачката.

Както се вижда от гаража, имам дизел. Нали, чувствам се леко засегнат.

Фен съм на бензина. Обаче! Супърб 2 нямат читав бензинов двигател. Освен 3.6 до колкото знам от хорски приказки. Но, той ми идва в повече. За тез пари можеше да взема и Е класа и БМВ поне 5та серия бензин. Аз искам Шкода Супърб! Тва е.

На всичкото отгоре и не карам много, та да ми трябва дизел. Като му дойде времето ще сменя ДПФ.

На ден минавам по 300км. със служебна кола. Надишал съм се и на миризливи и пушещи дизели и бензини. Гледам как да ги изпреваря по-бързо. Да знаеш, че и аз съм карал ЗиЛ. Даже ЗиЛ 135, Урал, Краз 6х6, Камаз 6х6.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Моджо

    29

  • The Best Forman

    13

  • joro-120L

    8

  • Алекси Георгиев

    7

Казах, че някои нямат. Дали ще ги връщаме е друга работа. 

В лека кола до 3000 см3 и до 2 тона тегло по никакъв начин не е оправдано  слагането и купуването на дизел. За 2-та литра дет гори по-малко не си струва. Нов може и пак е съмнително. Ма на старо, пу-пу. Евем ти смрадта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Моджо написа:

....

Като си толкоз заклет еколог , прекара ли си природен газ до къщата или зареждаш дръвца и кюмур ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Joro, я па съм карал газ 53а, газ 66, зил 130. Се бензинови, хахаха. 

Не съм против дизела бре, но там където му е мястото. 

Камион, трактор, джип голям, локомотив. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам пелети, Формане.

Ако имаше газ щях да съм на газ, но няма и скоро няма да има. 

А заклет еколог не съм. 

Ма нещо дето е измислено, сложено с някаква цел, вече го има. Защо да го махаме с лека ръка. 

Въздуха е общ, нали така беше.. А беше ли София най-мръсния град в света няколко дни?  Това ок ли е? За мен не е. И ако я съм дрът вече децата ми не са. 

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Моджо написа:

В лека кола до 3000 см3 и до 2 тона тегло по никакъв начин не е оправдано  слагането и купуването на дизел. За 2-та литра дет гори по-малко не си струва. Нов може и пак е съмнително. Ма на старо, пу-пу. Евем ти смрадта. 

Това на база на какви доводи? Не питам за прЕател, а за мен. Да знам що така съм се минал ... пак ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Моджо написа:

Joro, я па съм карал газ 53а, газ 66, зил 130. Се бензинови, хахаха.

 

 

Знам та бре. Беше го споменал в една друга тема. Та, да знаеш, че сме горе-долу на един акъл.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прр

С атмосферен бензин с малко пинизи :

 - Имаш мощност дето дизела ша я изкара с две турбота. 

 - Нютоните за толкова леко нещо са си ок. 

 - Двигателя работи без да е изнасилен. 

 - По-малко допълнителни системи, които не са вечни и ремонта не е евтин. 

 - Поради същото по-малко повреди. 

 - В голяма степен нечувствителност към гориво.

 

 - и всичко това на цената от литър до три, средно 2 повече разход. 

 

По лек, по безшумен, по пъргав, повече "лютеница" и т. н. 

Вече нагоре нещата са си за дизел. Ама това нагоре не е лека кола, поне не масова. 

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Моджо написа:

Не съм против дизела бре, но там където му е мястото. 

Камион, трактор, джип голям, локомотив. 

 

Няма да те изпитвам, защо именно дизел.

Там му е мястото, защото дизела има по голям КПД от бензиновия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да де, аз какво казвам. В лека кола файда нема особена.  За тежки машини, разбира се че дизел. 

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Моджо написа:

Ми да де, аз какво казвам. В лека кола файда нема особена. 

 

Ти разбра ли сега що имам лека кола дизел.

 

Знаеш ли как върви една Шкода Мадара - 6 цилиндрова, в сравнение с един умрЕл 8 цилиндров бензинов ЗиЛ, дето гори 40л./100

А Шкодата го къса по всички показатели и гори 20/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам тая 200 коньовата. И такава съм карал да го ева. Или по-скоро да се ева. 

Е такава

madara11.jpg

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Моджо написа:

Прр

С атмосферен бензин с малко пинизи :

 - Имаш мощност дето дизела ша я изкара с две турбота. 

 - Нютоните за толкова леко нещо са си ок. 

 - Двигателя работи без да е изнасилен. 

 - По-малко допълнителни системи, които не са вечни и ремонта не е евтин. 

 - Поради същото по-малко повреди. 

