Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Решен проблем


enco_bs

Recommended Posts

Здравейте, реших да споделя един решен проблем.

Преди около 1 година закупих Шкода Октавия 2 Фл 2010 г 1,6 TDI. Няколко месеца след покупката колата започна да работи неравномерно, тресеше, оборотите се играеха. Реших да отида в оторизиран сервиз на Шкода да ми направят диагностика и да разберем от къде е проблема, така и направих. Направиха и диагностика, но се оказа, че всичко е ОК. Прочетох кой какво е споделил, но нищо. След отидох при майстори, които ми препоръчаха да сложа добавка в горивото за почистване на дюзи. Купих първо Бардал, после друга(не помня името), но нищо. И преди около месец ми светна лампата за DPF. В упътването пише да се кара 20 минути на 3000 оборота да изчисти филтъра, но колата основно я карам само градско и ми препоръчаха да отстраня, защото след месец два пак ще светне и пак наново. Отстраниха го и колата се успокои. 

Дано съм бил полезен, на някой.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Моджо

    29

  • The Best Forman

    13

  • joro-120L

    8

  • zloQQ

    7

Ами не е ли така?  Мани и катализатора, егр-а., сичко. 

Да е повреден и да нямаш възможност да го смениш го разбирам дори и да не го оправдавам. Ама да си е работещ и да го махнеш е така си-не. 

У некоя от по-белите държави на следващото ГТП оставаш на трупчета, за глобата да не говорим. 

Редактирано от Моджо
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...май си е работещ ДПФ-а до колкото чета и аз. В смисъл - прави точно т'ва, заради което е поставен - регенерира. Аз също си карам колата 95% в града и филтъра си регенерира, демек си изпълнява ролята и туй то. Защо да го махам ако е работещ? Вярно е скъпа подмяната му, но...при работещ филтър - не се налага подмяна.

А в сервиза са му казали, за да вземат някой лев, хем за махането и за самия ДПФ (чистят ги и ги препродават като рециклирани, а този си е работещ - демек, пари от нищо!). Дано поне са про оправили и софтуерно, че...ще посещава пак сервиз и пак ще плаща.

А относно отпадъците, вносът им и горенето - не сме единствените. Ама викате, така и така замърсяването си е тук, още малко от странични причинители, допълващи картинката на белодробните заболявания, няма проблем да създадем ние самите :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасси, кой какво внася е друга работа. Когато ти лично почнеш да внасяш и да гориш ще те порицая публично. Което не зависи от нас - не зависи и толкова. Ама което зависи пък - зависи.

Дай ся щото некой си горел отпадъци и ние да скубем дпф-и и катализтори и квото може. Ама едно е некой си там, друго е самия ти, персонално.

Ако на колегата му беше повреден дпф-а щях да си мълча (и то щото не знам колко струват), ама той не е бил повреден. Да караш с 3000 об/мин 10-15 минути може и градско па и извънграда да е, какво? Ще изгориш за 5 лв нафта, нема що.

 

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е друга работа защото въздуха е общ.Значи един ще сече гори,друг ще гори отпадъците на Европа трети е допуснал в София да има по два пръста прах и кал по улиците а аз ще си държа ДПФ-а.Интересна логика. Моя го изхвърлих без да е създавал никакви проблеми. 

  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И щото въздуха е общ, реши и ти да го позамърсиш , немой па да се минеш ?

Чия логика е интересната в случая не знам. Ма не е моята, 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздържах се от негативен коментар, но все пак ще си кажа. Не одобрявам извършената интервенция, а и да се хвалиш с това. И мен ще ми е неприятно ако трябва да дам пари за катализатор или dpf, но със сигурност ще потърся начин да реша проблема, без да тровя допълнително мен и всички покрай мен. Затова подкрепям идеи като тази да се замерват изгорелите газове в пунктовете за ГТП и там да се определя отговаря ли автомобила на заводската си еко норма или от евро 4, се е превърнал в евро 0 и това рсзбира се да си има своите последствия!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да заемам страна, но ако горивната система е наред (основно дюзите), то няма да има пушеци, сажди и т.н. Относно прегледа: в нашата страна дори и икарус минава успешно ако му измерят газовете. На дизеловите автомобили се мери само димност, на около 2000 об/мин.  Когато започне мерене на азотни окизи и другите къде по-вредни газове ще стане интересното.....