 - В голяма степен нечувствителност към гориво.

 

 - и всичко това на цената от литър до три, средно 2 повече разход. 

 

По лек, по безшумен, по пъргав, повече "лютеница" и т. н. 

Вече нагоре нещата са си за дизел. Ама това нагоре не е лека кола, поне не масова. 

- Не ми трябва мощност в лютеницата, трябва ми при ниско обороти, с които карам в 98% от времето ;) 

- Точно - търся нютони, не коне

- Дизела е проектиран и работи най-добре при ниски и средни натоварвания ... които са 95% от ежедневното каране.

- Това с по-малкото допълнителни системи е било по времето, когато карбуратора е бил на "мода". Сега са еднакво сложни.

- Това с по-малкото повреди също е химера. Реално всички камиони и автобуси ги правят дизели. Дали е 'щото минават малко километри и за да се трошат по-често? 

- Всички съвременни двигатели, било то бензинови или дизелови, са безкрайно чувствителни към горивото. Предишната ми Шкода можеше да върви и с олио ;) 

 

- Това с литър до три звучи "малко", но като го сравниш с разход от 6-7 изведнъж се оказват едни 30%, което хич не е малко ;) 

По-лек - е колко да е по лек? С 5% ?

По-пъргав - е колко да е по-пъргав? С 10%?

Повече "лютеница" ... извинявай, но това показва колко зле познаваш двигателите и че реално нямаш идея къде трябва да държиш оборотите. Но пък е "Черешката на тортата" на коментара ти B)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Нов може и пак е съмнително.

@PRR, ама той на нас все пак ни е отпуснал малко каишките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе прр

Кое от атмосферен бензин не разбра? Кое му е сложното бре. Една помпа и едни дюзи. Нема турбо, кулери, клапани,безумни налягания, нема нищо.
Еднакво сложни са друг път. 
Бензинов двигател с директно впръскване ти вади исканите нютони още в ниските и си ги имаш почти докрай.
Камион или автобус не е лека кола. Хич не ги сравнявай защото немат общо.

разгледай една динамометрия на дизел да видиш в какъв диапазон от обороти ги имаш тия нютони и коне. Я има 1000 оборота, я не. Те затова почнаха да ги правят с по амнайсе скорости , за да го държат мотора в диапазон 1500-2500 оборота щото извън тях положението е плачевно. И ако за камион или автобус е приемливо да тропаш между 1500-2500 оборота за лека кола не е. 

 

 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Моджо написа:

...Те затова почнаха да ги правят с по амнайсе скорости , за да го държат мотора в диапазон 1500-2500 оборота щото извън тях положението е плачевно....

 

Напротив, бензиновите са с амнайсе скорости, за да го държат близо до макс. въртящ момент. Особено малолитражките.

Напр. 7ДСГ бензин и 6ДСГ при дизелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия са стари. Новите почват от 8 скорости до 12.

нежвизирам само ваг. 

айде като на мен не ми вярват кажи ти. Вярно ли е , че дизельо има ОК нютони и мощност само в много тесен диапазон от обороти? И извън тях кривата е като на връх Пирин. ^ е така.  Под 1500 не е надуло турбото, над 3000 умира. 

м?  
Нема да споря с никой. Вадете диаграмите и да гледаме )))

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Моджо написа:

Тия са стари. Новите почват от 8 скорости до 12.

 

С каква кубатура е този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам пример за атмосферен бензин в магазина!

 

@The Best Forman изцъка ли микровълновата, че си чакам пуканките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Моджо написа:

....

Аз ли губя логиката .. анатемосваш двигател , който гори 6-7/100 в града , но ламя асматик е ОК ?!?

Нещо не схващам .. отделно бензин с директно впръскване без принудително пълнене няма в момента .. опитаха се в началото ВАГ , ама видяха , че не става нищо от него .. абе или ти е малко ракията или пелетите в котлето .. я виж да оправиш пропуските ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Izolini написа:

...

@The Best Forman изцъка ли микровълновата, че си чакам пуканките?

Ей добре , че ме подсети .. отивам до магазина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 до 3000 илядо кубика с петнайсе турбота. Е там новите бмв-та са се такива , а някои корейци и индийци ахахаха считат за нормално 10 скорости.Изолини Фабия 1.0. Доволен? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно петъчна тема се е заформила... Да напомня на "еколозите", че зле поддържаните бензинови ДВГ замърсяват не по-малко от "изкорубените" дизели. Далеч сме от гражданска/социална съвест и отговорност, основно поради липса на адекватни доходи за средностатистическия трудещ се и липса на правителствена подкрепа.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.