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто технически въпрос - въпросния филтър задържа твърдите частици до определен момент, след което влиза в регенерация за да ги изгори при висока температура. И какво става с тях при този процес, в маргаритки ли се превръщат?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Izolini написа:

... И какво става с тях при този процес, в маргаритки ли се превръщат?

В минзухарчета :)

Ще стане интересно и ако преместят датчиците за запрашеност от Дондуков 1/2 на Възкресение пред Билата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Izolini написа:

Чисто технически въпрос - въпросния филтър задържа твърдите частици до определен момент, след което влиза в регенерация за да ги изгори при висока температура. И какво става с тях при този процес, в маргаритки ли се превръщат?

Доизгарят Ице, доизгарят. Е, не стават маргаритки (тоя 2ри февруари не ви се отрази добре), но и не остават в атмосферата под формата на прах.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Vladi_a написа:

Не искам да заемам страна, но ако горивната система е наред (основно дюзите), то няма да има пушеци, сажди и т.н. Относно прегледа: в нашата страна дори и икарус минава успешно ако му измерят газовете. На дизеловите автомобили се мери само димност, на около 2000 об/мин.  Когато започне мерене на азотни окизи и другите къде по-вредни газове ще стане интересното.....

Точно това се надявам да стане и то в най-скоро време. Доста коли съм прекарвал на преглед, че дори и без кола?. Много се дразня, че дори и моята кола преди 3 седмици като я карах на ГТП нищо не мериха. Набутаха маркуча в ауспуха и стоях 10 мин в колата на запален двигател да се топля. Знам как се мери димност и определено тия нищо не мерят, но явно в повечето (да не кажа всички) пунктове са схемаджии и бивши ченгета и си минават метър. Камерите дето наслагаха са прах в очите... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, PRR написа:

Гена, изобщо не си прав ;) 

Я , я , цяла сутрин седя пред компютър .. пробвах прав , ама не става :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Чисто технически въпрос - въпросния филтър задържа твърдите частици до определен момент, след което влиза в регенерация за да ги изгори при висока температура. И какво става с тях при този процес, в маргаритки ли се превръщат?

Не мога баш технически да ти отговоря, ама ако двамата с теб претрепем някой и решим да го изгорим, крайния резултат ще е различен от този, който постига крематориума... Нас ще ни хванат с кокалите, а крематориума...прах братче - ходи доказвай, к'во си горял :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, zloQQ написа:

Не мога баш технически да ти отговоря, ама ако двамата с теб претрепем някой и решим да го изгорим, крайния резултат ще е различен от този, който постига крематориума... Нас ще ни хванат с кокалите, а крематориума...прах братче - ходи доказвай, к'во си горял :)

Да бе, тури го в легло от магнезии и алуминий в съответното съотношение и ще ни хванат на мук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че по темата за мръсния въздух е редно да се изказват хора, които карат колело или ходят пеша. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това според мен не решение,а замитане на проблема ,факт,че повечето пишман майстори предлагат това " дай ще отрежем дпф ще го изключим софтуерно заедно с егр и ще направим един ремап да бяга повече "  целта не е решение,а печалба не съм сигурен дали това е най-доброто за автомобил 2012 ,който е от евро 5 да се направи евро 0 

п.п ето например София ,може би ще въведе рестрикции за автомобилете с ниска евро норма 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Алекси Георгиев написа:

Аз мисля че по темата за мръсния въздух е редно да се изказват хора, които карат колело или ходят пеша. ?

Такива няма или поне в автомобилен форум трудно се намират ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно! 

В автомобилен форум да засягаш такава тема, за мен е някак "странно"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.